20 vuoden haave ja unelma toteutui!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

OldFart
Viesti:

20 vuoden haave ja unelma toteutui!!

Viesti Kirjoittaja OldFart »

Vihdoin ja viimein se tapahtui..

Unelmani ja haaveeni 20 vuoden ajalta on täyttyny 22.6.2006 noin klo. 16.00 Lahdessa.

Aina nassikasta saakka olen haaveillu Harley Davidson moottoripyörästä ja nyt se vihdoin toteutui ja nyt voin sanoa että olo on kuin lapsella ku saa uuden lelun.

Itse mopo on mallia Sportster -86 musta paholainen 1200ccm3 padalla.

Nyt on juhannus ja loppuelämä pelastettu...
Ei riemulla rajaa ku pierulla ajaa..

Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Onneksi olkoon, ja tervetuloa joukkoon! :D
Minullakin oli suurin piiretein saman verran taukoa mopottimien välillä. Vuodesta 2003 alla HD ja elämä maistuu :D :D :D

Sitten vaan suunnittelemaan Ylläksen reissua...

T. Timo K
Fxsts03
OldFart
Viesti:

Kuva

Kuva

Tuollane tuli hommattua..

rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Jee,jee Itellä oli sama homma... parikyt vuotta hinkusin pannutsopperii ku se oli päähä jääny...siihe kahteekymmenee vuotee mahtu 11 rankkaa alkoholismin vuotta ja 9 raitista...viime kesänä hommasin pannun ja talvella duunasin sen suht mieleisex... eihän ne helppoja oo mut ku se lähtee ryskäämään ni suu on ku linnunpoikasella korvasta korvaan...
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Sama tarina. Ekan harrikan näin Vaasan moottoritiellä vuonna -74. Itellä Jytäjammu alla matkalla Vaasaan, kun tuli Sporsteri vastaan. Siitä se alkoi, se haaveilu ja toteutui 2005 toukokuun viimeisenä päivänä.
Olisko mennyt 31v.
<<Hapa>>
Viesti:

Viesti Kirjoittaja <<Hapa>> »

Samoilla linjoilla, piti vaan läträtä ensin n.12v.
-Kotona ja matkoilla-
Jartza

Unelma

Viesti Kirjoittaja Jartza »

Mulla meni vuosi unelman toteutumiseen, ensin ostin brittipyörän (kun sain kortin) ja vuoden päästä H-D:n vuonna -90 kun olin intissä. Ei ollut montaa H-D:tä Parolannummen parkkiksella.
heli

Viesti Kirjoittaja heli »

Mulla myös ollut aina haaveena omistaa oma HD. Viime kesän keikuin mieheni kyydissä ja nyt keväällä hommasin oman :lol: Ikinä en ollut millään moottorilla varustelulla kaksipyöräisellä ajellut ja nyt ajokilsoja on jo lähelle parisen tuhatta takana... kova treeni Ylläksen keikkaa varten... Ja mikä parasta, mopoilusta on tullut nyt koko perheen harrastus!!! Hienoa huomata tien päällä, että naisetkin ovat heränneet harrastukselle. :D Tähän jää koukkuun! 8O
J&J
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J&J »

Onneksi olkoon OldFart. Itte sain hankittua Sportster reilu vuosi sitten 15 vuoden haaveilun jälkeen. Ja kyllä se Sportster on Harley, sanoo muut mitä tahansa.
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

mä oon haaveillu kans muksusta asti HD:stä ja ensin oli mopojen jälkeen kyykkypiikki (niitä itämaisia muovisia!), sit 5 vuotta pelkkää autoilua. Sitten kuume nousi kattoon, otin lainan ja hain pannun. ja voin kertoa että tunnelma on ollut siitä asti katos vaikka ton kauempaa en joutunutkaan odottamaan! Aluks oli vastoinkäymisiä runsaan puoleisesti, joista aika paljon omasta tietämättömyydestä johtuvia,
mutta oikeastaan kertaakaan ei ole vituttanut vaikka aurinko paistaa ja pannu odottaa tallissa osia. Mieltä rauhoittaa kun tietää omistavansa sen ja kumminkin tietää että kyllä sillä taas pian mennään! Emäntä on nähnyt mut ennen HD:n omistamistamista ja nyt kun sen omistan.. kaikki on kuulemma muuttunut:
käytös, mielipiteet, vaatetus, musiikkimaku ja erityisesti vapaa-ajan käyttö! ei kuitenkaan kuulemma huonolla tavalla. Oon huomannut että nyt alkaa tosin emäntäkin muuttua: himoitsee harrikan kyytiin, halveksuu kyykkypyöriä (alus kyseli että miks mä en sellaista ostanut) ja haeskelee rotsia itelleen, nyt provinssis se näki Sportster ja kyseli että voisikohan hänkin joskus hommata pyöräkortin ja Sportster..
niin se harrastus vie mukanaan!! Ennen kaikkea tervetuloa mukaan jengiin ja maailman parhaaseen harrastukseen mitä voi tehdä housut jalas! :D
-PANHEADS MC-
ironmotörhead

Viesti Kirjoittaja ironmotörhead »

Samaa vikaa täälläkin päin,kymmenkunta vuotta haaveillut omasta potpottimesta.Sitten vuosi kovaa duunia ja a vot!Seuraava haave onkin se, että pääsisi ajelemaan sillä pulttilingolla. :D Rautapää (+ pankkitili)panee kovasti hanttiin moista ajatusta vastaan.Mutta täältä vielä tullaan!
maailman parhaaseen harrastukseen mitä voi tehdä housut jalas!
hyvä pointti,kaveri sai muutama vuosi sitten sakot kun ajeli sutsukilla pelkkään kypärään pukeutuneena :D
OldFart
Viesti:

ironmotörhead kirjoitti:Samaa vikaa täälläkin päin,kymmenkunta vuotta haaveillut omasta potpottimesta.Sitten vuosi kovaa duunia ja a vot!Seuraava haave onkin se, että pääsisi ajelemaan sillä pulttilingolla. :D Rautapää (+ pankkitili)panee kovasti hanttiin moista ajatusta vastaan.Mutta täältä vielä tullaan!
maailman parhaaseen harrastukseen mitä voi tehdä housut jalas!
hyvä pointti,kaveri sai muutama vuosi sitten sakot kun ajeli sutsukilla pelkkään kypärään pukeutuneena :D
Mutta uskotkos että jos olis ollu HD alla ni siitä olis vaan tullu hemmetin hyvät naurut..

OldFart
Viesti:

Tuli muuten mieleen että minkähän etulokari tuohon on väännetty paikalleen ja takalokarikin on aikalailla erillainen mitä orggis sporissa on??

Taitaa kuvat olla aika huonoja mutta laitetaan tarkempia jos tarve vaatii..

hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Näyttäis olevan lokarit ja tankki jostain aftermarketkataloogista peräisin. Näihin kun saa muitakin osia kuin HD-tehtaan tekemiä :roll: ...

Aloita vaikka näistä:

www.customchrome.com
www.zodiac.nl
OldFart
Viesti:

hemuli kirjoitti:Näyttäis olevan lokarit ja tankki jostain aftermarketkataloogista peräisin. Näihin kun saa muitakin osia kuin HD-tehtaan tekemiä :roll: ...

Aloita vaikka näistä:

www.customchrome.com
www.zodiac.nl
Asia selvä..
rapakon takana joku on tuunannu sitä sitte.. 8O

Vastaa Viestiin