hd eukkojen kerhot ?
-
hd eukkojen kerhot ?
Onkos virallisia eukkojen kerhoja?
Joku Tussut on ainakin olemassa....
Jossain oli juttua että Poriin olisi tullut akkojen kerho?
Joku Tussut on ainakin olemassa....
Jossain oli juttua että Poriin olisi tullut akkojen kerho?
- ivaanajulma
Ajakaa vaan pyörillä
Noihin eukkojen rintaliiveihin ei mahdu kovinkaan isot selkämerkit...
Ja hyvä niin.
Selkämerkkijututhan on "äijien hömpötyksiä".
Ja hyvä niin.
Selkämerkkijututhan on "äijien hömpötyksiä".
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- ivaanajulma
Re: Ajakaa vaan pyörillä
Ai kuin niinsmuige kirjoitti:Selkämerkkijututhan on "äijien hömpötyksiä".
Onko jostain saatavilla motoristikäyttäytymisen kultainen aapinen, mistä tällainen sisäinen blondikin voi hakea oppia? Ettei näin noviisina motoristinaisena tule pahasti astuttua teidän ukkojen parroille?
Elvis The King
Elvis The King
-
hoh-hoijaa...
ennen oli ennen, ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt....
saa korjata, jos olen erehtynyt, se erehtyminen ei olisi ensimmäinen kerta...
joskus vuonna miekka ja kypärä oli kirjoittamaton sääntö että ennekuin edes kehtasi tulle bikermeet:n "näytille" piti olla vähintään viis ukkoo, kaikilla prätkät ja yhteinen talli, jotta edes pääs koettaan klubitunnuksen ja värien hyväksymistä...
nyt ihan pokkana tulee mimmit esittään et niitä on kaks, toisella pyörä, tiloja ei oo ja niillä on MC....ja samasorttisia heppujen kerhoja tulee ku sieniä satella..
mutta nyttemminhän nettikaupoista saa vaikka mitä, ja kirkuvat kromikotkat lentää...
ja Milwaukeen raudan määrä Härmälässä samoin ku kerhon jäsenmäärä on pompannu vuosituhannen vaihteen jälkeen iha pilwiin...
pitäsköhä työntää wanhus paalaimeen ja alkaa saapistiksi, sekin on kohta enemmän ekstriimilaji ku tää, kohta jokatoisella on uusi härräkkä..
t:wanha, ja ihmeissään...ei partaa, mutta liivit(miesten) *ei hymiötä*
saa korjata, jos olen erehtynyt, se erehtyminen ei olisi ensimmäinen kerta...
joskus vuonna miekka ja kypärä oli kirjoittamaton sääntö että ennekuin edes kehtasi tulle bikermeet:n "näytille" piti olla vähintään viis ukkoo, kaikilla prätkät ja yhteinen talli, jotta edes pääs koettaan klubitunnuksen ja värien hyväksymistä...
nyt ihan pokkana tulee mimmit esittään et niitä on kaks, toisella pyörä, tiloja ei oo ja niillä on MC....ja samasorttisia heppujen kerhoja tulee ku sieniä satella..
mutta nyttemminhän nettikaupoista saa vaikka mitä, ja kirkuvat kromikotkat lentää...
ja Milwaukeen raudan määrä Härmälässä samoin ku kerhon jäsenmäärä on pompannu vuosituhannen vaihteen jälkeen iha pilwiin...
pitäsköhä työntää wanhus paalaimeen ja alkaa saapistiksi, sekin on kohta enemmän ekstriimilaji ku tää, kohta jokatoisella on uusi härräkkä..
t:wanha, ja ihmeissään...ei partaa, mutta liivit(miesten) *ei hymiötä*
Used to be EVO-rider...
Juuri näin. Suomessakin tekis poikaa se svedujen systeemi eli "Swedish style". Ensin ois äijiä, jotka tutustuis alaan ja ihmisiin ja tosiaan ajaisivat niillä fillareilla. Sit jos he haluuvat klubin perustaa, niin biker meetingissä tai jossain sellasessa myönnettäis pienten rintalätkien käyttöoikeus. Ja vaikka vuoden päästä sais luvan käyttää selkävärejä, jos ukot on osoittautunu kunnon bikereiks eikä miksikään muotivillitysten perässä juoksijoiks. Asiaa valvois eri läänien kerhot kimpassa. Sitä en sano, etteikö naisilla voi olla omia pyöräkerhojaan, mutta niin miesten kuin naistenkin puolella noi kaks tyyppiä ja vain yks pyörä -tyyliset selkämerkkihölmöilyt pitäis saada mielestäni loppumaan. Siihen klubit varmasti yhteistyöllä pystyis.
- ivaanajulma
Samaa mieltä - vaan missä menee sitten raja? Kuinka monta jäsentä on tarpeeksi? 48L:n 5 ei taida kovinkaan monessa kerhossa täyttyä, vaikka olis liivit ja talli ja toiminta muutenkin näkyvää (omia ralleja, tapahtumia)?niin miesten kuin naistenkin puolella noi kaks tyyppiä ja vain yks pyörä -tyyliset selkämerkkihölmöilyt pitäis saada mielestäni loppumaan.
Elvis The King
Elvis The King
Kerhoaihe nousee pintaan aina säännöllisin väliajoin, viimeksi taidettiin keskustella täällä: www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=3497
Aihe on varsin arka, ne jotka tuntevat sen eivät siitä suuremmin keskustele ja asiasta tietämättömät esittävät omia näkemyksiään...
Aihe on varsin arka, ne jotka tuntevat sen eivät siitä suuremmin keskustele ja asiasta tietämättömät esittävät omia näkemyksiään...
jeejee
"....onhan se sillälailla, että maailmassa on niin paljon mälsää, juu!!" (simosalmismaisesti)
taasen vapaasti korjattavissa....
tietääkseni kaikkialla maailmassa on käytössä, ainakin ollut, sellainen harjoittelija-kisälli-ammattimies-mestari järjestelmä?
ja aikas liki liippaa tämä meidänki käytössä hyväksi havaittu:
support-hangaroud-prospect-member ja sitten secty/sgt/spokes/prez sydeemi...
ja sama ainakin oli myös klubeilla, ei sitä ennenwanhaan tultu ku hollitupaan ja kahren miähen woimalla ja ilimootettu notta meirän ämsee tuli ny!
jos vaa pidettäs kiinni tästä "koodista"....
en mä ainakaa jaksas kattoo et naapurin merkonoomilla ja sen IT-nörttikamuilla on netistä hommatut saksanhalpisliivit joissa on kolmiosanen klubimerkki ja siinä vielä kirjaimet MC, ja jullit ajelee pianonvalmistajan viagroilla...tai firman vuosiboonuksilla hommatuilla kirkuwaromikotkaharrikoilla...
Tähä sellane hiano ulkomaan sana ku kriteerit!
melkee tekis mieli pärskäyttää rumasana..
Mä oon ainaki saatanan ylpee meidän klubin tunnuksesta ja väreistä, aatteista mitä se pitää sisällään ja ennenkaikkea mun WELJISTÄ, sekä omassa klubissa että muissa kerhoissa...koko tästä elämäntavasta...
ja mä en oo se tyyppi joka avautuu tässä kuinka tie näihin klubeihin johtaa, meille tullaan tyrkylle, ja se tie jäseneksi on pitkä, joskus kivinen, joskus todella pitkä ja todella kivinen, mutta jossain vaiheessa tätä polkua saattaa odottaa se täysjäsenyys!
...mmäkää mistää mitää tiijä, mä vaa rakennan ja ajan, ja jelppaan weljiä ku ne apua tarttee, ja ne jelppaa mua, ja vaikka ajettais soolona-me ei ikinä ajeta yksin!, ei ikinä!, ja se on tässä se paras asia, WELJET!
t: yks ol-skool Hannu
taasen vapaasti korjattavissa....
tietääkseni kaikkialla maailmassa on käytössä, ainakin ollut, sellainen harjoittelija-kisälli-ammattimies-mestari järjestelmä?
ja aikas liki liippaa tämä meidänki käytössä hyväksi havaittu:
support-hangaroud-prospect-member ja sitten secty/sgt/spokes/prez sydeemi...
ja sama ainakin oli myös klubeilla, ei sitä ennenwanhaan tultu ku hollitupaan ja kahren miähen woimalla ja ilimootettu notta meirän ämsee tuli ny!
jos vaa pidettäs kiinni tästä "koodista"....
en mä ainakaa jaksas kattoo et naapurin merkonoomilla ja sen IT-nörttikamuilla on netistä hommatut saksanhalpisliivit joissa on kolmiosanen klubimerkki ja siinä vielä kirjaimet MC, ja jullit ajelee pianonvalmistajan viagroilla...tai firman vuosiboonuksilla hommatuilla kirkuwaromikotkaharrikoilla...
Tähä sellane hiano ulkomaan sana ku kriteerit!
melkee tekis mieli pärskäyttää rumasana..
Mä oon ainaki saatanan ylpee meidän klubin tunnuksesta ja väreistä, aatteista mitä se pitää sisällään ja ennenkaikkea mun WELJISTÄ, sekä omassa klubissa että muissa kerhoissa...koko tästä elämäntavasta...
ja mä en oo se tyyppi joka avautuu tässä kuinka tie näihin klubeihin johtaa, meille tullaan tyrkylle, ja se tie jäseneksi on pitkä, joskus kivinen, joskus todella pitkä ja todella kivinen, mutta jossain vaiheessa tätä polkua saattaa odottaa se täysjäsenyys!
...mmäkää mistää mitää tiijä, mä vaa rakennan ja ajan, ja jelppaan weljiä ku ne apua tarttee, ja ne jelppaa mua, ja vaikka ajettais soolona-me ei ikinä ajeta yksin!, ei ikinä!, ja se on tässä se paras asia, WELJET!
t: yks ol-skool Hannu
Used to be EVO-rider...
-
Tää panee miettimään että kenenköhän asialla tässä oikein ollaan - melkoisen neuvostohenkistä valvontaa. Just tällaisten juttujen takia tekee mieli laittaa kaikki helevatan värit sekaisin ja iskee liivit niskaan ihan vaan ihmisten kiusaksi.kake kirjoitti:Juuri näin. Suomessakin tekis poikaa se svedujen systeemi eli "Swedish style". Ensin ois äijiä, jotka tutustuis alaan ja ihmisiin ja tosiaan ajaisivat niillä fillareilla. Sit jos he haluuvat klubin perustaa, niin biker meetingissä tai jossain sellasessa myönnettäis pienten rintalätkien käyttöoikeus. Ja vaikka vuoden päästä sais luvan käyttää selkävärejä, jos ukot on osoittautunu kunnon bikereiks eikä miksikään muotivillitysten perässä juoksijoiks. Asiaa valvois eri läänien kerhot kimpassa. Sitä en sano, etteikö naisilla voi olla omia pyöräkerhojaan, mutta niin miesten kuin naistenkin puolella noi kaks tyyppiä ja vain yks pyörä -tyyliset selkämerkkihölmöilyt pitäis saada mielestäni loppumaan. Siihen klubit varmasti yhteistyöllä pystyis.
Omasta puolestani jokainen pitäköön ihan sellaisia slipovereja kuin lystää, tai olkoon pitämättä. Naiset sekä miehet.
Eiköhän bikermiiting-kokouksen tarkoitus liene edelleenkin sama: tarvittava keskustelu, onko jonkun uuden, ehdolla olevan kerhon perustamiselle olemassa tarvittavat edellytykset (tai onko tunnari tms. ok), käydään kyseisessä kokouksessa ja sillä selvä. Jos a) kokoukseen ei kutsusta huolimatta osallistuta tai b) kokouksen aikana ei vastalauseita esitetä, on melkoisen ajattelematonta ruveta repostelemaan ja ruotimaan asiaa esim. tälläisillä foorumeilla.
(Eikö tämä topic kannata jo lukita.)
(Eikö tämä topic kannata jo lukita.)
Oletko choppernukke koskaan kuullut sellaisista asioista kuin käytöstavat?
Tai käytöskoodi?
Näihin liivi- ja väriasioihin ne kuuluvat olennaisena asiana. Kannattaisi ensin tutkia ja tutustua, kääntää ja vääntää asiaa mielessään, ja sitten kun on paukkuja tarpeeksi takana, alkaa esittää asioita.
Ei värit ole vaan "magee juttu". Kannattaa aina miettiä tarkkaan mitä värien kantaminen merkitsee. Vanhan liiton miehille ja naisille tämä on täysin selvää...
Wanhakantaista? Jawohl, mutta niin se vaan menee. Komppaan täysin 48EL'ää sanoissaan.
Mutta mäkin taidan olla wanha. Koska mulle ol' skoolkin on nu-skoolia, vielä.
No, noobien tarttee aina koittaa... *ei hymiöitä*
Jack
Tai käytöskoodi?
Näihin liivi- ja väriasioihin ne kuuluvat olennaisena asiana. Kannattaisi ensin tutkia ja tutustua, kääntää ja vääntää asiaa mielessään, ja sitten kun on paukkuja tarpeeksi takana, alkaa esittää asioita.
Ei värit ole vaan "magee juttu". Kannattaa aina miettiä tarkkaan mitä värien kantaminen merkitsee. Vanhan liiton miehille ja naisille tämä on täysin selvää...
Wanhakantaista? Jawohl, mutta niin se vaan menee. Komppaan täysin 48EL'ää sanoissaan.
Mutta mäkin taidan olla wanha. Koska mulle ol' skoolkin on nu-skoolia, vielä.
No, noobien tarttee aina koittaa... *ei hymiöitä*
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom