Sportsteria yritettiin varastaa!sainkin onneksi käyntii...
Sportsteria yritettiin varastaa!sainkin onneksi käyntii...
Noniin eli yö töissä olin ja aamulla odotti kiva ylläri!virtalukko ihan tohjona ja avaimellakaan ei lähde enää virtalukko kääntymään.Olisko mitään masiksia saada se johdoista käyntiin tai kuinka virtalukon sais pois.Pyörä on 97 ja lukko on sielä tankin etupuolella....kerkeshän se pyörä huimat 5päivää jo ollakkin...eilen laitoin omiin nimiin ja thank god otin osakaskon siihen.Kyllä syö miestä...olis vissii muillekkin kelvannu kun mulle tuo rätkä....VITTU!!!
Viimeksi muokannut nicnac, 08:53 14.07.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sportster alla jälleen.
Noniin riittävän kauan kun avainta väänteli niin sain kääntymään lukon...onneksi.Tuohan siis tapahtui tuola vaasan wärtsilän parkkiksella.JA tuo vaasa on kyllä tuollaisten yhteiskunnan hylkiöiden kotikaupunkia.Mulla pöllittiin melkeen vuosi sitten kannettava tietokonekkin tuola vaasassa.Että onkohan mulla joku paha karma
tai sitten mokkakikkelit ei tykkää musta...kyllä jos nyt olis aniittia niin voi olla että yks kortteli olis aika pienenä palasena... 
Sportster alla jälleen.
Osta jarrulevylukko kulkee mukavasti vaikka ajotakin taskussa : Mulla on tämmönen vat hyväksytty lukko:
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLa ... 318123689m
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLa ... 318123689m
Kävin kysymässä vartijalta ja hänellä ei ainakaan ollut kameraa siihen parkkikselle.Poliisi ainakin sanoi että kyllä ne tutkijat tietää jos siihen on.Mutta jaksavatkohan sitä sitten selvittää mietin ma....JON kirjoitti:Kyselepä valvontanauhaa. Luulisi löytyvän.nicnac kirjoitti:Tuohan siis tapahtui tuola vaasan wärtsilän parkkiksella.
Jumpe
Sportster alla jälleen.
No niin virtalukko tuli nopeesti,mutta ei se kauaa pelittäny.Kädessä testailin lukkoa ja tuntui vähän nihkeältä.Yhtäkkiä löikin lukkoon ja ei avain enää kääntynykkää mihinkää suuntaan.Että kustom crome...made in taiwan hyvä oli lukko 5minuuttia mistäs nyt sitte kun tuo virma on ny kiinni...lapuan kustom housessakin menee ens viikkoon että olis kiva jos sais äkääseen...mitähän maksaas dynan tuolla hienolla avaimella oleva orginaali??
Viimeksi muokannut nicnac, 17:30 17.07.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sportster alla jälleen.
-
ironmotörhead