FXR:än peränlevitys.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

tiitukki

FXR:än peränlevitys.

Viesti Kirjoittaja tiitukki »

Itse asensin FXR:ään 250:n pyllyn. Levitin koko runkoa peräpäästä 60mm ja samoin swingin etupäätä. Ja koska olen nuuka en ostanut uutta pidempää vaihdelaatikon pääakselia, vaan siirsin koko lootaa.Jouduin rakentamaan lootan ja koneen väliin siistosarjan koska ne ovat kiinni toisissaan. Ja tuumasella remmillä homma toimii. Homma on aika iso, mutta aikas harvinainen rakentelun kohde mutta onhan siinä haastetta. :P
Archie

Re: FXR:än peränlevitys.

Viesti Kirjoittaja Archie »

tiitukki kirjoitti:Itse asensin FXR:ään 250:n pyllyn. Levitin koko runkoa peräpäästä 60mm ja samoin swingin etupäätä. Ja koska olen nuuka en ostanut uutta pidempää vaihdelaatikon pääakselia, vaan siirsin koko lootaa.Jouduin rakentamaan lootan ja koneen väliin siistosarjan koska ne ovat kiinni toisissaan. Ja tuumasella remmillä homma toimii. Homma on aika iso, mutta aikas harvinainen rakentelun kohde mutta onhan siinä haastetta. :P
Moro,

Ei sulla sattuisi olemaan yhtään kuvia ko. remontista? kovasti vahvistaisi uskoa alkaa moiseen.

Tai muuta neuvoa antavaa

tossa olisi email osote jos löytyy

Kiitoksia

ed6435@kolumbus.fi
Vastaa Viestiin