että näin kouvolassa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
taikajimi

että näin kouvolassa

Viesti Kirjoittaja taikajimi »

tän aamun kouvolan sanomissa otsikolla,puuttuuko poliisi tuunattuihin moottoripyöriin ja millaisiin moottoripyöriin tehdään meluisimmat muutokset.paikallinen liikkuva poliisi toteaa: osoittamatta mitään tiettyä ihmisryhmää voin sanoa että vanhoihin Harley Davidson Customeihin,joita tuunataan. jos sellaisesta poistaa äänenvaimentimen ja potkaisee käyntiin,ääni halkaisee kallon 8O ... et sillee
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

no perkeles ku mä jo luulin että mulla on nuha, mutta se olikin varmaan sitä aivonestettä mitä nenästä valuu, ku on varmaan tuo kallo haljennu ku ei oo noita vaimentimia.. mitäs jo HD ei olekkaan custom luokkaa vaan chopper?!? Kyllä toi virkavalta jaksaa aina nostaa tota mun verenpainetta..
-PANHEADS MC-
Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Jumalauta, mulla ei kyllä ole mitään tuunattua avosohvaa. Herättäkää äkkiä tästä painajaisesta... :mrgreen:
FXSTS 1992
jori

Viesti Kirjoittaja jori »

juu ite lin kans saman artikkelin...no näin melkein keskustassa asuvana voin todeta et ne äänet mitkä häiritsee (HD:n ääni nostaa hymyn korviin :D ) on muovimopojen ku ajavat 40 talon ohi ja kierroksia 14000 :evil: ...mut se on hyvä et ketään ei taaskaan osoiteltu
faikku66
Viesti:

Viesti Kirjoittaja faikku66 »

On se hyvä että ääni kummiskin "häviää" avaruuteen eikä jää tänne pyörimään :lol: .
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Luin kanssa aamulla jutun ja muistelin ku poljen täällä joskus pannua käyntiin...ympärille kasaantuu torikokous...pysykööt kauempana jos kallo halkee...niksi pirkkaan vois laittaa jonku vinkin et ku näkee harrikkaa polettavan ni vetää sukkahousut päähä ettei puolikkaat hävii...pankin läheisyydes vois käyttää vaik ilmast.teippii... tulee muuton taas selitettävää...kyl tää on joskus surkiaa.

-Huomena rundi Kouvolassa-
w4p2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja w4p2 »

rampo63 kirjoitti:...niksi pirkkaan vois laittaa jonku vinkin et ku näkee harrikkaa polettavan ni vetää sukkahousut päähä ettei puolikkaat hävii...pankin läheisyydes vois käyttää vaik ilmast.teippii... tulee muuton taas selitettävää...-
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pelasti paivan... kiitos: w4p2

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vastaa Viestiin