että näin kouvolassa
että näin kouvolassa
tän aamun kouvolan sanomissa otsikolla,puuttuuko poliisi tuunattuihin moottoripyöriin ja millaisiin moottoripyöriin tehdään meluisimmat muutokset.paikallinen liikkuva poliisi toteaa: osoittamatta mitään tiettyä ihmisryhmää voin sanoa että vanhoihin Harley Davidson Customeihin,joita tuunataan. jos sellaisesta poistaa äänenvaimentimen ja potkaisee käyntiin,ääni halkaisee kallon
... et sillee
no perkeles ku mä jo luulin että mulla on nuha, mutta se olikin varmaan sitä aivonestettä mitä nenästä valuu, ku on varmaan tuo kallo haljennu ku ei oo noita vaimentimia.. mitäs jo HD ei olekkaan custom luokkaa vaan chopper?!? Kyllä toi virkavalta jaksaa aina nostaa tota mun verenpainetta..
-PANHEADS MC-
Luin kanssa aamulla jutun ja muistelin ku poljen täällä joskus pannua käyntiin...ympärille kasaantuu torikokous...pysykööt kauempana jos kallo halkee...niksi pirkkaan vois laittaa jonku vinkin et ku näkee harrikkaa polettavan ni vetää sukkahousut päähä ettei puolikkaat hävii...pankin läheisyydes vois käyttää vaik ilmast.teippii... tulee muuton taas selitettävää...kyl tää on joskus surkiaa.
-Huomena rundi Kouvolassa-
-Huomena rundi Kouvolassa-