Läheltä piti!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
strongviking

Läheltä piti!

Viesti Kirjoittaja strongviking »

Ettei shoveli uponnut mondeon perseeseen kun joku saatanan pizzanpaistaja veti liinat kiinni ilman vilkkua! Tuli vähän speedway fiilis mut pystys pysy kuinka vitus noi maahanmuuttajat saa oikein ajokortin?
You ain`t got HARLEY you ain`t got SHIT!
road king-98
Viesti:

Viesti Kirjoittaja road king-98 »

Täällä kanssa eilen läheltä piti tilanne:Kuopio-Joensuu tiellä ajeltiin kolme rinnakkain(ei leveäkaistatie...).Joku sai ajatuksen lähteä ohittamaan autoa vaikka varmasti näki meidän tulevan vastaan(no jos jotain positiivista hakee,niin saa ajella loppukesän varmasti yksikseen,ei vaimo lähde ihan heti kyytiin...)Sen vielä sulattaa,jos itse hölmöilee pyörällä,mutta....
älä hättäile,istu mättäälle kyllä se lakki löytyy.
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

road king-98 kirjoitti:Täällä kanssa eilen läheltä piti tilanne:Kuopio-Joensuu tiellä ajeltiin kolme rinnakkain(ei leveäkaistatie...).Sen vielä sulattaa,jos itse hölmöilee pyörällä,mutta....
:?: :idea: :?: Eiks toi eka moka tullu tehtyä ihan ite - kolme rinnan :?: :idea: :?:
road king-98
Viesti:

Viesti Kirjoittaja road king-98 »

Tarkoitin siis,että kaksi autoa tuli rinnakkain(ohitustilanne) vastaan minua...Onneksi ei tarvinnut pöpelikköön ajella.
älä hättäile,istu mättäälle kyllä se lakki löytyy.
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

road king-98 kirjoitti:Tarkoitin siis,että kaksi autoa tuli rinnakkain(ohitustilanne) vastaan minua...Onneksi ei tarvinnut pöpelikköön ajella.
Taitaa olla enempikin sääntö kuin poikkeus Kuva Omallekin kohdalle sattunut jo parikin kertaa - ja ajokilometrejä ei ole kuin tältä kesältä..

Useimmat autoilijat ovat kyllä Kuva tarpeessa.. Muistetaan kuitenkin itse ajella nätisti, eikö?
Elvis The King Kuva
Bau
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bau »

Mullakin tulee joka kesä tota vastaan kolme-neljä kertaa.

Ja ei muuta ku nyrkkiä/keskisormea pystyyn että tajuavat tehneensä
vääriin.Joittenki autoilijoiden mielestä prätkähän mahtuu nii hyvin
tonne pientareelle. :x
Mikael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Puolassa väistetään vastaantulevia ohittelijoita joten kannattaa seurata vastaantulevaa liikenettä. Siellä on niinkuin ihan normaalia että aiheutetaan vastaantulijaa ajamaan sivulle hiekkaalle ja asfalttireuna voi olla 10cm korkea.

Mutta tällaiset antaa mielestäni yksinmatkustamiselle vaan väriä kuten myös kuoppien väistäminen!

-Mikael
(TC88 1999-2006)
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Muistakaa pitää maantiellä ne pitkät kokoajan päällä. Silloin myös moto näkyy. Siis myös päivällä. Hyväksi todettu konsti.

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
miksu

Viesti Kirjoittaja miksu »

stadin sisääntuloväylät ovat mielenkiintoisia paikkoja aamuliikenteessä mopoilijoille. Mopokuskit ovat vapaata riistaa... :evil:
no erään kerran kesäkuussa tänä vuonna joku autoilija halusi välttämättä kiilata takaisin oikealle kaistalle Histan suoralla turun motarilla. Oli ensi vaihtamassa kaistaa, jarrutin ja soitin torvea, kaveri huomas ja veti takasin mut sekunnin päästä katso uudelleen takasin ja veti vauhdilla kaistalle. No meikäläinen joutu jarruttaan melko rivakasti ja ohjaamaan penkalle ett sain väistettyä.
Mulla ei ollut kiire joten seurailin kaveria Nihtisillan liittymään jossa punaisissa valoissa ohjasin pyörän tän auton eteen. Pyörä parkkiin ja neuvomaan tietä optikolle. Autoilija kun huomas aikeeni niin ovet lukkoon ja puhelin käteen. Huusi vielä soittavansa poliisit koska moottoripyöräiljä ahdistaa. kerroin ett ota iisisti nyt ja myös tienpäällä. Kyllä sinne kolaripaikalle pääsee vähän hiljenpaakin..
tää oli esimerkki 1 esimerkki mut vastaavia tapahtumia sattuu omalle kohdalle lähes päivittäin. oon ottanut tavaksi ottaa rekisteriumeron ylös ja selvittää peltitoosan haltija ja tervehtinyt asiallisesti SMS:llä jotta hengenlähtö oli mopoilijalla lähellä. 90% jannuilla on verensokerit ja biorytmit kohdallaan tossa puolenpäivän aikaan ja palaute on ollut anteeksipyytävää... että näin.
MikaelT

Viesti Kirjoittaja MikaelT »

Choppers_forever kirjoitti:Muistakaa pitää maantiellä ne pitkät kokoajan päällä. Silloin myös moto näkyy. Siis myös päivällä. Hyväksi todettu konsti.

CF
Ei oo hyvä juttu. Ellei sitten satu olemaan 6V systeemi ja joku 15W:n tuikku keulalla. Häikäsee melkosesti tommonen oikeinsäädetty H4:nen. Sillä saa vaan autoilijat ja kanssapyöräilijät vihaseks. Eikä toimi aina sekään. Edelliseen pyörään verrattuna näyttäis mulla huomioitavuus kasvaneen ainakin jenkkityylisten vilkkujen takia. Siis parkit palaa etuvilkuissa jatkuvasti ja sitte vilkutettaessa tehokkaampi lanka.
MikaelT
Vastaa Viestiin