TM:ssä vertailussa isot Customit

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

brady

Viesti Kirjoittaja brady »

oon samoilla linjoilla Sportster kanssa :D
antaa muiden höpöttää, ajetaan me vaan
moottoripyörillä
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Jos haluaisin moottoripyörän jolla on oikeasti hyvä ajaa ja joka toimii satavarmasti täältä maailman tappiin, ostaisin bemarin. Mutta kun en halua. Piste.

Mitä veen väliä sillä on mitä joku tauno tavallinen tekniikanmaailmantestaaja on H-D:sta mieltä? Ne on just niitä ihmisiä joille ei kannata selittää, ei ne kuitenkaan ymmärrä.
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

hemuli kirjoitti:Jos haluaisin moottoripyörän jolla on oikeasti hyvä ajaa ja joka toimii satavarmasti täältä maailman tappiin, ostaisin bemarin. Mutta kun en halua. Piste.

Mitä veen väliä sillä on mitä joku tauno tavallinen tekniikanmaailmantestaaja on H-D:sta mieltä? Ne on just niitä ihmisiä joille ei kannata selittää, ei ne kuitenkaan ymmärrä.
Tähän ei ole mitään lisättävää.

Olen täysin samaa mieltä :D :D :D
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Vallu
Viesti:

jaahas?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Hemuli
Jos haluaisin moottoripyörän jolla on oikeasti hyvä ajaa ja joka toimii satavarmasti täältä maailman tappiin, ostaisin bemarin.
No jopas jotakin! Onkos Sulla Hemuli veljeni mitään mittavampaa kokemusta nykybemareista? Olen päässyt sivusta seurailemaan tuota Bemarimaailmaa ja täytyy todeta, että kyllä TC-murheet on todella pieniä! :twisted:
Ja jos täristä haluat niin ajappas boxerilla! Tiedät mitä on tärinät! 8O

Vielä noista testeistä. Jos ajatellaan minkälaisessa (todellisessa) käytössä nykypyörät ovat nykyisten liikennesääntöjen puristuksessa niin sehän on aivan sama vaikka vetelisi Vespalla. Pyörien väliset erot tulevat esiin yleensä vasta tilanteissa joihin tavallinen kaahailija ei joudu. TM:n testaajaan ammattitaito tulee esiin kommentista jossa hän moittii Night Trainiä siitä, että sitä pitää kääntää vastaohjauksella !!! 8O Mitenkähän noi muut motskarit sitten oikein kääntyy? Ainaskin mun Jawa tarttee vastaohjausta kääntyäkseen.
OiLsLiNgEr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OiLsLiNgEr »

Hmmmmm...oon ajanu about 25 vuotta erilaisilla motskareilla, kilpaakin, enkä tiedä mitä on "vastaohjaus." :oops:
juuei
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

OiLsLiNgEr kirjoitti:Hmmmmm...oon ajanu about 25 vuotta erilaisilla motskareilla, kilpaakin, enkä tiedä mitä on "vastaohjaus." :oops:
Työnnetään kevyesti sisäkurvin puoleista kahvaa. Mees kokeeks koittaan jonnekin pienelle ja kivalle mutkatielle, saa vanhakin ihan uusia aspekteja mutkapörräilyyn...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Walde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walde »

OiLsLiNgEr kirjoitti:Hmmmmm...oon ajanu about 25 vuotta erilaisilla motskareilla, kilpaakin, enkä tiedä mitä on "vastaohjaus." :oops:
Niin epäloogista kuin se onkin, niin se kallistaa pyörää sisäkaarteeseen. Nopeissa väistö ja ohitustilanteissa aivan ehdoton temppu, joka kannattaa opetella selkärankaa myöten. Voisi olla ensikevään ajo-opetuksessa yksi turvallisen ajon pääteemoista :roll:
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Sportster alla jälleen.
OiLsLiNgEr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OiLsLiNgEr »

öh, noinhan se menee nappularenkaisillakin, mutta siinä ollaan sladissa...jos oikein ymmärsin. Pitänee testata. Vähän karkas juttu alkuperäisestä,sorry.
juuei
sportster boy

Re: TM:ssä vertailussa isot Customit

Viesti Kirjoittaja sportster boy »

Fxsts03 kirjoitti:Uudessa tekniikan maailmasta:

TM vertailu:
Isot custom-moottoripyörät
- Harley-Davidson FXSTBI Night Train
- Honda VTX 1800 C
- Suzuki Intruder M1800R
- Triumph Rocket III
- Yamaha XV1900 Midnight Star

artikkelin sisällöstä voi olla montaa mieltä :roll: :roll: :roll:
KYLLÄ JAPSIT ON HYVIÄ !!

VANHASSA ELEMASSÄNI JOUDOIUN MATKUSTA;AAM 2 x VUODESSA JAPANIIN TOKIOON - KERRAN OLIN MATKALLA AKIHABARAAN KATSOMAAN TEKNIIKAN UUTUUKSIA JA KULMASSA LIIKENNEVALOISSA TULI SUPER HYVÄ ITSIBITSI HONDA ZUKI VASTAAN. VIITTOILIN KOSKA TUNNISTIN SEN OMAKSI JA HYVÄSKI - KUSKI PYSÄHTYI JA OLI ILOINEN KUIN KERROIN ETTÄ TUNNISTIN OMANI , JA HYVÄÄÄ SE OLINKI - PYÖRÄHÄN OLI VALMISTEETU MINUN JUOMISTANI HEINEKEN OLUTTÖLKEISTÄ- OLIVATHAN HYVÄÄ KAMAA KYLMÄNÄ - SE ON SE LAATU MERKKI JAPANISTA -
PS. OLEN MYÖS NÄHNYT UUDEN KAWAMAKSKINAKISIN TEHDYN JUOMISTANI LAPIN KULLAN OLUT TÖLKEISTÄ- SE OLI VASTA TOSI HYVÄ JUTTU - KUTEN TOTUUDEN TORVI TM KIRJOITTAA...

ETTÄ KATSELKAA JOS VAAN VANHAT OLUTTÖLKKINNE TULEE VASTAAN MUUALLIKIN KUIN TM.N TESTEISSÄ.

:lol: :lol: :lol: :lol:
sportster boy

Re: TM:ssä vertailussa isot Customit

sportster boy kirjoitti:
Fxsts03 kirjoitti:Uudessa tekniikan maailmasta:

TM vertailu:
Isot custom-moottoripyörät
- Harley-Davidson FXSTBI Night Train
- Honda VTX 1800 C
- Suzuki Intruder M1800R
- Triumph Rocket III
- Yamaha XV1900 Midnight Star

artikkelin sisällöstä voi olla montaa mieltä :roll: :roll: :roll:
KYLLÄ JAPSIT ON HYVIÄ !!

VANHASSA ELEMASSÄNI JOUDOIUN MATKUSTA;AAM 2 x VUODESSA JAPANIIN TOKIOON - KERRAN OLIN MATKALLA AKIHABARAAN KATSOMAAN TEKNIIKAN UUTUUKSIA JA KULMASSA LIIKENNEVALOISSA TULI SUPER HYVÄ ITSIBITSI HONDA ZUKI VASTAAN. VIITTOILIN KOSKA TUNNISTIN SEN OMAKSI JA HYVÄSKI - KUSKI PYSÄHTYI JA OLI ILOINEN KUIN KERROIN ETTÄ TUNNISTIN OMANI , JA HYVÄÄÄ SE OLINKI - PYÖRÄHÄN OLI VALMISTEETU MINUN JUOMISTANI HEINEKEN OLUTTÖLKEISTÄ- OLIVATHAN HYVÄÄ KAMAA KYLMÄNÄ - SE ON SE LAATU MERKKI JAPANISTA -
PS. OLEN MYÖS NÄHNYT UUDEN KAWAMAKSKINAKISIN TEHDYN JUOMISTANI LAPIN KULLAN OLUT TÖLKEISTÄ- SE OLI VASTA TOSI HYVÄ JUTTU - KUTEN TOTUUDEN TORVI TM KIRJOITTAA...

ETTÄ KATSELKAA JOS VAAN VANHAT OLUTTÖLKKINNE TULEE VASTAAN MUUALLIKIN KUIN TM.N TESTEISSÄ.

:lol: :lol: :lol: :lol:

NO VIELÄ TÄMKIN LISÄNÄ.

SUOMESSAHAN NÄITÄ RUNKKARI HINTTARI KUSKEJA TULEE VASTAAN KESÄLLÄ JA OVAT PUKEUTUNEITA KUIN OLISIVAT MENOSSA PILKKIKILPAILUIHIN TAI MOOTTORIKELKALLA AJAMAAN

EHDOTANKIN ETTÄ VÄLTYTTÄISSIN EPÄSELVYYDELTÄ NIIN ITSIBITSIHITSI KIZIMOKO NAHONDAA KUSKEILLA OLISI EDESSÄ LIPPU JA APUPYÖRÄT NIISSÄ OLUTTÖLKEISTÄVALMISTETUISSA KR*ÄTKÄTTIMISSIÄ JOTTA YMMÄRTÄISI KESÄKUUMALLA ETTÄ NYT TULOO NIITÄVANHOJA JUOTUJA OLUTTÖLKKEJÄ VASTAA ETTÄ OSAISI HIEMAN HYMYILLÄ KOSKA ONHAN SE OLUT OLLUT PERKELEEEN HYVÄÄ JA NIPPONIN POIKA TEKEE VIELÄ TYHJÄSTÄ TOLKISTÄ ITSIBITSI HITSIN JOTA TM- KEHUU TESTI VOITTAJAKSI VARMAAN SUMEKO OLI TUKEMASSA AJATUSTA KUN SE NIILLE VARSIN HYVIN SOPII JOTTA KAWANAKASIMAKIHAKI SAISI LISÄÄÄ HINNTAREITA(RUNKKAREITA OSTAMAAN NIITÄ.

PS. TÄNÄ ILTANKIN OLEN TUOTTANUT TAAS AINEKSET KOLMEEN KAWAMAKSIITSIBITSIHONRAAB. KATSELAKAA VAAN . NYT ON TOSIN LIDL HALPA KALJAA KYSEESSÄ JOTEN VOI TULLA UUSI NIPPONIN MALLI ENSIVIIKOLLA - KATSELKAA XXX kpl TÖLKKEJÄ TÄNÄÄN JOTEN PIENET KIJOITUS VIRHEET SALLITTAKOOON- OSTAKAA VAAN NIPPONIN PASKOJA NIIN SAAN TUHOTTUA OLUTTÖKKKINI .

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ilkimys

Jestas!

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Nomuttanomutta hyvä veli! Pitäiskö Sun uusia resepti? 8O
w4p2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja w4p2 »

Kylla TM asiaa puhuu, kokemuksesta tiedan etta se on aarettomyyteen saakka puolueeeton testeissaan, vaan minkas tekee kun HD on mielentila eika suristin, vaikka Iltalehti toisin vaittaakin.

Jos kylmien teknisten tosiasioiden asemasta pisteet annettaisiin kuskin hymyn leveydesta, parkkipaikkoilla kuulluista ystavallisista lausahduksista ja ja yleisesta pyoraa kohti tunnetusta kunnioituksesta... voittaisi HD jokaisen testin. :wink:

Vahan niin kuin bernhardilainen vastaan dobermanni. Koiria kummatkin ... mutta.

V..un vastaohjaus :evil: . Eraita vuosikymmenia ajaneena, jossain valissa kymmenen vuotta mantsaa ja jaarataakin vaantaneena kuulin vastaohjauksesta ensimmaisen kerran ehka vajaa kymmenen vuotta sitten. Taysin turhaa hopotysta. Fillaria ajetaan perstuntumalla... ja ellei sita ole ollaan perseellaan. Jos jollain on todella tarvetta miettia vastaohjaako han nyt oikein... on aika siirtya kotilokuskiksi.

Sanoi: w4p2
sportster boy

Re: Jestas!

Ilkimys kirjoitti:Nomuttanomutta hyvä veli! Pitäiskö Sun uusia resepti? 8O
JEP , SEP
JOS SE EI TOIMI NIIN KROMAA SE .... NO TOIMIIHAN SE RESEPTI - ON HYVÄ MIELI MULLA JOS SULLA ON HERNE NENÄSSÄ ... MUN JUTUISTA KUN NE ON VAAN TOTTA VAI MITÄ ENKELI/ILKIMYS !!! ????

ON NIMITTÄIN TUOTETTU AIVAN LIKAA RAAKAAINETTA NIIHIN ITSIBITSIHITSI KONEISIIN. PITÄISI VAIHTAA PAHVITÖKKIVIINEIHIN HIIN TULEE UUSI EKOMALLI - JA VIHREÄTKIN SIITÄ VARMAA TYKKÄÄ -
ONHAN SE OCOLOGISTA

MUTTA TOTTAHAN SE ON - MINKÄ KAIKKI TIETÄÄ RUNKKARIT AJAA ITSIBITSINAKMAKSI VEHEKEILLÄ PILKKIPUVUT PÄÄLLÄ - VAI OLETTEKO TEKIN NIITÄ TM TESTAAJIA ```` !!!!!

S
sportster boy

Re: Jestas!

sportster boy kirjoitti:
Ilkimys kirjoitti:Nomuttanomutta hyvä veli! Pitäiskö Sun uusia resepti? 8O
JEP , SEP
JOS SE EI TOIMI NIIN KROMAA SE .... NO TOIMIIHAN SE RESEPTI - ON HYVÄ MIELI MULLA JOS SULLA ON HERNE NENÄSSÄ ... MUN JUTUISTA KUN NE ON VAAN TOTTA VAI MITÄ ENKELI/ILKIMYS !!! ????

ON NIMITTÄIN TUOTETTU AIVAN LIKAA RAAKAAINETTA NIIHIN ITSIBITSIHITSI KONEISIIN. PITÄISI VAIHTAA PAHVITÖKKIVIINEIHIN HIIN TULEE UUSI EKOMALLI - JA VIHREÄTKIN SIITÄ VARMAA TYKKÄÄ -
ONHAN SE OCOLOGISTA

MUTTA TOTTAHAN SE ON - MINKÄ KAIKKI TIETÄÄ RUNKKARIT AJAA ITSIBITSINAKMAKSI VEHEKEILLÄ PILKKIPUVUT PÄÄLLÄ - VAI OLETTEKO TEKIN NIITÄ TM TESTAAJIA ```` !!!!!

S
NYT LOPPU ALIHANKITATYÖT NIPPONIN POJILLE , HANKO KUTSUU LAUANTAINA JA SITTEN LAIVAAN SAKSAAN , ITÄVÄLTÄ JA ITALIA OLISI TAVOITTEENA , JAS JOS LUOJA SUO JOSKUS MYÖS TAKAISIN SUOMEEN. TSAU !!!!!
Vastaa Viestiin