Nyt se sitten vaihtui. Ensin hankin umpipotan (tosin avattavan), sitten tuli hommattua kumipuku kun ei enää viitsinyt kastua läpi märäksi.
Sitten vaihtui pyörä semmoiseen jossa jalat lepää lintulautojen päällä ja lokasuojat on niin pitkät ettei takin selkä kuraannu. . Mutta voi sitä ajamisen iloa kun kokeilin ko. pyörää enempää ei olisi voinut hymyä leventää tai olisi tullut suu pielet takaraivossa yhteen. huomiseen asti pitää vielä malttaa nyt on pitkä ilta ja todella pitkä yö edessä.
pyörä vaihtuu
-
- Viesti:
Minä taas sovin juuri, että rakkaudella hoitamani Sportsteri lähtee Rajamäen suuntaan loppuvuodesta. Onnea ja hyviä kilometrejä uudelle omistajalle (joka toivottavasti kohta ilmoittautuu Foorumilla)! Uskallan vakuuttaa että kyllä H-D:n selässä on uljaampi ratsastaa kuin japanilaisen kustomin!
Nyt on siis syksy (ja talvi) aikaa miettiä millaisia kulkuneuvoja haluaa keväällä löytää tallista. Kokemuksia Road Kingistä (ja Softail Deluxesta) kuulisin mielelläni!
Nyt on siis syksy (ja talvi) aikaa miettiä millaisia kulkuneuvoja haluaa keväällä löytää tallista. Kokemuksia Road Kingistä (ja Softail Deluxesta) kuulisin mielelläni!
-T
-
- Viesti:
Nyt se sitten on kotipihassa. Ajaminen täytyi lopettaa kun tuli sen verran hämärää ja kun on tummat lasit niin toi näkyvyys on vähän heikkoa. Tunne oli samanlainen kuin kun hankki ensimäisen hd:n niin sitä olisi voinut ajaa vain ajamisen riemusta, aina on tiessä uusi mutka ja risteyksestä alkaa uusi tie eikä ne lopu onneksi koskaan.
Pikku poika sai uuden lelun eikä sillä leikkimistä voi lopettaa.
Pikku poika sai uuden lelun eikä sillä leikkimistä voi lopettaa.
Laatta lentaa, onneksi olkoon.
Hmmmm... aika omituinen aloitus, mutta kuitenkin. Pistaisitko kuvia jakeluun... laatta lentaa uudella HD:lla... no tama nyt menee ihan perseelleen.
Mutta vakavasti. Mummomagneetit jyraa. Kingi on neljan HD:ni sarjassa ehdottomasti mieluisin. Lukemattomien mopojen sarjassa ainoa joka ominaisuuksiltaan tuo mieleen symppiksena pitamani (aika kultaa muistot) vm72 CB 750 Hondan (anteeksi), niin hassulta kuin se kuullostaakin.
Ehka eniten minua viehattaa pyoran monimuotoisuus.Sissy ja pakkari paikalleen, matkavarusteiksi HD:n Rigpack ja nippu Stormin torpedoja niin muuttuu sika kameliksi... no joo... matkakarjuksi. Plexi, matkasatula, sissy ja pakkari pois, tilalle Corblinin Hollywood solo satula ja pieni lokasuojaa myotaava tavarateline niin sinulla on kaytannossa toinen pyora. Olen tasta jo toisessa postissa leveillyt, mutta pistetaan nyt viela tahan... olen stereosikaani niin ...tanan tyytyvainen. Alla kotipossuversio.
http://i85.photobucket.com/albums/k47/w ... ipossu.jpg
Viela kerran ja vakavasti, onneksi olkoon ja kuvia kehiin.
sanoi: w4p2
Hmmmm... aika omituinen aloitus, mutta kuitenkin. Pistaisitko kuvia jakeluun... laatta lentaa uudella HD:lla... no tama nyt menee ihan perseelleen.
Mutta vakavasti. Mummomagneetit jyraa. Kingi on neljan HD:ni sarjassa ehdottomasti mieluisin. Lukemattomien mopojen sarjassa ainoa joka ominaisuuksiltaan tuo mieleen symppiksena pitamani (aika kultaa muistot) vm72 CB 750 Hondan (anteeksi), niin hassulta kuin se kuullostaakin.
Ehka eniten minua viehattaa pyoran monimuotoisuus.Sissy ja pakkari paikalleen, matkavarusteiksi HD:n Rigpack ja nippu Stormin torpedoja niin muuttuu sika kameliksi... no joo... matkakarjuksi. Plexi, matkasatula, sissy ja pakkari pois, tilalle Corblinin Hollywood solo satula ja pieni lokasuojaa myotaava tavarateline niin sinulla on kaytannossa toinen pyora. Olen tasta jo toisessa postissa leveillyt, mutta pistetaan nyt viela tahan... olen stereosikaani niin ...tanan tyytyvainen. Alla kotipossuversio.
http://i85.photobucket.com/albums/k47/w ... ipossu.jpg
Viela kerran ja vakavasti, onneksi olkoon ja kuvia kehiin.
sanoi: w4p2
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Re: pyörä vaihtuu
No arvaappa miltä tuntui nostaa jalat mun lintulaudoilta sun ex-jalkatapeille Tässä vaiheessa näyttäis vähän siltä että sun selkää kuraava lokari ja jalkatapit saattais muuttaa meille pyörän kanssa toki . Ja miekkoselle mukaan umpipotta ja kurateksitlaattalentää kirjoitti: Nyt se sitten vaihtui. Ensin hankin umpipotan (tosin avattavan), sitten tuli hommattua kumipuku kun ei enää viitsinyt kastua läpi märäksi.
Sitten vaihtui pyörä semmoiseen jossa jalat lepää lintulautojen päällä ja lokasuojat on niin pitkät ettei takin selkä kuraannu. .
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
-
- Viesti: