mitkä renkaat alle?

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Bobstret

Re: mitkä renkaat alle?

Viesti Kirjoittaja Bobstret »

Torme kirjoitti:Laitttakaahan rengas suosituksia foorumiin. etu rengas on melkein loppu. keskellä pintaa ,mutta reunat aika kaljut. jouruu varmaan loppu kesäälä vaihtamaan takarenkaankin. mezlereitäkö porukka suosittelee?
Continentalin Milestone-sarja pirun hyviä, voittanu testejä euroopassa, niillä on jotain uutta silikaa renkaissa joka parantaa kulumiskestävyyttä ja märkäpitoa!.
eeko
Viesti:

joo

Viesti Kirjoittaja eeko »

laitoin just alle tuon contin milestonen ja kylläpä vaikuttaa oikein
hyvältä. hintakin oli asiallinen dirtbikessä oulussa
(ei maksettu mainos).
-eeko
Bobstret

Re: joo

eeko kirjoitti:laitoin just alle tuon contin milestonen ja kylläpä vaikuttaa oikein
hyvältä. hintakin oli asiallinen dirtbikessä oulussa
(ei maksettu mainos).
-eeko
Huipputuote!
Rossi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossi »

Contin Milestone menee tällä viikolla alle täälläkin. Edellisellä, alkukesällä alle vaihdetulla takarenkaalla on ajettu tällä hetkellä n. 12 kilo-kilometriä, josta reilut 1/3 kax-päällä-täysillä matka- ja matkalaukkuvarustuksilla. Kuviota on vielä niukasti jäljellä. Erinomainen hinta-laatusuhde.

Onnistuin löytämään Rannikon Renkaasta leveä-valkosivu-Contin, Pirkanmaan suunnalta ei Conteja juurikaan viime viikon lopulla löytynyt. Ja täältä myös yksi ääni lisää kyseiselle ja tässäkin viestiketjussa kehutulle Rannikon Renkaalle; homma toimi niin palvelun, hinnan kuin toimitusnopeudenkin osalta.
JKKo

KENDA Cruiser K671 tai jotakin sinnepäin

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Mä asennutin keväällä kaikkia forumilaisten ohjeita noudattamatta Kendan 130 millisen Sportyn takavanteelle. Made in Taiwan rengas löytyi hintaan 90 euroa Stormilta, asennettuna. Myyjä vakuutti, ettei niitä ole Harrikoiden vanteille vedelty, lähinnä joihinkin museopyöriin. Kuviokin on vähän vanhempaa tyyliä.

Rengas vaikutti tasapainotuskoneessa pyöreältä eikä se tarvinnut kuin muutaman kymmenen grammaa puntteja. Mä olen nyt ajellut sillä jokusen tuhatta kilometriä. Vaikea sanoa paljonko se on kulunut ja paljonko on elinajanodotusta jäljellä. Ajossa se ei tunnu, eli on rengas renkaiden joukossa. Ainakin Dunloppia helpompi jarruteltava, ei mene ihan mahdottoman helposti lukkoon tuo takajarru. Vähänhän se mielessä käy välillä, että on rengas Taiwanista ainakin silloin kun mailimittari näyttää kolminumeroista vauhtia. Ajelen tuon renkaan loppuun ja jos kilometrejä on kertynyt tarpeeksi, seuraavakin takarengas saattaa olla Kenda! Pitäis vähän hillitä tuota kaasukahvaa muutenkin, ehkä tuo Kenda auttaa siinäkin.

Ei tullut rekisteröityä, minkä matkaa mun Conti Milestone kesti, mutta se ja sitä edellinen Dunlop for H-D kestivät yhteensä noin 19 tmls, eli noin 30 tuhatta kilometriä. Jokaisella renkaalla on tullut otettua joskus tahatonta sivuluisua, Dunloppi oli ehkä herkin siihen lajiin. Onneksi niitä ei tuputeta missään kaupassa...
Homer53
Viesti:

Hintaa

Viesti Kirjoittaja Homer53 »

Kyllä se taas tuntuu hyvältä ajaa uusi rengas.Oli arvokaskin.Vanteelle laitettuna 191?.140/90-16Mezeler880.Mihinkä hintaan olette saaneet?(siis renkaan) 8)
atco

Viesti Kirjoittaja atco »

Saksasta reifenversandista tilasin Metzelerin 880 renkaat, eteen 80/21 ja taakse 150/16, alveineen ja postikuluineen 192?, paikallinen liike tarjosi 289?..
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
jutaharri
Viesti:

Re: Hintaa

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

hd-säijä kirjoitti:Kyllä se taas tuntuu hyvältä ajaa uusi rengas.Oli arvokaskin.Vanteelle laitettuna 191?.140/90-16Mezeler880.Mihinkä hintaan olette saaneet?(siis renkaan) 8)

Vaasassa Pirellin Route66 vanteelta vanteelle 120+ 7?, sekä oma kolmen tunnin äheltäminen, saadaksaneni(vaikeeta tämä Suomen taivutus)takarenkaan takaisin omalle paikalle, sekä sitä ennen poisotto 1,5 t.
faikku66
Viesti:

Viesti Kirjoittaja faikku66 »

Firestone Deluxe Champion,siksak-kuviolla.Ei mitään hassuja teräsvöitä ja profiilissa löytyy :lol:
Bobstret

Märkäpito ja kulumiskestävyys menee kasikädessä, mulla Conteista sikahyvä kokemus.

Katsokaa renkaan ikä kun tilaatte niitä ulkomailta, myyvät vanhaa p..kaa halvalla ulos. Kokemusta on!
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

varmaan monelle tuttu linkki www.mprengas-online.com - ei omakohtaisia kokemuksia.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
rautapää1977
Viesti:

Renkaista

Viesti Kirjoittaja rautapää1977 »

Olen ajatellut vetää valkosivut alle, olisiko kellään tietoa tai kokemusta
mikä olis paras vaihtoehto? Ainakin avonin Gangster olis tosi tyylikkään
näköinen ratas.....
Born to Loose, Live to win....
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Älä nyt niitä gangstoja kun on ihan renkaitakin kehitelty niiden keksimisen jälkeen...

Tietysti jos ehdottomasti haluaa vanhan näköisen kuvion niin sitten - mitään muuta etua niistä ei ole. Liukkaat kapistukset.

Avonilla on Supervenomia leveällä valkosivulla, Metzeleriltä löytyy ME880 ja Continentalilta Milestone. Itse olen ajanut kahdella ensin mainitulla eikä ole ollut pahemmin valittamista.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Minä taas olen "liukastellut" Avonin Gangsterilla ja hyvin on bobberissa pitänyt ja on vielä asiallisen näköinenkin. Painetta ei tartte olla 3 bar vaan vähempi piisaa (1,5-2) niin hyvä on ollut.

Lihavoidut???
hemuli kirjoitti:Älä nyt niitä gangstoja kun on ihan renkaitakin kehitelty niiden keksimisen jälkeen...

Tietysti jos ehdottomasti haluaa vanhan näköisen kuvion niin sitten - mitään muuta etua niistä ei ole. Liukkaat kapistukset.

Avonilla on Supervenomia leveällä valkosivulla, Metzeleriltä löytyy ME880 ja Continentalilta Milestone. Itse olen ajanut kahdella ensin mainitulla eikä ole ollut pahemmin valittamista.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Samu

Viesti Kirjoittaja Samu »

Mulla loppukesän milestone takana alla, mutta nyt aattelin talvella laittaa 210/17.

Milestone hieman liukas... vai onko hevosia liikaa... vai ajotyyli väärä...
Vastaa Viestiin