ivaanajulma kirjoitti:Ja minulle ilmoitti että sitä uutista ei voi katsoa kuin Ison Britannian asukkaat.. For UK users only..
Valitseppa siitä uutissivulta "UK Version" tilalle "International Version" niin alkaa pelittää. Se semmonen vihreä pampula pitää saada siihen toiseen kohtaan, klikkaa toista kohtaa (International) niin saat sen pampulan vihreeksi. Ja sitten haku.
Siitä voikin sitten olla montaa mieltä kuinka hyvää mainosta toi Bush on Harrikalle.
Reagan aikoineen oli sentään jotain (vanha näyttelijä... ) ja verotti japsipyöriä kunnolla!
no minkäslaista mainosta tehtaalle se oli että 100 vuotis juhlissa oli esiintymässä joku Elton John ? en ole vieläkään toipunut siitä.
sitten vielä uusia pyöriä mainostetaan umpikypärät päässä...
mr.pannu kirjoitti:no minkäslaista mainosta tehtaalle se oli että 100 vuotis juhlissa oli esiintymässä joku Elton John ? en ole vieläkään toipunut siitä.
sitten vielä uusia pyöriä mainostetaan umpikypärät päässä...
Onneksi hra YrjöPuska ei kuitenkaan pannut vaihdetta silmään ja yrittänyt lähteä liikkeelle - olisi ollut nolo tilanne raapia pressaa jostain Milwaukeelaisesta karviaismarjapöheiköstä...
Klipsiä katsoessani panin merkille, että Härrkän takaswingi oli peitetty. Veikkaan, että joko takapää on nostettu ylös,
tai toisioremmi on "unohtunut"
Just in case
Jos tarkkaan katsot niin eihän pyörä heilahdakaan kun Puska nousee sen päälle ja laittaa jalat astinlaudoille - eiköhän se ollut pultattu kiinni lattiaan niin että pysyy...
Huh...
En uskalla edes katsoa kyseistä pätkää... Puska kun on tunnetusti jenkkilän tyhmin presidentti kautta aikojen...
Notta se siitä mainosarvosta.
Jenkkilässä EHKÄ saattaisi toimia...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"