pulverimaalausta, hyvinkäällä.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jyrie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrie »

hehehe, tuota noi, kukin uskokoon mihin haluaa, mutta vaikka oonkin mainosmies, niin ei mulla oo muuta syytä mainostaa tota hemmoa kuin aattelin että tälläsillä hinnoilla vs automaalarit yms, tuo ny on ainakin sellanen, mitä tohtii käyttää...siis kun hinta on melkein sama kuin ostasit spaypulloina kaikki. sori vaan evozopperi, mutta JOS sulla on tarvetta niin mikset soita tonne ja kysy mitä maksaa harrikan tankin, ja kahen loksun pulverimaalaus...

mä vein sinne viimeks porschen ja Volkswagenin osia:
-kaks etuvalon suojakehystä
-52 vuosimallin kuplan tankin
-60 luvun pakettifolsun pohjasuojan
-60-lukusen junakeula pakun keulamerkin
, joille tehään sama käsittely, jostain syystä ne maksaa 50e, mutta ehkä niissä on enemmän puhallettavaa? en tiiä miten se hinnottelee...

mutta aion viiä kyllä lisää 50 lukusten volkkareiden osia...vanteita, akselistoa jne...

ja hei, tää oli vaan vihje...että tuolta saa tollasta jälkeä...sorppa...meen takas kolooni ;-)
live now & pay later
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

jyrie kirjoitti:hehehe, tuota noi, kukin uskokoon mihin haluaa, mutta vaikka oonkin mainosmies, niin ei mulla oo muuta syytä mainostaa tota hemmoa kuin aattelin että tälläsillä hinnoilla vs automaalarit yms, tuo ny on ainakin sellanen, mitä tohtii käyttää...siis kun hinta on melkein sama kuin ostasit spaypulloina kaikki. sori vaan evozopperi, mutta JOS sulla on tarvetta niin mikset soita tonne ja kysy mitä maksaa harrikan tankin, ja kahen loksun pulverimaalaus...

mä vein sinne viimeks porschen ja Volkswagenin osia:
-kaks etuvalon suojakehystä
-52 vuosimallin kuplan tankin
-60 luvun pakettifolsun pohjasuojan
-60-lukusen junakeula pakun keulamerkin
, joille tehään sama käsittely, jostain syystä ne maksaa 50e, mutta ehkä niissä on enemmän puhallettavaa? en tiiä miten se hinnottelee...

mutta aion viiä kyllä lisää 50 lukusten volkkareiden osia...vanteita, akselistoa jne...

ja hei, tää oli vaan vihje...että tuolta saa tollasta jälkeä...sorppa...meen takas kolooni ;-)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

älä nyt Jyrtzä kiihdy :D - ei mulla oo minkäänlaista tarvetta viedä MITÄÄN pulverimaalattavaks. Sä oot tokkuroissas eksyny jonneki Pelastusarmeijan pulverimaalaamoon jos tollasia hintoja supustat. Teen itse tankkini ja lokarini (niitä EI pulverimaalata), eikä mun sitäpaitsi tarvi soitella kun sähän oot jo täällä toitotellu noita "fantasiahintojas" :lol:
Kerro nyt, hra Mainosmies vielä meille kaikille tyhmille: MIKÄ ON KYSEISEN IHMEPULJUN NIMI 8O :?: :?:
...vai selviääkö sekin - SOITTAMALLA :lol: :lol: :lol: :lol:

VW... :? = Volkswagen :) = kansanauto :lol: :lol: :lol: :lol:
jyrie
Viesti:

Yhteystiedot
Koli Jouko Tmi
Untolantie 40, 05820 HYVINKÄÄ 019 463015

mrrrrh... :evil: ...
live now & pay later
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Ei tuossa hinnassa minusta mitään ihmeellistä ole. Tampereella hinnoittelu toimii siten että se on 50? linjametri (abt. 1.5m korkealle). Rautapään runko ja swingi 25?, tosin jo 3 vuotta sitten mutta tuskin se siitä tolkuttomasti on muuttunut. Jos väriksi käy musta niin saa kohtuu nopeasti mutta erikoisempia värejä (joita tosiaan on) haluava joutuu joko odottamaan että tulee isompi erä samalle värille tai todennäköisimmin maksamaan värinvaihtomaksun, luokkaa 100?.

Affe
Blues Guitar

Statiikka

Viesti Kirjoittaja Blues Guitar »

8h päivässä pulveria tomuttelen, mutten ole ikinä vielä harrikan osia maalannut. Pari prätkän runkoa kylläkin. Jos on kittiä, saattaa tulla statiikan kanssa ongelmia. Meillä polttouunin kuumuun 180 astetta, en tiedä kestääkö kitit sen.
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Evo Chopper kirjoitti:sori vaan kaikki, mut itse en usko pätkääkään tähän storyyn. Että muka 30e:lla ja lakattuna (mistä ei alussa mainittu mitään 8O ).
Varsinkin Hemulin kommentin jälkeen epäusko vain vahvistui :twisted:

...joku mainoskikka :? :?:
On myös olemassa lakka jota käyttävät pulverimaalaajat ja käsittely hoituu samoilla lämpösillä

mää näistä mitään....
rampo63

Re: Statiikka

Blues Guitar kirjoitti:8h päivässä pulveria tomuttelen, mutten ole ikinä vielä harrikan osia maalannut. Pari prätkän runkoa kylläkin. Jos on kittiä, saattaa tulla statiikan kanssa ongelmia. Meillä polttouunin kuumuun 180 astetta, en tiedä kestääkö kitit sen.
Joo viime talvena selviteltiin kittien toimittajilta ja maahantuojilta...kaikki sano jotta eivät takaa... vois kuulemma kestää sen 180 astetta hetkellisesti... mut ku se aika uunissa ei oo hetki
Blues Guitar

Meillä tuotteet poltossa noin 20 min.
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
hillbilly

Viesti Kirjoittaja hillbilly »

moro! huittisissa olevassa maalaamossa sanoivat että esim:plastic padding "kemiallinen metalli"kestää.eikä noi hinnat niin ihmeellisiä ole huittisissa(pujoma) toissa talvena maalautin rungon,swingin,akkutelineen,pakoputken kannakkeet ja hinta oli 25e. tosin väri oli ral-kartasta eli perusvärejä.lakkauksesta sen verran,että onhan sitä pulveri lakkaakin ja tulee siisti.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Palatakseni noihin Jyrien kuviin... Ainakin niissä pinta näyttää erittäin tasaiselta - onko niin että tähän asti käyttämäni pulverifirmat ovat olleet ammattitaidottomia koska pinta on yleensä huomattavasti "appelsiinimpi" vai vääristääkö kuva?
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

hillbilly kirjoitti:moro! huittisissa olevassa maalaamossa sanoivat että esim:plastic padding "kemiallinen metalli"kestää.eikä noi hinnat niin ihmeellisiä ole huittisissa(pujoma) toissa talvena maalautin rungon,swingin,akkutelineen,pakoputken kannakkeet ja hinta oli 25e. tosin väri oli ral-kartasta eli perusvärejä.lakkauksesta sen verran,että onhan sitä pulveri lakkaakin ja tulee siisti.
Samassa paikassa mäkin maalautin oman pyörän rungon ym.sälää.Hintakin oli täysin sama.
Hinta ja laatu on kyllä ihan kohdallaan tuossa paikassa.
JIITEE

pulveri

Viesti Kirjoittaja JIITEE »

Mä en oo käyttänyt pulverimaalauksessa ku omakotitalonportit, hienot tuli ja on kylläkin ns.appelsiinipintaset,mutta tosi hyvin kestänyt.(valkoset).Seoli viel markka aikaa ja makso hiekkapuhalluksineen 500 mk.
jyrie
Viesti:

Swine kirjoitti:
hillbilly kirjoitti:moro! huittisissa olevassa maalaamossa sanoivat että esim:plastic padding "kemiallinen metalli"kestää.eikä noi hinnat niin ihmeellisiä ole huittisissa(pujoma) toissa talvena maalautin rungon,swingin,akkutelineen,pakoputken kannakkeet ja hinta oli 25e. tosin väri oli ral-kartasta eli perusvärejä.lakkauksesta sen verran,että onhan sitä pulveri lakkaakin ja tulee siisti.
Samassa paikassa mäkin maalautin oman pyörän rungon ym.sälää.Hintakin oli täysin sama.
Hinta ja laatu on kyllä ihan kohdallaan tuossa paikassa.
niin tätä mäkin tässä olen yrittänyt sanoa, oikeen kuvien kera. mä en oo noille muuta tehnyt kuin vahannut, ja asennellu paikoilleen.
se mitä pitimäni vielä tähän lisätä on se että sillä oli esite missä on on "metallihohtopulverimaaleja", elikkäs jotain sinneppäin olevaa kamaa, se esite on nyt mulla käännettävänä, kun se ei ranskaa osaa...
ja ennenkuin kytky-epäilyksiä tulee niin mä halusin kääntäää sen sille siks että tietäsin itekkin mistä on kyse. nih.
live now & pay later
Blues Guitar

Kyllä pulverimaaleja löytyy myös metallinhohtoisina. Olemme töissä maalanneet joitakin peilikaappeja esittelykäyttöön metallihohto harmaalla.
rampo63

Blues Guitar kirjoitti:Kyllä pulverimaaleja löytyy myös metallinhohtoisina. Olemme töissä maalanneet joitakin peilikaappeja esittelykäyttöön metallihohto harmaalla.
Löytyy kyllä ja efekti ("candy",kameleontti yms) -maaleja kans notta sävyjä piisoo kyllä
Vastaa Viestiin