Rautaisia Päitä 2006
Swiddu, postilaitoshan on sairaan nopee
Joo, vielä kun olis ollut kaiverruskone niin olisin vielä varmistanut että samanlaisia ei löydy kaikilta. Jokunen (aika monta) niitä löytyy vielä mutta muille kun BTTR rautiksille ne maksaa
Pertin ja Riitan osoitekin tuli ja mutta pari ainaskin vielä puuttuu. Pitikö muuten Mad Capsille laittaa 2 vai enemmän?
Affe
PS. Terveisiä Grönlannin yläpuolelta, siunattu teknologia
Joo, vielä kun olis ollut kaiverruskone niin olisin vielä varmistanut että samanlaisia ei löydy kaikilta. Jokunen (aika monta) niitä löytyy vielä mutta muille kun BTTR rautiksille ne maksaa
Pertin ja Riitan osoitekin tuli ja mutta pari ainaskin vielä puuttuu. Pitikö muuten Mad Capsille laittaa 2 vai enemmän?
Affe
PS. Terveisiä Grönlannin yläpuolelta, siunattu teknologia
Moro,
Kotona ollaan taas.
Tänään lähtee sitten postilla merkit lopuille kenen osoite mulla on tiedossa. Luku on nyt 12 joten pari saattaa vielä joukosta puuttua, eli jos sait ratsun BTTR:iin esille mutta et ole vielä ilmoitellut osoitettasi niin nyt olisi hyvä aika (kerkiää vielä kiinnittää merkin päättäjäisiä varten
)
Affe
Kotona ollaan taas.
Tänään lähtee sitten postilla merkit lopuille kenen osoite mulla on tiedossa. Luku on nyt 12 joten pari saattaa vielä joukosta puuttua, eli jos sait ratsun BTTR:iin esille mutta et ole vielä ilmoitellut osoitettasi niin nyt olisi hyvä aika (kerkiää vielä kiinnittää merkin päättäjäisiä varten
Affe
- Mopopoika -65
- Viesti:
Suora linkki laiskoille: Sepin rautis
Hyvä juttu! Nyt taitaa olla lätkä kaikilla jotka paikalla oli?annek kirjoitti:Myöhäiset kiitokset täältäkin suunnalta. Mahottoman hieno! Pääsi heti paraatipaikalle tanttamallin käsilaukun kylkeen...
Kiitos myös JiiVeelle toimituksesta
Jotenkin oli tuo JiiVeen osuus toimittamisessa päässyt katoamaan muistista
Affe
No ethän sinä minua muista kun samassa pöydässä istui sinun ja minun lisäksi 6 naista kun pinssin luovutit...affe kirjoitti:Hyvä juttu! Nyt taitaa olla lätkä kaikilla jotka paikalla oli?
Jotenkin oli tuo JiiVeen osuus toimittamisessa päässyt katoamaan muistista![]()
![]()
Affe
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mopopoika -65
- Viesti:
Re: Rautaisia Päitä 2006
Se lähti sitten rautis kiertoon ja palasin takaisin juurilleni, eli tulevat ajosesongit hoituu taas nelilovisella evosportilla.
Rauta Päiden määrä toivon mukaan ei vähene ja ehkä uusi omistaja liittyy joskus ja jossain rautapäärivistöön
Rauta Päiden määrä toivon mukaan ei vähene ja ehkä uusi omistaja liittyy joskus ja jossain rautapäärivistöön
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90