Auttaako jäykemmät öljyt keulassa? Eikös se myös hidasta ulosjoustoa jolloin saattaa keula "uida" vielä syvemmällä. Itse huomasin myös koeajolla, että aika paljon keula painuu tasamaallakin ajossa. Se vaatinee jo aiemmin mainitut progressiiviset jouset putkiin. Ja ehkä sen jälkeen jäykemmät öljyt... Korjatkaa jos olen väärässä.SenioRR kirjoitti:Keulan toiminnasta oon samaa mieltä edellisen kanssa... Täytynee talvella vaihtaa myös jäykemmät öljyt keulaan.
Street Bob
Siis jos sulla on V&H:n putket ja SE suodatin, niin eikö sitä saa säätöihin ihan sillä perus Fuelpakin ohjeella? Vai onko muuutakin tehty koneelle?
Kylläkyllä. Kuten sanoin, pyörä toimii moitteettomasti. Käy ja kukkuu. No problemo. MUTTA, jos esim. pulttaat stage II kitin kiinni (BigBore pytyt ja SE-nokat), niin jovain on probleema. Kuten Rami kirjoitta:
...ja vastaus V&H ingenjööriltä:Onko joku jo jossain purkanut koodit että vois ohjelmoida poksin uusille asetuksille, Vance Hines ei vastaa mitään vaikka rukoilis. Taisi olla kanan lento koko purkki jos nyt pitää ostaa ohjelma alkuperäiseen purkkiin. Joku Race softa se kai on sitten ostettava jos laittaa STAGE II satsin.
Perussäädöt FuelPakiin löytyy heti, kunhan mopossa on kiinni ne V&H;n testatut / "kartoitetut" palikat, mutta mitäs sitten kun koneessa on kiinni esim. S&S pytyt, Screamin' Eaglen kannet, Keith Blackin kork.purist. männät, ja vaikka Pythonin putket... sit ei löydykään sopivaa "karttaa" FuelPakille.Hello,
Sorry, we haven't made a setting for a 95ci.
We have one for a 103ci you can try it's FP-0210.
You can find all made settings at this site http://www.vanceandhines.com/d100_fuelpak.html
Regards,
Robert
Silloin kannattaa ehkä jo satsata johonkin sellaiseen ruiskuohjausboksiin kuten esim. Terry Components VelocityStack;iin joka "haistelee" seokset kokoajan ja säätää itse itsensä. PowerCommander on toinen (hyvä ) vaihtoehto. Se ei toisaalta säädä itseään, mutta on n.s. "vapaasti" säädettävissä.
Alamme edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Tossa viritys esityksessä alkoi olla jo sen verran rahaa kiinni, ettei varmaan kannata säästää ruiskun säädössä.
-07 malleissahan toi Bigbore kit Stage II ei ole ongelma, kone kun on jo 96 cidiä ja big borella just toi 103 cidiä. Molempiin löytyy säädöt.
Mutta tässä on itsekkin arvattava mitä omalle tulee tehdyksi. Riittääkö tehdaspytyt tai bigbore vai meneekö jossain vaiheessa jotain muuta. Ehkä ei aluksi ja eletään sen mukaan.
-07 malleissahan toi Bigbore kit Stage II ei ole ongelma, kone kun on jo 96 cidiä ja big borella just toi 103 cidiä. Molempiin löytyy säädöt.
Mutta tässä on itsekkin arvattava mitä omalle tulee tehdyksi. Riittääkö tehdaspytyt tai bigbore vai meneekö jossain vaiheessa jotain muuta. Ehkä ei aluksi ja eletään sen mukaan.
Walde kirjoitti:Auttaako jäykemmät öljyt keulassa? Eikös se myös hidasta ulosjoustoa jolloin saattaa keula "uida" vielä syvemmällä. Itse huomasin myös koeajolla, että aika paljon keula painuu tasamaallakin ajossa. Se vaatinee jo aiemmin mainitut progressiiviset jouset putkiin. Ja ehkä sen jälkeen jäykemmät öljyt... Korjatkaa jos olen väärässä.SenioRR kirjoitti:Keulan toiminnasta oon samaa mieltä edellisen kanssa... Täytynee talvella vaihtaa myös jäykemmät öljyt keulaan.
Vaihdoin joskus VFR Hondaan jäykemmät öölit keulaan keulahuollon yhteydessä ja ainakin siinä tapauksessa hyöty oli selvä ja hyvä. Bobin keulaan öljyn vaihdon vaikutusta en tiedä. Progressiviset jouset ovat myös hankintalistalla, mutta en oo löytänyt moisia vielä. Sopivatkohan V-Rodin prog. jouset myös Bobiin...? Samoin oon miettinyt ovatkohan V-Rodin haarukan alaputket keskenään vaihtokelpoisia Bobin kanssa?
Ediittiä.Hömöjä kijoitusvihreitä...
H-D Softail Custom 1998
Totta viserrät, mutta sehän olikin vain esimerkki...Tossa viritys esityksessä alkoi olla jo sen verran rahaa kiinni, ettei varmaan kannata säästää ruiskun säädössä.
Kun itsellä onkin -06 (88 cid), niin siihenhän ei mikään 103cid kitti ihan heittämällä sovi. Siis joudun aluksi tyytymään 95 cid kittiin (jos/kun kahisevaa löytyy..) Ja kun ei siihenkään löydy (vielä) sopivaa FuelPak "karttaa".
Alamme edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Menee nyt mainostuksen puolelle mutta jos joku uutta Dynaa (tai vrodia) virittävä haluaa edullisesti V&H:n FuelPakin niin sellainen on vielä myytävänä: www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=15433