Ois kivempi mennä porukalla, pankaa viestiä tulemaan mikäli on kiinnostusta
NAISTEN RALLI VIIKONLOPPUNA JÄMSÄSSÄ
-
pärinäsussu
NAISTEN RALLI VIIKONLOPPUNA JÄMSÄSSÄ
Ois kivempi mennä porukalla, pankaa viestiä tulemaan mikäli on kiinnostusta
Heippa hei!!! Tervetuloa vaan ralliin. Jämsässä on tarkoitus hauskanpidon lomassa miettiä tätä rallitouhun tulevaisuutta että joukolla vaan mukaan että saadaan paljon vinkkejä. Ajokaudella on niinpaljon tapahtumia lähes joka viikonloppu... mutta ehkäpä Piiakin valitsee ensivuonna naistenrallin. Hienoja ajokokemuksia kaikille. Sportsteri yskii, paukkuu, helisee ja vaappuu... mutta eteenpäin mennään vauhdilla

Naisten HD-ralli
Kiinnostusta on ja oon itsekin ollut ajokaveria vailla, kunhan ilmat ei heittäydy vallan kauheiksi. Tietääkseni ralliin on tulossa n. 20 naista.
Malminkartanosta oon lähdössä ajelemaan, säävarauksella. p.044-5189 056, Karoliina
Malminkartanosta oon lähdössä ajelemaan, säävarauksella. p.044-5189 056, Karoliina
-
pärinäsussu
pääkaupunkinaiset jämsään
Hei !
Pakkaan sadevaatteet ja lähden itähelsingistä Jämsään päin huomen aamuna. Ois kiva ajaa kimpassa. Oisko Tikkurila 9.30 aikoihin esim hyvä tapaamispaikka ja -aika ? Mikä bensis lie, kehä kolmosen vieressä ? Palautetta jos passaa !!
marianne
Pakkaan sadevaatteet ja lähden itähelsingistä Jämsään päin huomen aamuna. Ois kiva ajaa kimpassa. Oisko Tikkurila 9.30 aikoihin esim hyvä tapaamispaikka ja -aika ? Mikä bensis lie, kehä kolmosen vieressä ? Palautetta jos passaa !!