XR 1200

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Pera
Viestit: 561
Liittynyt: 12:57 14.05.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

XR 1200

Viesti Kirjoittaja Pera »

http://www.gizmag.co.uk/go/6301/

Mielenkiintoinen, jos pitää paikkansa.
Avatar
Mopopoika -65
Viestit: 2110
Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Kovin näyttää tehdastekoiselta!

Olisikohan tässä vastaus XR1000 kaipuuseen (vaikkei rautapää olekaan) :D

Tässä toinen linkki ja sieltä se ensimmäinen uutinen http://www.harley-davidson.com/CO/NEW/en/news.asp
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
hemuli
Viestit: 9995
Liittynyt: 13:25 20.04.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Taitavat tehtaalla lukea tätä foorumia :lol: ...

www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=14754

Ja sieltä lainaus...
hemuli kirjoitti:...Olis se ollut aika räyhää jos sporttiin olisi tullut joku XB:stä johdettu kone ja juhlavuoden kunniaksi olisi rakennettu XR750 replica 1200 koneella...
:lol: :lol: :lol:

Äkkiä tuota kuvaa katsomalla kyllä tuntuu että keula on liian pitkä - puhumattakaan tuosta takahäkistä... Ja mitä nuo rämmäleet on tuossa tankin alla? 8O
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

mikä hiton XR?

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ja olisivat voineet laittaa aitoon XR750 tyyliin kaksi etupyttyä ja siten "kaasarit" taaksepäin.

Jonkinverran vaatii sulattelua toi osien yhteensopimattomuus keskenään ja noi pakoputket, varmaan sopis johonkin aihioon mut tohon???
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Avatar
Mopopoika -65
Viestit: 2110
Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Kelpaako Storzin versio Smuigelle....

http://www.storzperf.com/xr1200.html
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Avatar
Pera
Viestit: 561
Liittynyt: 12:57 14.05.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Tässä vielä parempi kuva:

http://www.raptorsandrockets.com/images ... o-028r.jpg

Veneperä tekee paluun.
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kyllä tuo Storz näyttää paremmalta kuin tehtaan "tekele" :D Smuigen tavoin kaipaisin oikeata XR-lookia kahdella isolla taaksepäin osoittavalla kaasarilla/ läppärungolla :twisted:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Aivan! Näin on!
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Avatar
jyristys
Viestit: 787
Liittynyt: 13:18 29.06.2004.

Viesti Kirjoittaja jyristys »

80-luku soitti, ne haluaa vanteensa takaisin.

Kuva
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Avatar
wesa
Viestit: 1472
Liittynyt: 15:04 12.02.2004.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Mitäs ootte mieltä moottorin uudelleen muotoilusta?
8)
Avatar
jyristys
Viestit: 787
Liittynyt: 13:18 29.06.2004.

Viesti Kirjoittaja jyristys »

wesa kirjoitti:Mitäs ootte mieltä moottorin uudelleen muotoilusta?
8)
Perseestä.

Kuva
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Avatar
Turre
Viestit: 624
Liittynyt: 16:02 07.01.2006.
Paikkakunta: Born in the S.A.V.O.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

Vähemmän esteettinen koppa siinä tankin alla kyl on, ajokuva: http://raptorsandrockets.com/images/Har ... o-030r.jpg

Vähän kyl hämää miks (tehdas) tässä yhteydessä ylipäätään on yritetty vedellä yhteyksiä XR750:een. Olettaisin että tuon ostajakunta ei mistään dirt trackistä ole kuullukkaan eikä lähtökohtaisesti ole ostamassa H-D:ta, vaan jonkun Ducati Monster, Moto Guzzi Griso jne. ryhmään kuuluvan. Street Rod:n pikkuveli.

Vaikka niin itse tykkäiskin vanhanmallisista louskuttajista, niin kai se ns. kehitys tähän suuntaan menee, tehdas yrittää laajentaa asiakaskuntaansa, sanonko peräti nuorempaan suuntaan. Ja jos saa veikata, niin veikkaan että rodin vesipataan perustuvan matkamallin esittely ei oo monen vuoden päässä, saattaa näyttää enempi joltain Pan Europeanilta kuin lepakonsiipi-electralta...
ph
Viestit: 16
Liittynyt: 19:43 28.12.2004.

Viesti Kirjoittaja ph »

Vaikka niin itse tykkäiskin vanhanmallisista louskuttajista, niin kai se ns. kehitys tähän suuntaan menee, tehdas yrittää laajentaa asiakaskuntaansa, sanonko peräti nuorempaan suuntaan. Ja jos saa veikata, niin veikkaan että rodin vesipataan perustuvan matkamallin esittely ei oo monen vuoden päässä, saattaa näyttää enempi joltain Pan Europeanilta kuin lepakonsiipi-electralta...




http://www.psndealer.com/dealersite/ima ... pic300.jpg

Vastaava mustana löytyi vielä n.vuosi sitten myynnissä Rostockin Harley-diileriltä,maininnalla "prototype".
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Tuo jyristyksen kuva on siitä "ironhead XR-750" -mallista se uudempi alukansinen se vastaa peli on :roll:
Tässä XR-1000 ja tässä XR-750 uudempi ( -72) kone Kuva
tehtaalta suoraan jo 90hp
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Avatar
Mopopoika -65
Viestit: 2110
Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Tässä kun on yön yli nukkunut, niin pakko heittää lisää omia kommentteja

- jos tuo XR1200 tulee tuossa muodossa tuotantoon ja hinta asettuu inhimilliselle tasolle, niin sanonpa pokkana, että tässä meillä on kovin sportster -uutuus sitten XR1000:n. :D

- Ja totta kai tässä yhteydessä nostetaan XR750 esille. Koneessa tehoa, parempi keula ja tehokkaat jarrut. Hieno kunnianosoitus XR750 ja XR1000:lle! Veikkaanpa muuten, että ei kaikki evosportti ja rautapää kuskitkaan ole kuulleet XR750 ja XR1000:sta :wink:

- Ja mitä pakoputkiin tulee, niin XR750 ja XR1000:ssa ne vasta rumat onkin!! Ja vaikka ne tupla dellortot ovatkin näyttävän näköiset, niin kyllähän tuo ruisku on nykyaikaa.

- Tämän sportsterikuskin sydäntä ainakin kovasti uutuus lämmittää ja eittämättä tässä näemme elementtejä seuraavan sukupolven sportsterista. Eiköhän 1200R jää tämän myötä tuotannosta.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin