XR 1200
- Mopopoika -65
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
- Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
- Viesti:
Kovin näyttää tehdastekoiselta!
Olisikohan tässä vastaus XR1000 kaipuuseen (vaikkei rautapää olekaan)
Tässä toinen linkki ja sieltä se ensimmäinen uutinen http://www.harley-davidson.com/CO/NEW/en/news.asp
Olisikohan tässä vastaus XR1000 kaipuuseen (vaikkei rautapää olekaan)
Tässä toinen linkki ja sieltä se ensimmäinen uutinen http://www.harley-davidson.com/CO/NEW/en/news.asp
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Taitavat tehtaalla lukea tätä foorumia ...
www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=14754
Ja sieltä lainaus...
Äkkiä tuota kuvaa katsomalla kyllä tuntuu että keula on liian pitkä - puhumattakaan tuosta takahäkistä... Ja mitä nuo rämmäleet on tuossa tankin alla?
www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=14754
Ja sieltä lainaus...
hemuli kirjoitti:...Olis se ollut aika räyhää jos sporttiin olisi tullut joku XB:stä johdettu kone ja juhlavuoden kunniaksi olisi rakennettu XR750 replica 1200 koneella...
Äkkiä tuota kuvaa katsomalla kyllä tuntuu että keula on liian pitkä - puhumattakaan tuosta takahäkistä... Ja mitä nuo rämmäleet on tuossa tankin alla?
mikä hiton XR?
Ja olisivat voineet laittaa aitoon XR750 tyyliin kaksi etupyttyä ja siten "kaasarit" taaksepäin.
Jonkinverran vaatii sulattelua toi osien yhteensopimattomuus keskenään ja noi pakoputket, varmaan sopis johonkin aihioon mut tohon???
Jonkinverran vaatii sulattelua toi osien yhteensopimattomuus keskenään ja noi pakoputket, varmaan sopis johonkin aihioon mut tohon???
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Mopopoika -65
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
- Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
- Viesti:
Tässä vielä parempi kuva:
http://www.raptorsandrockets.com/images ... o-028r.jpg
Veneperä tekee paluun.
http://www.raptorsandrockets.com/images ... o-028r.jpg
Veneperä tekee paluun.
Vähemmän esteettinen koppa siinä tankin alla kyl on, ajokuva: http://raptorsandrockets.com/images/Har ... o-030r.jpg
Vähän kyl hämää miks (tehdas) tässä yhteydessä ylipäätään on yritetty vedellä yhteyksiä XR750:een. Olettaisin että tuon ostajakunta ei mistään dirt trackistä ole kuullukkaan eikä lähtökohtaisesti ole ostamassa H-D:ta, vaan jonkun Ducati Monster, Moto Guzzi Griso jne. ryhmään kuuluvan. Street Rod:n pikkuveli.
Vaikka niin itse tykkäiskin vanhanmallisista louskuttajista, niin kai se ns. kehitys tähän suuntaan menee, tehdas yrittää laajentaa asiakaskuntaansa, sanonko peräti nuorempaan suuntaan. Ja jos saa veikata, niin veikkaan että rodin vesipataan perustuvan matkamallin esittely ei oo monen vuoden päässä, saattaa näyttää enempi joltain Pan Europeanilta kuin lepakonsiipi-electralta...
Vähän kyl hämää miks (tehdas) tässä yhteydessä ylipäätään on yritetty vedellä yhteyksiä XR750:een. Olettaisin että tuon ostajakunta ei mistään dirt trackistä ole kuullukkaan eikä lähtökohtaisesti ole ostamassa H-D:ta, vaan jonkun Ducati Monster, Moto Guzzi Griso jne. ryhmään kuuluvan. Street Rod:n pikkuveli.
Vaikka niin itse tykkäiskin vanhanmallisista louskuttajista, niin kai se ns. kehitys tähän suuntaan menee, tehdas yrittää laajentaa asiakaskuntaansa, sanonko peräti nuorempaan suuntaan. Ja jos saa veikata, niin veikkaan että rodin vesipataan perustuvan matkamallin esittely ei oo monen vuoden päässä, saattaa näyttää enempi joltain Pan Europeanilta kuin lepakonsiipi-electralta...
Vaikka niin itse tykkäiskin vanhanmallisista louskuttajista, niin kai se ns. kehitys tähän suuntaan menee, tehdas yrittää laajentaa asiakaskuntaansa, sanonko peräti nuorempaan suuntaan. Ja jos saa veikata, niin veikkaan että rodin vesipataan perustuvan matkamallin esittely ei oo monen vuoden päässä, saattaa näyttää enempi joltain Pan Europeanilta kuin lepakonsiipi-electralta...
http://www.psndealer.com/dealersite/ima ... pic300.jpg
Vastaava mustana löytyi vielä n.vuosi sitten myynnissä Rostockin Harley-diileriltä,maininnalla "prototype".
Tuo jyristyksen kuva on siitä "ironhead XR-750" -mallista se uudempi alukansinen se vastaa peli on
Tässä XR-1000 ja tässä XR-750 uudempi ( -72) kone
tehtaalta suoraan jo 90hp
Tässä XR-1000 ja tässä XR-750 uudempi ( -72) kone
tehtaalta suoraan jo 90hp
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- Mopopoika -65
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
- Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
- Viesti:
Tässä kun on yön yli nukkunut, niin pakko heittää lisää omia kommentteja
- jos tuo XR1200 tulee tuossa muodossa tuotantoon ja hinta asettuu inhimilliselle tasolle, niin sanonpa pokkana, että tässä meillä on kovin sportster -uutuus sitten XR1000:n.
- Ja totta kai tässä yhteydessä nostetaan XR750 esille. Koneessa tehoa, parempi keula ja tehokkaat jarrut. Hieno kunnianosoitus XR750 ja XR1000:lle! Veikkaanpa muuten, että ei kaikki evosportti ja rautapää kuskitkaan ole kuulleet XR750 ja XR1000:sta
- Ja mitä pakoputkiin tulee, niin XR750 ja XR1000:ssa ne vasta rumat onkin!! Ja vaikka ne tupla dellortot ovatkin näyttävän näköiset, niin kyllähän tuo ruisku on nykyaikaa.
- Tämän sportsterikuskin sydäntä ainakin kovasti uutuus lämmittää ja eittämättä tässä näemme elementtejä seuraavan sukupolven sportsterista. Eiköhän 1200R jää tämän myötä tuotannosta.
- jos tuo XR1200 tulee tuossa muodossa tuotantoon ja hinta asettuu inhimilliselle tasolle, niin sanonpa pokkana, että tässä meillä on kovin sportster -uutuus sitten XR1000:n.
- Ja totta kai tässä yhteydessä nostetaan XR750 esille. Koneessa tehoa, parempi keula ja tehokkaat jarrut. Hieno kunnianosoitus XR750 ja XR1000:lle! Veikkaanpa muuten, että ei kaikki evosportti ja rautapää kuskitkaan ole kuulleet XR750 ja XR1000:sta
- Ja mitä pakoputkiin tulee, niin XR750 ja XR1000:ssa ne vasta rumat onkin!! Ja vaikka ne tupla dellortot ovatkin näyttävän näköiset, niin kyllähän tuo ruisku on nykyaikaa.
- Tämän sportsterikuskin sydäntä ainakin kovasti uutuus lämmittää ja eittämättä tässä näemme elementtejä seuraavan sukupolven sportsterista. Eiköhän 1200R jää tämän myötä tuotannosta.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90