Uusi selain, Firefox
Uusi selain, Firefox
Terve!
Pitkästä aikaa!
Latasin juuri uuden selaimen, FIREFOXin. Tuntuu tosi nopealta ja toimii hyvin. Avatarit latautuu jotenkin hitaasti mutta sivut tosi vikkelästi. Kokeilkaa!
Ainakin mun näyttössä sivustot avautuu tosi hienonnäköisesti ja nopeasti.
Selain on suomenkielinen ja helppo ladata. Hakekaa Googlesta: Firefox. Selain on Mozillan tuote.
Terve!
Pitkästä aikaa!
Latasin juuri uuden selaimen, FIREFOXin. Tuntuu tosi nopealta ja toimii hyvin. Avatarit latautuu jotenkin hitaasti mutta sivut tosi vikkelästi. Kokeilkaa!
Ainakin mun näyttössä sivustot avautuu tosi hienonnäköisesti ja nopeasti.
Selain on suomenkielinen ja helppo ladata. Hakekaa Googlesta: Firefox. Selain on Mozillan tuote.
Terve!
Hyvä selain. Mulla on ollut jokusen viikon käytössä.
http://www.mozilla.org/ Free Download (4,7 Mb)
Ei tuu mitään ylimääräistä roskaa ja osaa ottaa IE:n suosikit omaan käyttöön.
Mopopoika
Äänet
Testasin äsken http://www.hd-sunrise.fi/ sivuilla ainakin toimii äänet. Onko sulla jokin sivu missä ei toimi (laita linkki, niin testaan)? Mulla on selaimessa oletusasetukset.
Mopopoika
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Tulipahan taas kaiveltua vanhoja, tuleeko tikusta silmään...?
Nyt meni hermo - ja sen kyllä huomaa!
Tulipahan sit ladattua sekä Firefox että Thunderbird. Saapa nähdä joko alkaa pelittää. Tähän mennessä kovin neuvokkaalta ja yhteistyöhaluiselta vaikuttaapi tämä...
Nyt meni hermo - ja sen kyllä huomaa!
Tulipahan sit ladattua sekä Firefox että Thunderbird. Saapa nähdä joko alkaa pelittää. Tähän mennessä kovin neuvokkaalta ja yhteistyöhaluiselta vaikuttaapi tämä...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
No annettakoon anteeksi kun ketjun aloittajana on kuitenkin noinkin kunnioitettava nimi kuin Lexa.Minna&FatBoy kirjoitti:Tulipahan taas kaiveltua vanhoja, tuleeko tikusta silmään...? ...
Mitähän rättikeisarille mahtaa kuulua kun ei ole kohta vuoteen itsestään ilmoitellut. Onko muutto Aulangon rantabulevardille ylpistyttänyt pappapomperin vai onko italialaisten moottoripyörien ylenpalttinen entisöinti vieraannuttanut HD-kulttuurista?
Olisi ollut hauska kuulla Lexan kommentteja tuossa aikaisemmin velloneeseen punk-muisteloon ...
Juuri tuossa yks ehtoo selailin vanhoja topiceja, ( kun etsin jotain tekniikkapuolelta) missä oli Lexan juttuja, ja nauroin oikeasti ihan ääneen. We want more...hemuli kirjoitti:No annettakoon anteeksi kun ketjun aloittajana on kuitenkin noinkin kunnioitettava nimi kuin Lexa.Minna&FatBoy kirjoitti:Tulipahan taas kaiveltua vanhoja, tuleeko tikusta silmään...? ...
Mitähän rättikeisarille mahtaa kuulua kun ei ole kohta vuoteen itsestään ilmoitellut. Onko muutto Aulangon rantabulevardille ylpistyttänyt pappapomperin vai onko italialaisten moottoripyörien ylenpalttinen entisöinti vieraannuttanut HD-kulttuurista?
Olisi ollut hauska kuulla Lexan kommentteja tuossa aikaisemmin velloneeseen punk-muisteloon ...
mulla ollut käytössä kohta kait pari vuotta, ja vaan ja ainoastaan tuo Firefox ,Mopopoika kirjoitti:Hyvä selain. Mulla on ollut jokusen viikon käytössä.
toiminut todella hyvin
Internet Explorerin "vaaroista" alan ammattilaiset aikoinaan varoittelivat ja silloin hylkäsin sen käytön kokonaan
---tikkimies---
Hard working...HarD biking
Hard working...HarD biking
Näkymä mättää Faijerissa
Moro!
Kattelin haulla tämän tuoreimman "vanhan" ketjun, joten tänne:
Vikaa pää- ja viestisivujen näkymässä, päivitetyllä 2:lla (ei aiemmalla).
Sivujen reunat (o&v) jää vaillinaisiksi. Tekstikin välillä jatkaa kulkuaan näkymättömiin jonnekin oikealle. Reunat jää mustiksi (selvästi rajatut). Sitten taas esmes tämä kirjoitussivu ihan ok.
Neuvoja asetuksiin? Kyseleepi
Jumpe
Kattelin haulla tämän tuoreimman "vanhan" ketjun, joten tänne:
Vikaa pää- ja viestisivujen näkymässä, päivitetyllä 2:lla (ei aiemmalla).
Sivujen reunat (o&v) jää vaillinaisiksi. Tekstikin välillä jatkaa kulkuaan näkymättömiin jonnekin oikealle. Reunat jää mustiksi (selvästi rajatut). Sitten taas esmes tämä kirjoitussivu ihan ok.
Neuvoja asetuksiin? Kyseleepi
Jumpe