PC III vs Fuelpak

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
S-Bob-68
Viestit: 147
Liittynyt: 07:44 18.03.2006.
Paikkakunta: Oulu

PC III vs Fuelpak

Viesti Kirjoittaja S-Bob-68 »

Kumpikohan näistä on toimivampi.Vai molempi parempi


:?:
Fuck the jazz.............
hemuli
Viestit: 9995
Liittynyt: 13:25 20.04.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Todennäköisesti molempi ihan yhtä hyvä. Kaverilla olisi Vance&Hinesin Fuelpak -06 Dynaan tai Vrodiin myynnissä: www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=17039
Viimeksi muokannut hemuli, 17:43 04.12.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
janne63
Viestit: 127
Liittynyt: 18:26 10.01.2006.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

Fuel Pack jos vakiosofta ja vain putki(V&H)/filtteri muutos.
PC III tai vastaava jos muutat muutakin.
Avatar
S-Bob-68
Viestit: 147
Liittynyt: 07:44 18.03.2006.
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja S-Bob-68 »

Tarkoituksena olis S&S:n slipari+imutinosasto.
Fuck the jazz.............
Avatar
StreetBob
Viestit: 44
Liittynyt: 12:52 28.04.2006.
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja StreetBob »

janne63 kirjoitti:Fuel Pack jos vakiosofta ja vain putki(V&H)/filtteri muutos.
...öööh, eikös se FuelPak nimenomaan oo se softa :?: :roll: :?:
Nykyäänhän V&H;lla löytyy "karttoja" muillekin putki/viritysyhdistelmille...
Alamme edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Avatar
SenioRR
Viestit: 513
Liittynyt: 16:00 22.09.2005.
Paikkakunta: Parainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

StreetBob kirjoitti:
janne63 kirjoitti:Fuel Pack jos vakiosofta ja vain putki(V&H)/filtteri muutos.
...öööh, eikös se FuelPak nimenomaan oo se softa :?: :roll: :?:
Nykyäänhän V&H;lla löytyy "karttoja" muillekin putki/viritysyhdistelmille...
Janne63 tarkoitti varmaan ruiskun alkuperäisohjelmaa. Mulle asennettiin (myös)race-softa ruiskusuuttimien vaihdon yhteydessä ja FuelPack ei toimi sen kanssa. :( Ja oon käsittänyt, ettei PCIII:aan toimi racesoftan kera..?
H-D Softail Custom 1998
Avatar
StreetBob
Viestit: 44
Liittynyt: 12:52 28.04.2006.
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja StreetBob »

Ei hittolainen... nyt mä oon ihan ulalla... :?
Mä olen ymmärtänyt asian niin, että -05 ja vanhempiin ruiskukoneisiin pystyi vielä ajamaan "race-softaa" siihen boksiin. Mutta alk. -06 pitää oitis vaihtaa FuelPakiin tai vastaavaan jos vaihtaa esim. putket. Tämä johtuen (kuulemma) siitä että orkkis boxia ei enää pystyis ohjelmoimaan.
Eli: jos vaihdat putket ja helpotat hengitystä (alk.-06), niin pitää laittaa uusi boksi (esim.V&H tai PC).

Viisaimmat, miten asia oikeasti on??? Pihalla oleva lumiukko kaipaa kipeästi vastauksia.
Alamme edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Avatar
janne63
Viestit: 127
Liittynyt: 18:26 10.01.2006.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

06 malliin saa "race softaa" orkkisboxiin mutta ainakaan mulla se ei pelitä.On edelleen liian laihalla.PC III saa ohjelmoitua vaikka olis "race softa" sisällä.Vakio asetuksia vain pienennetään hieman.Sain kyllä oitis asetuset Dynojetiltä maililla kun kyselin.PC III vaan vaatiin läppärin ja hieman ammattitaitoa et sen saa säädettyä:esim Bikefox Oulussa ei ala säätämään ollenkaan ellei hitsaa putkeen lambdalle paikkaa.Hintaa olis tullut about 600 egee asennuskineen ja säätöineen boxille.
Fuel Packissä on se ongelma että siihen ei ole (ainakaan vielä) asetuksia kuin ainoastaan HD:n orkkis softalle.Ja eikös Rami ollut niin että V&H ei juuri vastaillut kyselyihisi?
Itse olen lukenut foorumeja ja pähkäillyt säätöboxin kanssa ja päädyin siihen TFI:n koska sen saa itse säädetty pikkuruuvarilla.Toki penkissähän senkin saa vasta pilkullee kohdilleen.
Dynassahan on taas lisä ongelmana orkkis lambda anturi.Esim PC III:han ei sitä käytä vaan se poistetaan käytöstä.Eikä taida juuri olla tarvikeputkiakaan missä on paikka lambdalle valmiina.
TFI:lla on oma malli 06 ja 07 twin cameille.
Maku asia mihin sit päätyy.
Omasta TFI:sta ei ole vielä kokemusta.Keväällä ollaan viisaampia.
Tossa on linkki missä näkyy faktaa asiasta.
http://www.customdynamics.com/motorcycl ... y_Davidson
Ja täällä paljon asiaa Ameriikan murteella.
http://www.v-twinforum.com/forums/forum ... .php?f=109
Viimeksi muokannut janne63, 15:53 07.12.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rami
Viestit: 833
Liittynyt: 09:34 10.07.2003.

V&H

Viesti Kirjoittaja rami »

"Ja eikös Rami ollut niin että V&H ei juuri vastaillut kyselyihisi? "

Niin se oli, tai vastas ne viimein että ei ole kaavioita 95 Big Bore kitille.
Neuvoivat kokeilemaan niitä SE erikoisversio mopojen koodeja jotka oli jo tehtaalta isoja. En kokeillut joten en tiedä pelittääkö. Muuten helppo purkki jos ei muuttele pyörää hengitystä ja pakareita enempää.

-rami-
hemuli
Viestit: 9995
Liittynyt: 13:25 20.04.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

janne63 kirjoitti:...Eikä taida juuri olla tarvikeputkiakaan missä on paikka lambdalle valmiina....
Ainakin V&H:n -06 malleihin tarkoitetuissa putkissa on reiät lambdalle molemmissa putkissa.

Edelleenkin ääni Terry Componentsin boksille. Ei tarvitse mitään säätöä tai asetuksia - mokkula kiinni ja kovaa ajoo... Terryn boksista on keskusteltu paljon täälläkin, hakuun "terry" niin juttua riittää.
rami
Viestit: 833
Liittynyt: 09:34 10.07.2003.

Terry

Viesti Kirjoittaja rami »

Mites sitten viritetyissä?
hemuli
Viestit: 9995
Liittynyt: 13:25 20.04.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Terryn boksille on periaatteessa ihan sama mitä palikoita koneessa on kiinni. Se haistelee pakokaasuja laajakaistalambdalla joka mahdollistaa tarkan säätämisen.
It adapts to after-market upgrades such as Exhaust MODS, Intake MODS, Large Throttle Bodies, CAMS, Big Bore Kits, and manages the fuel delivery as you ride.
Tämä ja paljon muuta osoitteesta www.terrycomp.com/tv.html
rami
Viestit: 833
Liittynyt: 09:34 10.07.2003.

Kiitos

Viesti Kirjoittaja rami »

Kiitos.

-rami-
Vastaa Viestiin