"VMPK:n mainetta vahingoittavien kirjoitusten takia foorumi on toistaiseksi suljettu. Johtokunta kokoontuu käsittelemään asiaa 13.12.06."
Nyt tietysti alkaapi kiinnostaa koskas meidän foorumi suljetaan? Täytyyhän sitä elää ajassa.
Nohnoh Poika! Toi on asiaa tuntemattomien kateellinen klise! Totuus on aivan toisenlainen.että ihminen vanhemmiten muuttuu lapseksi jälleen

Samaa mieltä kanssasi olen tuosta asiasta. Olen ollut VMPK:n jäsen vuodesta 2002. Kun liityin klubiin niin kuvitelmani klubista olivat ehkä liiankin ruusuiset. Kaksi pyörää olen museokatsastanut ja varmasti tulen jatkossakin harrastamaan vanhoja pyöriä. Kummankin pyörän kanssa on ollut ongelmia katsastuksen kanssa ja ongelmat ei johdu siitä etteikö pyörät olisi vaadittuja kriteerejä täyttänyt. Ilmeisesti olen outo lintu VMPK:n silmissä sillä olen omasta mielestäni ainakin suhteellisen nuori (34 v) verrattuna klubin ikärakenteeseen. Museotarkastaja teki kummankin pyörän kanssa kaikkensa viivyttääkseen papereiden minulle toimittamista. Viime keväänä tilanne meni siihen pisteeseen, että laitoin postia VMPK:n puheenjohtajalle, että jollei papereita ala kuulua niin tulen tekemään rikosilmoituksen klubin toiminnasta. Onhan kuitenkin museotarkastustoiminta viranomaisten klubille myöntämä tehtävä. Tämä sai jonkinnäköistä liikettä aikaa, eli papreit tuli noin kahden viikon kuluessa. Jouduin odottamaan papereita yli kaksi kuukautta ja sama juttu kummankin pyörän kanssa. Ilmeisesti en ole päässyt sisään tuohon taantumukselliseen pussihousuporukkaan.Sepixlh kirjoitti:Monet kommentit tuolla olen käynyt heittämässä, kuten ainakin kaksi täälläkin vaikuttavaa nimimerkkiä![]()
Kyllä tuolla homma kaatui mielestäni siihen ettei toimiva johto hyväksynyt uusia ideoita
Perkele. Ensimmäinen kerta kun näen jonkun muunkin kehuvan KLB:ta...smuige kirjoitti:...Ja Bremeristä on sanottava se, että herra on Stadista (taikka Hesan stadista) ja nähnyt muutakin kuin ladon takana olevan veteraanilypsykoneen...