Pimeä idea mutta toteutetaan valoisaan aikaan... ajattelin paukutella huggerilla 7.7.2007 Rovaniemen Lordi-aukiolle, tarkemmin sen nakkikioskille tai johonkin sinne lähelle. Lähtö on Hämeenlinnan Linnan kasarmin parkista klo 4.00 suorinta ajoreittiä. Ajon kesto noin 11 - 13 tuntia palttiarallaa - eli kiirettä ei pidetä vaan nautitaan ajosta. Ne joita kiinnostaa moinen pöräys, niin völjyyn lähtöpaikalta tai matkan varrelta. Reissu on itseohjautuva eli jokainen hoitaa omat järjestelynsä.
Saas nähdä syntyykö letkaa... hd hallelujaa
Lordi-aukiolle
Lordi-aukiolle
Tervist Spurtti
Re: Lordi-aukiolle
VAU! Tervetuloa! lämmitän karulla saunan ja varmaan kuuman totin saat jos et heti lähde takas päin ajeleen TV:TUOPPI/KARU MCspurtti kirjoitti:Pimeä idea mutta toteutetaan valoisaan aikaan... ajattelin paukutella huggerilla 7.7.2007 Rovaniemen Lordi-aukiolle, tarkemmin sen nakkikioskille tai johonkin sinne lähelle. Lähtö on Hämeenlinnan Linnan kasarmin parkista klo 4.00 suorinta ajoreittiä. Ajon kesto noin 11 - 13 tuntia palttiarallaa - eli kiirettä ei pidetä vaan nautitaan ajosta. Ne joita kiinnostaa moinen pöräys, niin völjyyn lähtöpaikalta tai matkan varrelta. Reissu on itseohjautuva eli jokainen hoitaa omat järjestelynsä.
Saas nähdä syntyykö letkaa... hd hallelujaa
Purijaiset
Niin, eikös Puriaiset ole just tuona viikonloppuna, eli viikko Walkka-Ajosta.
Saattaa olla jonkun verran pärisevää porukkaa paikalla, vähän pa... r/h(valitse itse)...emman näköstä porukkaa!
Ja lisäksi taas Club-Run ympäri Suomen, W-A -> Purijaiset. Varautukaa siihen...
Mut siitä ei kerrota täällä.
Saattaa olla jonkun verran pärisevää porukkaa paikalla, vähän pa... r/h(valitse itse)...emman näköstä porukkaa!
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Purijaiset
Oho! Ja Mun mielestä se näytti eilen vähän känässä 7.1:seltä aattelinki on varmaan hullu jätkä ku tammikuussa tulee. Mutta näihän se on kuin Smuige sanoo T:Tuoppismuige kirjoitti:Niin, eikös Puriaiset ole just tuona viikonloppuna, eli viikko Walkka-Ajosta.
Re: Purijaiset
Jos se yhtään lohduttaa, niin minäkin luin sen ensin 7.1 ja ihan selvin päintuoppi kirjoitti:Oho! Ja Mun mielestä se näytti eilen vähän känässä 7.1:seltä aattelinki on varmaan hullu jätkä ku tammikuussa tulee. Mutta näihän se on kuin Smuige sanoo T:Tuoppismuige kirjoitti:Niin, eikös Puriaiset ole just tuona viikonloppuna, eli viikko Walkka-Ajosta.
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03