Radio Rock

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Miikka
Viesti:

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Timppa kirjoitti: Muuten kanavalta tulee liikaa diipa-daapa jatsia tai jotain muuta paskaa, sellaista älykkö-musaa. Tuntuu kuin toimittajat kilpailisivat sillä kuka soittaa vähiten tunnettua musaa.
Nyt muuten osuit naulan kantaan.
Onhan se tietysti hienoa että soittaa oman makunsa mukaista ei kaupallista musaa, mut kun oon kuunnellut netin kautta, niin samaa oon miettinyt, että onko siitä tullut itseisarvo että mitä omituisempaa, niin sen parempi.

Otantani / kokemukseni radio helsingistä on varsin rajallinen mutta lähes joka kuuntelukerta on tullut mieleen että minkähänlaisia sieniä pitäisi olla syönyt että tämänkin ymmärtäisi... :wink: :wink:...

Joskus taisi olla puhettakin tästä poikkitaiteellisesta paskasta yms. apuraha jazzista...
Ei mulla jazzia mitään vastaan ole, mut jossain se kuunneltavan musiikin / omituisen musiikin raja kulkee mullakin... :wink:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Perjantai-iltojen Jytäurpot on aika turvallista RadioHelsinkiä - sitä voi suositella ihan ensikertalaisellekin. Sellaista pohjienottokamaa ilman turhia krumeluureja. Onneksi et ole kuunnellut Nevanlinnan ja Relanderin "Tukevasti Ilmassa" -ohjelmaa...
Vastaa Viestiin