Terppa Riku ja muut filosoofit,
Oli hulluutta tai ei, mut hiton nastaa. Kyllä tässä elämässä riittää ihan tarpeeksi ´´järkeviä´´ asioita pohdittavaksi. Teet duunii, tuut himaan, makselet laskuja ja potkit kenkiä, jotka on täyttänyt eteisen, mietit miks oot hommanut hitonmoisen kämpän jossa sinulla ei ole edes omaa paikkaa ja futsaat miksi rehkiä eläkeikään asti ja sit tajuta vasta seitsenkymppisenä mikä oli koko homman juju. Voihan silloin papparaisena ja mummona päättää, et sit seuraavassa elämässä...

(allekirjoittanut avautuu)
Olen tavannut monta äijää (joilla on kuitenkin talous kunnossa), jotka ihailee prätkiä ja selittelee et kyl mä sit ku mul on... ja blaa, blaa, blaa...
Mä vastaan aina tähän samallailla: Jos haluat tälläisen, niin mene pankkiin, nosta tai lainaa fyrkkaa, osta prätkä ja laita magneetilla jääkaapin oveen ilmoitus:
Kultaseni (arvoisa perhe tai ...) Ostin makeen prätkän. 
Ja sit ostat perheelle jotain kivaa kans, niin kaikki on onnellisia.
Täytyy myös tehdä päätöksiä omasta elämästä ja omista toiveista. Elämässä joutuu tekemään valintoja. Kaikkea ei saa. Jostain muusta täytyy sit luopua jos fyrkat ei riitä joka paikkaan. Itse olen oppinut luopumaan monista asioista ja nauttimaan siitä mitä on ja mitä saan.
PS. Olen laittanut aikoinaan jääkaapin oveen ilmoituksen.