H-D nahkatakki netin kautta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
vikinger72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vikinger72 »

siis...... näyttää todella huonolta kopiolta :!:
jenkkilästä saa aitoja ja kohtuu hinnalla vs suomesta!
ja kun noista kopioista ei ikinä tiedä että mitä mursun nahkaa ne on vai onko jotain keino sellaista :?
-jani-
Morgan

Viesti Kirjoittaja Morgan »

pitää tällaistakin kysyä kun ei ole ajokokemusta: Pitäiskö ajo-nahkatakin olla hieman tyköistuvampi kuin normaalissa käytössä? Kokeilin meinaan H-D:n "baaritakkia" ja kun mulla normaalisti on M -koko (48 - 50) oikea, ja samalla hieman väljä niin H-D takissa se oli aika tyköistuva. Vetoketjun kun veti hihasta kiinni niin kello painoi ikävästi rannetta. Mutta pitääkö se olla noin tuulisyistä vai pitäiskö tilata hieman isompi koko? Mites muilla - onko sama koko toiminut vai onko Jenkkien koot pienempiä?
Dyna Street Bob -07
Matts

Viesti Kirjoittaja Matts »

Morgan kirjoitti:Pakko se sitten on uskoa että halpaa on .. tai ainakin halvempaa kun suomen diilereillä - miten kukaan ostaa suomesta tollasen jos noin paljon halvemmalla saa tilaamalla :roll: ?!

Olisko toi Chicago Harley luotettava paikka tilata?! Ilmeisesti kun sieltä tilasitte :-)

Onkos muuten tietoa Torgue takin ominaisuuksista? H-D:n kataloogin mukaan siinä ei olis juuri mitään.. eli olis baaritakki.. mut jostain sain sellasen kuvan että siitä löytys kaikki tarpeellinen kuten läppä vetoketjun takana, vetskarit hihoissa, .. ja ehkä muutakin?
Mä tilasin juuri tuolta eikä ollut mitään ongelmia. Tulli vain mokasi ja peri kangastakin mukaan tullia mutta palautti rahaa kun laitoin siitä huomautuksen.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Morgan kirjoitti:pitää tällaistakin kysyä kun ei ole ajokokemusta: Pitäiskö ajo-nahkatakin olla hieman tyköistuvampi kuin normaalissa käytössä?
Ajotakissa ei saisi olla paljoa kasvuvaraa, eritoten suojallisessa takissa liika väljyys mahdollistaa sen että "tilanteessa" suojat liukuvat pois oikeilta paikoiltaan. Lisäksi ylenmääräinen lepatus tai tuulipussi selässä alkaa kyllä käydä hermoille aika nopeasti.
Mites muilla - onko sama koko toiminut vai onko Jenkkien koot pienempiä?
Ainakin mulle jenkkien koot on yleensä olleet ihan ok, mutta race jacket kieltämättä oli aika napakalla mitoituksella. Toki ajotamineissa pitää huomioida sekin, että ne on saatettu leikata ajoasentoon, eli silloin esim. rinta ei välttämättä mahdu yhtä komiasti rottingille kuin mannepusakassa.
Viva Knievel!
Tiger Antero

Viesti Kirjoittaja Tiger Antero »

Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Tiger Antero kirjoitti:Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...
Veit sanat suustani.. samaa mieltä :wink: :!:
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

>Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...

Jos joku hommaa yhden H-D -takin ameriikasta, siitä tuskin voi vielä tehdä johtopäätöstä et kaikki on H-D -tavaraa...
Viva Knievel!
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Mun mielestä se on kivaa, mut mähän oonkin tosi fanittaja, kalsareita myöten :oops:
mut asiaan.. takkien koot ei aina kyllä ole yks yhteen, kannatta kattoo ne mitat kun ne löytää useinmitein niistä nettisivuista myös.
Mitä hittoja ovat hd-baaritakit?????
-Päkä-
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

PÄKÄ kirjoitti: Mitä hittoja ovat hd-baaritakit?????
En käy baareissa, mut ne "baaritakit" vois olla niitä kaikkein hienoimpia = kalliimpia, täynnä merkkejä, pinssejä, "racing"-raitoja, siis mahdollisimman paljon kaikkea näkyvää :D
Vähän niinku Ryssä-kenraalien univormut :twisted:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

...se siitä 8)
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Joo ja vakiota leveämmät olkatoppaukset ja vahvistukset kyynärpäissä (että kestää nojailla rennon oloisena baaritiskiin)...

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
issakka

Viesti Kirjoittaja issakka »

Tiger Antero kirjoitti:Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...
Samaa mieltä Tiger-Anteron kanssa. Tuossa Jyväskylän rompetorilla kiinnitti ihan simmuun tuo race-i ja isoilla hd-logoilla varustellut takit. Oli huivia, vyötä, kelloa jne.

Hyvin on HD brändinsä myynyt.
brady

Viesti Kirjoittaja brady »

Päkän kanssa samalla linjalla :lol:
alkkareita myöten :mrgreen:
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

issakka kirjoitti:
Hyvin on HD brändinsä myynyt.

Kuten kaikki muutkin merkit, löytyykö mitään ilman jonkin sortin brändiä !!!???? Mä ainakin kannan hymyssäsuin euroni HD inc.ille :lol:
-Päkä-
Morgan

Viesti Kirjoittaja Morgan »

:roll: öööö... ei välttämättä ... oikeestaan vaan parempi jos muilla ei ole mut mulla vaan :lol: ostin just HD -kahvimukinkin (34 eur) 8O No ehkä tää menee ohi, mut nyt kun eka H-D on tilattuna niin oon vielä innostunut sonni.

Baaritakiksi leimaan sellaset joista esim. puuttuu läppä vetoketjun alta, tai on muita puutteita joiden takia ne eivät sovellu oikein ajotakeiksi. Tosin en mää mitään tiiä - justhan tässä oon ihmettelemässä että millasen tilaisin.
Dyna Street Bob -07
Röpöttäjä
Viesti:

Palttoo

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Paljon on hd sälää pussilakanoista alkaen. HD rotsii ei ole, piratilla ajan. Oon ilmeisesti nuuka köyhyyttä en tunnusta! Mul ei oranssimustassa lue mitään... liivihän sen selän peittääääääääää............. Näyttää pahemmaltä kjäh kjäh kjäh
Vastaa Viestiin