Sportster 883 lowsta pari kysymystä ja vähän muutakin
-
öljyläikkä
Mites tuo onnistuu miehiltä sportin tankkiin, kun se on niin pieni pinta-alaltaan. Meinaan vaan, että ottaa kuvan kal...usta ja siirttää sen tankkiin. Voiko kuvaa pienentää kuvankäsittely ohjelmassa, jotta sen saa mahtuu tankkiin. Ainakin meikäläisellä olisi vaikeuksia 1:1 kuvakoolla. Tai voisihan sitä kuvauttaa vaikka nenänsä, jos ei ole vallan suuri nenä. Taidampa pitää tankin kuitenkin orginaalina tai vaihtaa vaikka karvapäällysteiset pakoputket..
Mee takas suomi24 :seen, t...oöljyläikkä kirjoitti:Mites tuo onnistuu miehiltä sportin tankkiin, kun se on niin pieni pinta-alaltaan. Meinaan vaan, että ottaa kuvan kal...usta ja siirttää sen tankkiin. Voiko kuvaa pienentää kuvankäsittely ohjelmassa, jotta sen saa mahtuu tankkiin. Ainakin meikäläisellä olisi vaikeuksia 1:1 kuvakoolla. Tai voisihan sitä kuvauttaa vaikka nenänsä, jos ei ole vallan suuri nenä. Taidampa pitää tankin kuitenkin orginaalina tai vaihtaa vaikka karvapäällysteiset pakoputket..
kuten sun profiiliki näyttää!
Älä ny viitti humoristia potkiaPÄKÄ kirjoitti:Mee takas suomi24 :seen, t...o![]()
![]()
kuten sun profiiliki näyttää!
Asiaan liittyen, miksi tuosta kuvasta pitäisi ääriviivat saada? Eikös se käy tuollaisenaan? Korkeintaa nuo hiukset voisi joko jättää pois tai sitten editoida niin ettei tule tuota terävää reunaa.
Affe
Siis periatteessa tolleen joo, mut niinku enempi piirrettynä, siis terävämmät silmien, nenän ja suun rajat ja kulmakarvat. Orggiskuvassa on hiuksia molemmin puolin kasvoja, ajattelin jopa että niitäkin ehkä vois jättää kehystämään. Eilen sain kyllä kommentin kaverilta, että on vähän kuin kauhuleffasta tuo kuva... Aloin kovasti epäillä vaikkei se omasta mielestä niin kauhea ole. Eli pyörähän on sitten mulla musta ja pelkällä valkoisella tulis tuo kuvantapainen.affe kirjoitti:Asiaan liittyen, miksi tuosta kuvasta pitäisi ääriviivat saada? Eikös se käy tuollaisenaan?
Kattelin kyllä, että sininenki on kiva, mut siihen ei sit piirrellä yhtikäs mitään.
Numerot ovat juuri niin kuin ne pyöritettään eikä ketään huijata suolaamisella. Kerroin vain asetetaan valmiiksi sopivaksi siihen rahoitusyhtiön laskuriin ja kaikki tulostuu nätisti ja lain mukaan. Yksi nopea suuntaa antava, ei tarkka esimerkki, tingitty hinta 11000, käsiraha 30% ja kk erä 4v sopimuksella laskuri näyttää 192e/kk + laskutuskulut yms.. Kun väännän vähän kertoimen turboruuvia, erä on 199e/kk ja kas, tämä vastaakin lähtösummaa 11400, eli "juuri sen 400 minkä sait tingittyä". Esimerkki osoittaa vain sen, että kuukausierää katsomalla muutama euro on satasia loppusumassa. Tinkijä ei yleensä tingi sitä korkoprosenttia eikä muita kuluja, vaan lähtöhintaa ja vahinko otetaan takaisin kuin huomaamatta. Eikä ketään huijata, kaikki tulostuu rehdisti lomakkeelle.Walde kirjoitti: ohjeeksi vielä. Ensin pitää sopia ostohinta tai väliraha ja vasta sitten keskustella paljonko se on kuukausieränä. Ei se myyjä siinä kohtaa enään mitään suolaa, osamaksulaskelmasta näkyy kauppahinta + korot + kulut ja ns. kuluttajasuojanmukainen lopullinen hinta maksusuunnitelman mukaan. Laskelmat tulee suoraan rahoitusyhtiöiden laskimista
Kaikki on rehdisti sovittua ja kaikki voittavat
Itse kyllä kysyisin myös omasta pankistani sitä rahaa ennen rahoitussopimuksen tekemistä mihinkään ja rahoitustarjoustakin kannattaa kysellä useammalta taholta... Ja jokainen tietenkin ostaa oman elämäntilanteensa mukaisella rahoituksella eikä tässä ole yhtä ja oikeaa tapaa. Pahoittelen jos heitin turhan kärkevästi siitä odottamisen ja käteisoston autuudesta
Mutta tilanne on tosiaankin perinteisestä hauskasti päälaellaan ja käteisostolla ei kannata enää kaupassa rehvastella tai yrittää tinkiä
Kysyminen ei tietysti mitään maksa, mutta tänä päivänä osamaksukorot ovat niin alhaalla että jos ei saa pankista esim. asuntoluoton kylkeen prätkärahaa samalla korolla niin kalliimmaksi tulee pankin raha. Puhumattakaan siitä että osamaksukorko on käsittääkseni kiinteä eikä sidottu euriboriin kuten pankin korot - jotka tuskin tulevat laskemaan lähitulevaisuudessa...Joe Cool kirjoitti:...Itse kyllä kysyisin myös omasta pankistani sitä rahaa ennen rahoitussopimuksen tekemistä mihinkään ja rahoitustarjoustakin kannattaa kysellä useammalta taholta...
Nimim: "Köysi kiristyy asuntovelkaisen kaulalla"
Tätä menoa kun jatkuu suunnittelu ja spekulointi niin päästään pian siihen että onnistusko saman kuvan maalaaminen rollaattoriin
Onkohan muutenkaan fiksuu ajaa mopokaupasta suoraan maalarille - meinaan että jos haluut vaikka vaihtaa pyörää vuoden päästä niin voipi olla "toisen naisen kuva" tankissa monelle este pyörän ostolle
Mutta jos fyffee löytyy niin osta se mopo - ja jos sun ei tarvitse ajaa korttia, eikä silti yhtään ajokokemusta niin pari tuntii autokoulussa voi olla paikallaan. Epäilenpä myös että kaverit ei anna pyöriään sulle harjoitelupyöriksi .. sen verran kallis lelu. Osta oma. Osta oma. Osta oma. Osta oma
Mutta jos fyffee löytyy niin osta se mopo - ja jos sun ei tarvitse ajaa korttia, eikä silti yhtään ajokokemusta niin pari tuntii autokoulussa voi olla paikallaan. Epäilenpä myös että kaverit ei anna pyöriään sulle harjoitelupyöriksi .. sen verran kallis lelu. Osta oma. Osta oma. Osta oma. Osta oma
Dyna Street Bob -07
Smuige, joo, siinähän mä. Senkö halusit sanoa
? Eipä tuo suuri paljastus ole
.
Morgan, höh, eikös se pyörä ole helppo maalata sit "umpeen" jos tulee tarvis? Ja mä ostan sen kuitenkin sillä periaatteella ja ajatuksella, että se jääkin mulle vuosiksi. Nih. Ja juuei, mun ei tarvi ajaa korttia ja siks olen katellu niitä tunteja, joista jo tuolla aiemmin mainitsin. Ja kyllä, kyllä vaan mulla on kaveri, joka antaa mun opetella pyörällään
Morgan, höh, eikös se pyörä ole helppo maalata sit "umpeen" jos tulee tarvis? Ja mä ostan sen kuitenkin sillä periaatteella ja ajatuksella, että se jääkin mulle vuosiksi. Nih. Ja juuei, mun ei tarvi ajaa korttia ja siks olen katellu niitä tunteja, joista jo tuolla aiemmin mainitsin. Ja kyllä, kyllä vaan mulla on kaveri, joka antaa mun opetella pyörällään
Kyllä toi kuva helposti tankkiin saadaan
Katoin tossa että joensuussa ois aika hyvä 883/1200 7999e ajelen siellä päin huomenna. Näyttää kuvissa makeelta, väri tommonen keltuainen mut siellä joensuussa on yks hyvä maalari.................
Ku puhuttii tost Harrika kestävyydest...mul on 65 vuatta vanha rohjo ja viäl se toimii jollan taval.Jos uutena o maksanu 300 taalaa ni kuimpal sen viäl tarttis kestää et se olis kualetettu.Mää joskus pilve reunalt katon ko joku surkkia yrittää tekohenkittää yhtä vanhaa nipponii ittelles kulkupeliks ja kräkötä niimpal. 
Aina ekalla