-eeko
Sportster 883 lowsta pari kysymystä ja vähän muutakin
jep
suljetulla alueella tapahtuvaa kokeilua???
-eeko
-eeko
Nii*ih uudessa ongelma muutosten uhteen.
Lähes kaikki mitä vaihdat uuteen mopoon on laitonta...... Renkaan levitykset, siirtosarjat, pakarit, sylinterit/tehon lisäys. Eli vanhaa on kiva tuunata. HÄH HÄH HÄÄÄ!
Re: Nii*ih uudessa ongelma muutosten uhteen.
Ja jopa ihan pakkoRöpöttäjä kirjoitti:vanhaa on kiva tuunata. HÄH HÄH HÄÄÄ!
Turhia ohituksia ei ole olemassa
- AngelOfAvalon
- Viesti:
Re: Jottain...
Muista naisista en osaa sanoa mutta tälle naiselle kävi just noin. 1200:lla ajelin kaks kesää ja viime keväänä sit vaihtui Night Trainiin (äijä sai hullutettua). En vaihtais takaisin.HARIKKA1 kirjoitti:En tiiä käykö naisilla sillei, jotaa kesän kaks ajeltuaan tehoa & vääntöö = woimaa pittää saaha lissää. Tälläkin palstalla suurennellaan sportin konetta jatkuvasti, ku syystä tai toisesta woiman vähäisyys on todettu. Eihän sitä alkuunsa tarvii kaasu pohjassa ajella, jos korvienvälistä säätö ranteeseen on ajotaitoja seuraava, kaarrenopeudet kasvaa ajettujen kilsojen myötä.![]()
-Mika-
Heh:lle voisin vinkata että kantsii ehkä ostaa ensin se uus perusmalli ja sit pikkuhiljaa tunnustella ja katella mitä muilla on ja mistä ite tykkäis. Kiireellä ei tule kuin... no, niitä.
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
-
öljyläikkä
Muista naisista en osaa sanoa mutta tälle naiselle kävi just noin. 1200:lla ajelin kaks kesää ja viime keväänä sit vaihtui Night Trainiin (äijä sai hullutettua). En vaihtais takaisin
Sanoisin kyllä, että 1200 sportti pesee nightrainin tien päällä jos tarkoitat kulkua ja kiihtyvyyttä. No onhan yöjuna enemmän cool kuin sportti, ainakin minun mielestä.
Sanoisin kyllä, että 1200 sportti pesee nightrainin tien päällä jos tarkoitat kulkua ja kiihtyvyyttä. No onhan yöjuna enemmän cool kuin sportti, ainakin minun mielestä.
- AngelOfAvalon
- Viesti:
En mä kulkua ja kiihtyvyttä tarkoita. Yöjuna on pitkillä matkoilla helkkaristi parempi. Sportti oli toki äkäisempi ja ketterämpi, mutta nykysellä jaksaa ajaa paljon pidempiä päivämatkoja eikä oo ihan romuna sen jälkeen. Ihminen siis.öljyläikkä kirjoitti:Muista naisista en osaa sanoa mutta tälle naiselle kävi just noin. 1200:lla ajelin kaks kesää ja viime keväänä sit vaihtui Night Trainiin (äijä sai hullutettua). En vaihtais takaisin
Makuasioita nämäkin. Ja mustaki se on coolimpi. Äijävehje.
I'm on the Night Train – I love that stuff
No niin ne oli kaikki menneet. Että silleen. Nopeat syövät hitaat ja mä olen ihan liian hidas. Mutta toisaalta, hyvä että olivat menneet, nimittäin se low ei näyttänykkää livenä ihan niin kivalta kuin kuvis. Ja sen verta kyllä istahdin lown päälle, että totesin mun jalkojen yltävän hyvin maahan sen ei low -versionki päältä. Jotenki asentoki tuntu hassulta, kun hyvä kun ohjaustangollekaan kunnolla ylsin niin alhaalta... Taitaa se olla niin, että ei noista voi oikein kunnolla näköjään haaveilla ennekku näkee ne oikeesti.
Haaveilla voi ainaHeh kirjoitti:Taitaa se olla niin, että ei noista voi oikein kunnolla näköjään haaveilla ennekku näkee ne oikeesti.
Mikään ei kuitenkaan korvaa koeistumista/-ajoa. Mopottimia voi käydä vertailemassa niin liikkeissä, ralleissa, kuin Bembölen kahvituvallakin. Veikkaanpa, että keskiviikkoiset kahvittelut alkavat aika pian, mikäli aurinko lämmittää tähän menoon...
Jos tuntuu, että ajoasento on hassu, niin se on muokattavissa helposti. Harrikkaan saa riittävästi siirtosarjoja, niin ohjaustangolle, kuin jalkahallintavermeillekin.
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Heh kevät pitkällä...... mopo puuttuu
Noita värkkejä kun tulee vähän suhteessa maahan.... Sekin keltainen on mennyt jota suosittelin.... Katoppa niitten hemmojen sivuille niin voipi kiva peli löytyä, oli tullut uusia..... Lyhemmät iskarit taakse, niin madaltuu.... Siirtosarjat paikallaan, ohjaustankoja hyllyt pullollaaan..........
Kyllä ne käytetytkin pelaa hyvin...
Kyllä ne käytetytkin pelaa hyvin...
Re: Heh kevät pitkällä...... mopo puuttuu
En mä tiiä pitääkö johonki lähtee enempiki kattele noita (eiku siis tiedän, että pitääRöpöttäjä kirjoitti:Katoppa niitten hemmojen sivuille niin voipi kiva peli löytyä, oli tullut uusia..... Lyhemmät iskarit taakse, niin madaltuu.... Siirtosarjat paikallaan, ohjaustankoja hyllyt pullollaaan..........
Tavallaan kuitenki vähä pettyny fiilis
- Blues Guitar
Customin istuinkorkeus ei ole kuin n. 12mm korkeampi kuin Low:n. Lisäksi siinä on mm. siirtosarjat jo vakiona. Käy ihmeessä tyyppäämässä myös Custom.Heh kirjoitti:En mä tiiä pitääkö johonki lähtee enempiki kattele noita (eiku siis tiedän, että pitääRöpöttäjä kirjoitti:Katoppa niitten hemmojen sivuille niin voipi kiva peli löytyä, oli tullut uusia..... Lyhemmät iskarit taakse, niin madaltuu.... Siirtosarjat paikallaan, ohjaustankoja hyllyt pullollaaan..........), käytettyjäkin. Nimittäin se 883 low ei tosiaan istunukkaan pepun alle niinku olin ajatellu ja ku noi jalatki yltää sittenki vähän ylempää niin ei sen ylettömän matala tarvi olla. Rupesin jo kattelee tota custom-malliakin. Mut tosiaan, heräsin tajuamaan etten voi ostaa mitään pelkkien nettikuvien perustella, pakko päästä koeistumaan.
Tavallaan kuitenki vähä pettyny fiilis
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
No oisinhan mä kattonu kaiken mutku ei siellä ollu ku niitä himpsatin vrodeja ja jotain oikein isoja pyöriä (en niiden malleja muista)Blues Guitar kirjoitti:Käy ihmeessä tyyppäämässä myös Custom.
-
Kalju Partanen
- Viesti:
Uusia pyöriä
Mitenkään mainostamatta niin ainakin www.moto-seinajoki.fi sivuilla ilmoitetaan "vapaista" Sportstereista. Ootko kysynyt V-twinCity:stä ja SGN-Bikes:sta? Sitten vaan käytettyä Sunrisesta...
Ei muuta ku Seinäjoelle marsmars. Kylmätyypit ja jos miellyttää niin teet kaupat. Käyt sitten parin kuukauden päästä hakemassa (ehdit varusteet ostaa), junalla Seinäjoelle ja ajamalla takas
Ei muuta ku Seinäjoelle marsmars. Kylmätyypit ja jos miellyttää niin teet kaupat. Käyt sitten parin kuukauden päästä hakemassa (ehdit varusteet ostaa), junalla Seinäjoelle ja ajamalla takas