Milloin ajokautenne päättyy ?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

akrapu

Milloin ajokautenne päättyy ?

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Hiukka masentava aihe, mutta kuinka pitkälle syksyyn olette meinanneet ajella ?
Itte laitan pannarin seisontaan lokakuun alusta alkaen (jossei se hajoa ennen sitä...)

- AKr
mike

Viesti Kirjoittaja mike »

1.10 viimeinen ajopäivä, mikäli se minusta riippuu. Ja niinku sanoit, pannu voi olla erimieltä asiasta.
-mike-
Ilkimys

säistä kiinni

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Vakuutus voimassa lokakuun loppuun. Mutta mopossa ei ole nastoja eli säistä se on kiinni. :(
Mutta ajattele positiivisesti eli kun kausi loppuu niin uuden alkuun on ALLE puoli vuotta. :D
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Loppui jo :cry:
Nykyinen pyörä myyntiin ja uutta rakentamaan :wink:

Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Ööö, saanko mä vastata tähän? Aattelin jouluna laittaa pyörän seisomaan, jos silloin on lunta. Jos ei ole ajan sitten siihen asti kunnes tulee, jos tulee. Viime talvena uutena vuotena oli kuivaa ja +5c vaikka jouluna olikin lunta. Tänään oli aamulla kylmä, piti laittaa nahkatakista vetskari kiinni. Onneksi nyt päivällä taas lämpee sinne +30c tuntumaan. Ensi viikolle on luvattu kylmempää.

Jaa... Helsingissä asuessani oon seisotellu mopoa marraskuun alusta helmikuun loppuun. Maaliskuussa on yleensä ollu takatalvi mutta sehän on yleensä kestäny vain muutamia päiviä...

Ei ole huonoja kelejä, on vain huonoja varusteita?
Lapiolalli

Viesti Kirjoittaja Lapiolalli »

Syyskuun lopussa lyödään lapio pystyyn.
pannu-52

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

Moro sano Poro!

On olemas vaa huonoja varusteita ja mukavuure haluusia ihimisiä! Joo viiatti hajos [alako mustasukkaaseksi kele] jote ajokausi jatkuu niinkauan ku pää kestää...Nokialle oon tilannu ikikesän... :wink:

#halut siksee, pyärät käyntii...#

Pannu-52
moottori-hannu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moottori-hannu »

kyllä sitä täytyy pihalle katella kelejä, joskus 97 tai 98 mopo oli liikenteessä jyväskylän korkeuksilla vielä joulukuun alussa.
toni

Viesti Kirjoittaja toni »

No täytyypä tässä rauhallisesti katsella kelejä ja päätös sen mukaan...
Empä ole vielä ilmoitellu vakuutusyhtiölle päivää... :lol:
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Eilen meinasin että saattoi ajelut tältä kesältä jo päättyä kun huomasin että koneen kiinnityksestä oli pultti irronnut. Pelkäsin että olis kannakekin murtunut mutta kun aamulla purin rojuja edestä pois niin selvis että kaikki oli OK. Pultti kiinni ja meno jatkuu...
Toissa syksynä ajoin pelin talliin 11.11, viime kesänä ajot loppui keskellä kesää joten jotta sais tasoitettua niin kai sitä joulukuulle pitää... No, ei ehkä ihan :)

Affe
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Mun ajokausi päättyy siihen, kun tiet alkaa jäätyä ja ensilumi pyryttää, eli yläkerran ukon määräämässä marssijärjestyksessä. Uusi ajokausi alkaa huhtikuun alusta ellei maaliskuu -04 sitten ole mahdottoman helteinen 8)
HeritageSoftailClassic

Viesti Kirjoittaja HeritageSoftailClassic »

näillä näkymin 21 lokakuuta olisi eka seisontapäivä. Saas nährä ny.
Bigger is Better - FLHR 1994
Iron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iron »

Kiusaanpa hemmoja siellä kotomaassa. Mulla ajokausi on 12 kk, 365 pv vuodessa.... :lol: Tai eihän sitä voi enää ajokaudesta puhua.....Takin laitan päälle ehkä tammikuussa...Potta on aina päässä, eikä korvia palele. Huonopuolihan on, ettei jää aikaa mopon rakentamiseen.....

Pärjäilkäähän!

Ile
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Iron hei, mun ei ainakaan käy yhtään kateeks :oops: :oops: ei pätkääkään :evil: :evil: :evil: :evil:
zzeus

Viesti Kirjoittaja zzeus »

no v'ttu elekää vielä lopettako :( 15.9 saa kortin takas, jos sillon pitäs toiset ajokauden avajaiset
tälle kesälle. kiitos kauhajoen kytät! :evil:
...
Vastaa Viestiin