Milloin ajokautenne päättyy ?
Milloin ajokautenne päättyy ?
Hiukka masentava aihe, mutta kuinka pitkälle syksyyn olette meinanneet ajella ?
Itte laitan pannarin seisontaan lokakuun alusta alkaen (jossei se hajoa ennen sitä...)
- AKr
Itte laitan pannarin seisontaan lokakuun alusta alkaen (jossei se hajoa ennen sitä...)
- AKr
säistä kiinni
Vakuutus voimassa lokakuun loppuun. Mutta mopossa ei ole nastoja eli säistä se on kiinni.
Mutta ajattele positiivisesti eli kun kausi loppuu niin uuden alkuun on ALLE puoli vuotta.
Mutta ajattele positiivisesti eli kun kausi loppuu niin uuden alkuun on ALLE puoli vuotta.
-
Evo Chopper
Ööö, saanko mä vastata tähän? Aattelin jouluna laittaa pyörän seisomaan, jos silloin on lunta. Jos ei ole ajan sitten siihen asti kunnes tulee, jos tulee. Viime talvena uutena vuotena oli kuivaa ja +5c vaikka jouluna olikin lunta. Tänään oli aamulla kylmä, piti laittaa nahkatakista vetskari kiinni. Onneksi nyt päivällä taas lämpee sinne +30c tuntumaan. Ensi viikolle on luvattu kylmempää.
Jaa... Helsingissä asuessani oon seisotellu mopoa marraskuun alusta helmikuun loppuun. Maaliskuussa on yleensä ollu takatalvi mutta sehän on yleensä kestäny vain muutamia päiviä...
Ei ole huonoja kelejä, on vain huonoja varusteita?
Jaa... Helsingissä asuessani oon seisotellu mopoa marraskuun alusta helmikuun loppuun. Maaliskuussa on yleensä ollu takatalvi mutta sehän on yleensä kestäny vain muutamia päiviä...
Ei ole huonoja kelejä, on vain huonoja varusteita?
-
Lapiolalli
-
moottori-hannu
- Viesti:
Eilen meinasin että saattoi ajelut tältä kesältä jo päättyä kun huomasin että koneen kiinnityksestä oli pultti irronnut. Pelkäsin että olis kannakekin murtunut mutta kun aamulla purin rojuja edestä pois niin selvis että kaikki oli OK. Pultti kiinni ja meno jatkuu...
Toissa syksynä ajoin pelin talliin 11.11, viime kesänä ajot loppui keskellä kesää joten jotta sais tasoitettua niin kai sitä joulukuulle pitää... No, ei ehkä ihan
Affe
Toissa syksynä ajoin pelin talliin 11.11, viime kesänä ajot loppui keskellä kesää joten jotta sais tasoitettua niin kai sitä joulukuulle pitää... No, ei ehkä ihan
Affe
-
HeritageSoftailClassic