Kerhot,pultit, lakkaukset ym...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Tiger Antero

Viesti Kirjoittaja Tiger Antero »

Jaa jaa, minusta Vallu & jussi oivia moderaattoreita. Joku roti pitää olla, oliko jotain muuta?

Niin, ja kun minusta nyt alkoi tuntua ettei tässä jutussa ollut mitään tolkkua niin kiitän mm. seuraavia henkilöitä; eivät ole järjestysessä: SmuigeHemuliIlkimysEvoChopperValluLawlessjussiJackJoeCoolFX

Ja nyt pieni mainos: Tervetuloa kaikki Joutsa Chopper Show:n Mukaville (minulle) tyypeille tarjoan rätsillä makkaran.
Tiger Antero

Värtsin Jari ja ahvenet unohtu listasta, siinä mies.
Tiger Antero

Voi Hitti, nythän minä hokasin, että listahan on loputon, tuli juts mieleen sekin kaveri joka soittaa erinomisesti rumuja ja taistellee tuulimyllyjä vastaan. Voi Hitti, Kiitos kaille jotka viitsvät kirjoittaa ja erityis kiitos moderaattoreille, jotka "tarkkailevat. Minusta eri siistiä tämä touhu kaiken kaikkiaan, välill on tullut miellen että, nörttejä kaikki tyyni kun täällä kirjoitellaan, ja niinhän se on! Että oliko jotin muuta?

Huomenna ajelemaan, hyvä keli.

Ja niille jotka meenaa perustaa niitä kerhoja, jaa jaa..

Ottakaa esimerkkejä mm. Upin Talli; aika kovia rakentajia ja äijiä, Ei liivejä kun eivät halua, Myllyn Talli, Laanilan Talli ja voi olla monia muitakin.
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Tiger Antero kirjoitti:Jaa jaa, minusta Vallu & jussi oivia moderaattoreita. Joku roti pitää olla, oliko jotain muuta?

Niin, ja kun minusta nyt alkoi tuntua ettei tässä jutussa ollut mitään tolkkua niin kiitän mm. seuraavia henkilöitä; eivät ole järjestysessä: SmuigeHemuliIlkimysEvoChopperValluLawlessjussiJackJoeCoolFX

Ja nyt pieni mainos: Tervetuloa kaikki Joutsa Chopper Show:n Mukaville (minulle) tyypeille tarjoan rätsillä makkaran.
Lawless kuittaa ja tulee makkarakesteille Joutsaan 8)
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Offtopic:
Milloin Joutsan choppershow järjestetään tänä vuonna?
En löytänyt haulla, eikä tapahtuman omilla sivuillakaan ole mitään infoa tämän vuoden osalta?

nimim. kesälomaa suunnittelen...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Tiger Antero

Fxsts03 kirjoitti:Offtopic:
wko 27 la
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Tiger Antero kirjoitti:
Fxsts03 kirjoitti:Offtopic:
wko 27 la
Kiitoksia!
Olen valitettavasti tuolloin todennäköisesti noin 1000 kilometrin päässä koluamassa Norjan vuonoja mopottimella. Ilomantsissa pitäisi olla seuraavana viikonloppuna...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Tätä chattia on kiva lueskella, mutta miksi aina keväällä???

Talvella kun tarvisi mielen virkistystä, niin hiljaista on.

Ja aikaa olisi pohdiskella syvällisesti eri öljyjen eroja, ym, ym.

Ja kun kevät koittaa, niin sitten tämä chatti on täynnä tätä, kun aikaa mieluimmin viettäisi tien päällä pitkäääään, eikä yömyöhään kävisi täällä päivystämässa.

On se ropaajien kerho jo olemassa, MMC.

Itse ajan Harrikalla kolmatta kesää, mutta motskarilla jo 70-luvulla n. 100 000km. Vaan ei Harrikalla, kun ekan Harrikan olen Suomessa nähnyt joskus 1975 tai -76 Vaasan motarilla.

Sundsvallissa ollessani kesätöissä kolme kesää, totuin Harrikoihin niin paljon, että sellainen tuli unelmaksi. Ennemmin tai myöhemmin. Yksikään Ruotsinmopo ei edes silloin ollut ilman pitkää keulaa, 70-luvulla.

Ja kortinkin sain vasta 1972, 16v, siis motskarikortin.
En siis valitettavasti ole päässyt tutustumaan Harrikka-maailmaan jo 60-luvulla, kuten tosi "ukkojen" olisi pitänyt aloittaa. :lol: :lol: :D :D
Vastaa Viestiin