TC (b) virisytkät
TC (b) virisytkät
Onko kokemuksia esim. Dynasta tmv? Hyötyjä / haittoja?
Onko asennus muuta kuin sytkäboxin vaihto ja penkkiin tai pers tuntumalla testausta? Onko muita merkkejä/malleja kuin tuo Dyna? Hinnat muiden osalta kiinnostaa, mutta mistä metsästää? kannattaako tilata Ameriikoista
Käytettyjäkin saapi tarjota.
Tekisi mieli muiden muutosten lisäksi saada hiukan herkkyyttä sekä ruttua alakierroksille ja tulin siihen tulokseen, että syttyvehkeet voisi olla seuraava askel... Nokat on vakiot samoinkuin kannet.
ps. Ei mitään virityskeskustelua, vaan ja vain TC koneisten syttyvehkeistä keskustelua
Onko asennus muuta kuin sytkäboxin vaihto ja penkkiin tai pers tuntumalla testausta? Onko muita merkkejä/malleja kuin tuo Dyna? Hinnat muiden osalta kiinnostaa, mutta mistä metsästää? kannattaako tilata Ameriikoista
Käytettyjäkin saapi tarjota.
Tekisi mieli muiden muutosten lisäksi saada hiukan herkkyyttä sekä ruttua alakierroksille ja tulin siihen tulokseen, että syttyvehkeet voisi olla seuraava askel... Nokat on vakiot samoinkuin kannet.
ps. Ei mitään virityskeskustelua, vaan ja vain TC koneisten syttyvehkeistä keskustelua
Ostin aikanaan Fättäriin DTT:n sytkän. Sivut on täällä
http://www.daytona-twintec.com/
Ei sytkä kyllä yksinään tehoja tuonut lisää, mutta mielessä oli moottorin virittäminen nokilla ja 95" kitillä. Putket ja virtaavampi putsari kun oli jo vaihdettu. Toimii kuin junan vessa ja helppo asentaa. Nappeja käntämällä saa ennakoita muutettua, mutta jos haluaa tarkempaa säätöä tehdä, joutuu leikkimään PC:llä. Näin lienee kaikilla muillakin. Niin ja tilasin jenkeistä.
http://www.daytona-twintec.com/
Ei sytkä kyllä yksinään tehoja tuonut lisää, mutta mielessä oli moottorin virittäminen nokilla ja 95" kitillä. Putket ja virtaavampi putsari kun oli jo vaihdettu. Toimii kuin junan vessa ja helppo asentaa. Nappeja käntämällä saa ennakoita muutettua, mutta jos haluaa tarkempaa säätöä tehdä, joutuu leikkimään PC:llä. Näin lienee kaikilla muillakin. Niin ja tilasin jenkeistä.
Daytona taitaa olla ainoa johon saa kotikoneeseen softat että pystyy ennakkokarttaa itse muuttamaan , vaatii sopivan kaapelin tilaamisen myös. Softan sai ilmaiseksi netistä... taitaa vielä olla edukkain aftermarket sytytyksistä
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Sytkä
Juu, unohtui originaalista viestistä, että kyseessä on carburaattori mallinen pyörä.
Minkälainen pers tuntuma on, että kannattaako tilata tuo pc kaapeli myös samalla vai riittääkö pelkkä perus ennakoiden säätö omista kartoistaan?
Tiedän itsestäni vaan, että ei sitä tule kuitenkaan säätelöitä tai statistiikoita keteltua kuin 1 krt vuosi max...
Eli onko tarpeellinen vai no?
Onko vertailukohtaa kenelläkään esim. tuohon Dynaan?
Mitä kustansi jenkeistä tilattuna kaikkineen, Iron? Näkyy olevan 340$ (250?)hinta boxilla & kaapelilla, super deal ja VAIN saaste vehkeisiin
Myykö Suomessa kukaan?
Onko muita "hyviä" viri/after sytkiä kuin nuo edellä mainitut?
Minkälainen pers tuntuma on, että kannattaako tilata tuo pc kaapeli myös samalla vai riittääkö pelkkä perus ennakoiden säätö omista kartoistaan?
Tiedän itsestäni vaan, että ei sitä tule kuitenkaan säätelöitä tai statistiikoita keteltua kuin 1 krt vuosi max...
Eli onko tarpeellinen vai no?
Onko vertailukohtaa kenelläkään esim. tuohon Dynaan?
Mitä kustansi jenkeistä tilattuna kaikkineen, Iron? Näkyy olevan 340$ (250?)hinta boxilla & kaapelilla, super deal ja VAIN saaste vehkeisiin
Myykö Suomessa kukaan?
Onko muita "hyviä" viri/after sytkiä kuin nuo edellä mainitut?
Jos ja kun jotain ostat varmista että tulee oikean mallinen sytkä. Oliko se nyt 2003 kun HD siirtyi serial bus-systeemiin ja vanhemman mallin vermeet ei näissä enää pelitä.
IMHO jos kyseessä on melko vakiopyörä tai mieto paketti eikä tarvetta omien karttojen tekoon/speciaalin hankintaan niin DTT:n säädöillä pärjää varsin pitkälle.
Mulla on omassa ameriikan hapatusta vauhtipajan sytkäkartan muodossa ja se on varsin onnistunut kun en vielä ole saanut nakutusta aikaan missään olosuhteissa.
Daytonaa pitäisi saada ainakin V-Twin Cityn kautta.
IMHO jos kyseessä on melko vakiopyörä tai mieto paketti eikä tarvetta omien karttojen tekoon/speciaalin hankintaan niin DTT:n säädöillä pärjää varsin pitkälle.
Mulla on omassa ameriikan hapatusta vauhtipajan sytkäkartan muodossa ja se on varsin onnistunut kun en vielä ole saanut nakutusta aikaan missään olosuhteissa.
Daytonaa pitäisi saada ainakin V-Twin Cityn kautta.
FXSTS 1992
Minulla kanssa on karburaattorilla oleva vm.2002 rk, eli TC88A ja tilasin jenkeistä Screamin Eagle sytkämoduuli ja puola paketti yhteishintaan noin 160e. Ja olen lukenut eri viritysohjeissa että on ehkä halvin ja toimii hyvin kaikissa perusvirityksissä eli hinta/laatusuhde on kohdallaan ja vielä mun mielestä jos dealeri sen asentaisi niin takuukin pysyisi. Olen vaan tehnyt kaks pientä lenkkiä mutta on toiminut hyvin.
Kaveriksi olen hankkinut Mikuni HSR42 ja tulevaisuudessa tulee S&S ratasnokka sarja mutta ANdrewsin mieto 21G nokka (näillä nukun taas paremmin).
-Mikael
Kaveriksi olen hankkinut Mikuni HSR42 ja tulevaisuudessa tulee S&S ratasnokka sarja mutta ANdrewsin mieto 21G nokka (näillä nukun taas paremmin).
-Mikael
Sytkä
Mikael: Mistä tilasit tuon paketin tuohon hintaan? Mikä malli?
Hemuli: Tuo Altmannin sytkä, onko kokemuksia? Rouhee hinta siihen nähden, että ei tuo ns. mitä "uutta", vai?
Iron & muut: Mitäs varten noita tulleja/alveja ei mene? Johtuuko ns. kaupan hinnasta/määrästä, vai? Oliko Iron sulla minkä verran rahtikuluja?
SE houkuttelee USA hinnaltaan, kun puolakin kuuluu hintaan.
Hemuli: Tuo Altmannin sytkä, onko kokemuksia? Rouhee hinta siihen nähden, että ei tuo ns. mitä "uutta", vai?
Iron & muut: Mitäs varten noita tulleja/alveja ei mene? Johtuuko ns. kaupan hinnasta/määrästä, vai? Oliko Iron sulla minkä verran rahtikuluja?
SE houkuttelee USA hinnaltaan, kun puolakin kuuluu hintaan.
Viimeksi muokannut matant, 09:52 27.04.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DTT:ltäkin löytyy paketti jossa tulee mukanaan boxi, puola, johdot, data kaapeli ja ohjelmat. Itellä on tuollanen paketti sportsterissa ja hyvin pelittää, jopa data kaapelia oon joutunu käyttämään että sai kartan vaihdettua. Data kaapeleiden ostossa kannattaa ottaa huomioon että ostaa USB mallin, omassa paketissa mukana tullut serial-porttikaapeli ei enää sovi omiin eikä tuttujen kannettaviin.
S&S:ltä löytyy IST sytkä kaasari vehkeisiin joka säätää itse itseään eikä täten tarvii karttoihin koskea. Hintaa tällä on tietty aika paljon.
S&S:ltä löytyy IST sytkä kaasari vehkeisiin joka säätää itse itseään eikä täten tarvii karttoihin koskea. Hintaa tällä on tietty aika paljon.
Miksi ilman tullia ja ALV:a
Vastaus:matant kirjoitti: Iron & muut: Mitäs varten noita tulleja/alveja ei mene? Johtuuko ns. kaupan hinnasta/määrästä, vai? Oliko Iron sulla minkä verran rahtikuluja?
Saattaa johtua siitä, että eri maissa (ja mantereilla) on erilaiset verokäytännöt.Iron kirjoitti:Matantille,
Tällä pallon kulmalla kun ei tavitse tulleja eikä alveja maksaa.
(paikkakunta: Hong Kong)
Saksasta (EU) jos ostaa, niin ei tule kuin postimaksut.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
sytkä
Eipä tullut kiinnitettyä tuohon pallon puolikas asiaan huomiota...
Olisiko hyviä ehdotuksia/kokemuksia EU alueelta dealereista, jotka jälleenmyyvät noita DYNATEK / SE / DTT sytkiä? Voisi kysellä hintoja yms.
Dynatekin himmeli ilmeisimmin kustantaa suomessa noin 450?...
Ilmeisimmin kuitenkaan Jenkeistä ei kannata tilata (tulli/alvi/rahti...)?
Olisiko hyviä ehdotuksia/kokemuksia EU alueelta dealereista, jotka jälleenmyyvät noita DYNATEK / SE / DTT sytkiä? Voisi kysellä hintoja yms.
Dynatekin himmeli ilmeisimmin kustantaa suomessa noin 450?...
Ilmeisimmin kuitenkaan Jenkeistä ei kannata tilata (tulli/alvi/rahti...)?