Superista selvittiin
Superista selvittiin
Meikäläisen eka super-ralli tuli käytyä ja reissu meni hyvin jä äijät viihtyi .
se kai se pääasia on .Kiitokset vielä Orimattilan porukoille ajoseurasta , nähdään varmaan savusaunomisen merkeissä
Hyviä kesän jatkoja kaikille Bussloossa käyneille 
ei mopolla mahottomia
Saunotaan ensin ja syödään sitten VASTA. Kiitti itsellesi, ja kokillemme "Karitalle ", pölsset olivat hyviä ja kaatoryypytkin tuli otettua. Kumpi ruoski kumpaa, kun ajoitte sen matkan vuorokaudessa, mihin meillä meni liikenneympyröitä kierrellessä kolme ? Reissu oli mahtava, näemme vielä ! sipe
Ellet synnytä pölyä, joudut nielemään sitä.
Kivaa oli kun ralli oli kunnolla järjestetty sekä paikka oli iso ja komia, ja olihan meitä jopa samanaikaisesti 4 ajamassa tätä samaa chapter0:n kevät ajoretkeä
Takaisin tullessa alppien ylitys/läpiajo otti hieman tiukalle. Sveitsissä 12km ennen san gottardon tunnelia alkoi satamaan pikku rakeita, joka pian muuttui lumi sateeksi. 2-3km ennen tunnelia rupesi lumi jäämään jo tielle ja ennen tunnelia tuli toisella kaistalla lumiaurakin vastaan. Toivottavasti olin ainut joka joutui ajamaan tämän vuoden superista kotiin lumisateessa.
Takaisin tullessa alppien ylitys/läpiajo otti hieman tiukalle. Sveitsissä 12km ennen san gottardon tunnelia alkoi satamaan pikku rakeita, joka pian muuttui lumi sateeksi. 2-3km ennen tunnelia rupesi lumi jäämään jo tielle ja ennen tunnelia tuli toisella kaistalla lumiaurakin vastaan. Toivottavasti olin ainut joka joutui ajamaan tämän vuoden superista kotiin lumisateessa.
Heh,
taisi se ruoskiminen mennä fifty/fifty.Alkumatkasta ei ollut meininkiäkään ajaa Tukholmaan asti , mutta tais mopo karata käsistä
Kun oltiin Puttgardenissa., aateltiin että jos sais liput "vähän "aikaisemmaksi ,kun keskiviikoksi , mutta vaihtoehtoja oli vaan tiistai-ilta ja sunnuntai-aamu joten otettiin se sunnuntai
Päästeltiin Tanskan läpi heittämällä ja Ruotsiin sillan kautta.Sitten ruvettiin ajamaan tosissaan ja mulla tais olla veto päällä kun rupesi pimenemään , "kotiryssällä" tuli pimeän kanssa ongelmia , kun oli ajolaseina vaan aurinkolasit joten vähän tiputettiin vauhtia 120:sta .Ite aattelin että jos Jönköpinkiin päästään ja jaksetaan niin otetaan huone ja nukutaan muutama tunti.
Päästiin ja nukuttin Eurostopissa 4 tuntia , sitten olikin jo valoisaa ja vetäistiin loput 4 tuntia satamaan
Tukholman kyltti ei oo milloinkaan näyttänyt yhtä hyvältä
Satamassa oli kello 8 kaks aika väsynyttä motoristia ja tuntu aika perskeleen hyvältä käydä saunassa ja syömässä laivassa .Sitten kyllä nukuttiin kun pienet porsaat monta tuntia .Taisi kotiryssän Elektra hoitaa tämän ruoskimisen Suomen puolella kun tuntu että sitä mukaa ku pohojanmaa läheni, niin vauhti kiihty
(heleppohan se tuvasta on ajaa )Kotiin päästiin monta kokemusta rikkaampana,ja kohta varmaan uudet reissut mielessä...Terveiset vielä mikiralle jä sille pöljän miehelle ,nää nimet ei oo mun vahvaa aluetta
terv.Kotiryssä ja Timppa , mies joka ei periaatteesta maksa kusemisesta 
ei mopolla mahottomia