HD Sportster 1200 C pidemmillä matkoilla?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

hlyytine
Viesti:

Re: HD Sportster 1200 C pidemmillä matkoilla?

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Sporttiboy kirjoitti:Sportin oon kyl kerran nähny, en tosin kovin uutta.
Mitenkä mulle tästä tuli mieleen se eräs viimesen päälle herrasmies, joka kuulemma aina ajattelee vain naisten parasta. Joskus kuulemma jopa nähnytkin.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Osta se sportti kun sen haluat nyt. Miksi viivästyttää nautintioa.
Katsele netistä hyvä lesta ja arvioi laajennukset(tappien siirrot edessä JA takana). Apukuskille lisäksi pieni sisärengas mukaan helpottamaan takalestan kovuutta, jos sellaista ilmenee.
Itse ajelen soolona näköjään toistaiseksi, kun asuinkumppani ei pyörän selkään halua. Ei koskaan(toistaiseksi)
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Tappien siirtäminen eteenpäin on kyllä enemmänkin ulkonäkö-osastoa kuin todellinen parannus. Aika moni näidenkin foorumien käyttäjistä istuskelee kahdeksan tuntia päivässä toimistotuolissa, jalat ihan koukussa, eikä tunnu missään. Sitten mopon päällä sama asento on muka epämukava. Satulankin pitää olla niin mahdottoman erikoinen että siinä voi istua. Paskat. Ittellä menee uuden Kopterin kanssa hyvinkin puoli tuntia vessanpytyllä, jossa ei ole Corbinin istuinrengasta, ja hyvin pyyhkii. :lol:

http://www.warsawvoice.pl/archiwum.phtml/11168/ Sportilla voi ajaa vaikka maailman ympäri.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

aiempaan kommenttiini R mallin tankin koosta... perustui omaan kokemukseen perukassa ajossa, kyllä R mallin takillakin juurooppaa kiertää, mutta silloin pysähdykset ratkaisee huoltoasemat ja tulee useammin pysähdyttyä vain huoltamoille, kun kylissä olisi mielenkiintoisiakin tavernoja...

...mitä jalkatappeihin tulee ei Sportsterissa huono ajoasento ole ! tosin pysty asento tunttuu ensin oudolle jos asento omassa pyörässä on makaava !

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Vastaa Viestiin