HOGHAUS
-
Paksupoika
Joo nollakolmonenha tuo on. Tällaista osasin odottaakin. Siis sitä et money talks ja niin ettepäin.
No, kuskeja ja pelejä on laidasta laitaan ni kaipa niitä dealereitäki pitää sit olla laidasta laitaan. Yksi yhdelle ja toinen toiselle.
Ja tottaha se taitaa olla mitä Lexa sano, ei kaikki voi osata kaikkea eikä ole edes tarkoitettu että joka paikassa kaikki mallit/vuosimallit tunnettais täydellisesti. Tai edes lähes.
No joo, eipä tää haukkumalla tai kehumalla mikskään muutu. Ride on!
Paksis
No, kuskeja ja pelejä on laidasta laitaan ni kaipa niitä dealereitäki pitää sit olla laidasta laitaan. Yksi yhdelle ja toinen toiselle.
Ja tottaha se taitaa olla mitä Lexa sano, ei kaikki voi osata kaikkea eikä ole edes tarkoitettu että joka paikassa kaikki mallit/vuosimallit tunnettais täydellisesti. Tai edes lähes.
No joo, eipä tää haukkumalla tai kehumalla mikskään muutu. Ride on!
Paksis
-Heavy Metal will never die!-
HH
Tilasin postiennakolla palikkaa ja tietysti osa niistä puuttu. Varmaan normaalia. Paitsi että Björkman oli asiallinen,pelasti tilanteen sen jälkeen kun Kartsaksi itsensä esitellyt lämpeni ja avautui puhelimessa koska en asunut helsingissä. On herralla aika matala maailmankatsomus.
Päätelkää tästä mitä kannattaa tehdä.
Päätelkää tästä mitä kannattaa tehdä.
HH
Minä ostin em. liikkeestä pari talvea sitten uuden (lue 01 mallisen, mutta takuu pyörän) Dynan. Päällikkö oli kuin hangon keksi tasan niin kauan kun tehtiin kauppoja ja listattiin lisävarusteita. Saatuani pyörän ja viedessäni sen sitten keväällä -02 ensi huoltoon, päälläni uusi ihan ok MP Asun "Core" ajotakki, niin eikös päällikkö tullut kyselemään, että mikä v*tun lainapeite sulla on päällä? -"Täältä nyt ostamaan aitoja ja taatusti erinomaisia H-D Coretex asusteita!" Silloin minä päätin, että tolta kaverilta minä en osta mitään. Muut jannut liikkeessä ovat ihan ok ja varsinkin Timppa ja Kartza ovat palvelleet ihan kohtuullisesti. Huollot ovat olleet aika ok, mutta pyörän stumppaamista eivät saaneet takuun aikana pois, mutta kun takuu loppu niin pyörä pantiin Dynoon ja nyt pelaa ihan ok. Tuli Superissa käytyä, eikä tarvinnut kuin lyijytöntä lisätä.