UUSITTU KOTISIVU

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Terve taas,

Webmassterit painaa hommia ja hommat etenee. Meille tuli perjantaina tiettyjen tietoteknisten juttujen vuoksi hiukan kiire avata sivut viikkoa ajateltua aiemmin. Sen takia keskeneräisyys paistaa monessa kohtaa, eli pyydän edelleen kärsivällisyytä lukijoilta. Sivut siis avattiin hiukan ennen aikojaan vaikka projektiin vierähti kolme kuukautta tekijöiden vapaa-aikaa. Tämä nyt näkyvä malli ei nimittäin suinkaan ollut ainoa vaihtoehto matkan varrella.

Edellisten sivujen ulkonäkö ja toiminnallisuus olivat noin 10 vuotta vanhat, joten ihan ilman virallista muutosvaatimusta päätimme maailman kolmanneksi suurimman riippumattoman H-D kerhon sivut uusia.

Kiitoksia kaikille kommenteista, antakaa tulla lisää, kaikki mielipiteet ovat tarpeen. Muutoksia kaiketi on jo tehty käyttäjien pyynnöstä.

Hommia tosiaan tehdään koko ajan että saadaan sivut valmiiksi, uskon että tarjoavat jatkossa huomattavasti enemmän infoa helpommassa muodossa kuin aikaisemmat.

Jussi
Viimeksi muokannut pressa, 10:43 26.04.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

lyhdet kirjoitti:...siis Hemuli, mua jotenki risoo ku joku kuvittelee ittensä jumalaksi...
8O 8O 8O Kannattaisko tarkistaa lääkitys? Vaikka mulla alkaa pitkä tukka olemaankin niin ei nyt sentään kahtatoista opetuslasta :lol: :lol: :lol: ...
lyhdet

Viesti Kirjoittaja lyhdet »

Lääkitystä vaikee tarkistaa ku ei sitä vielä ole, varmaan pitäs, tulee vaan mielee esim jutut ralleista aikanaan, mistä affe vois kertoo enempi mut ei kai affekaan nii juntti oo ku mä en vanhoja kaivaa anteeksi, sori tyhmyyteeni mut joskus tulee mielee kaikella kunnioituksella et missä tässä ny oikeen mennään.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

hemuli kirjoitti:
lyhdet kirjoitti:...siis Hemuli, mua jotenki risoo ku joku kuvittelee ittensä jumalaksi...
8O 8O 8O Kannattaisko tarkistaa lääkitys? Vaikka mulla alkaa pitkä tukka olemaankin niin ei nyt sentään kahtatoista opetuslasta :lol: :lol: :lol: ...
Nyt mennään jo aika pitkälle sivuraiteilla kun jumaluusoppeja jaellaan. Vaikken kirkkoon kuulukkaan, niin luulin, että ne opetuslapsoset oli Jeesuksella 8O ¨

Mutta tää Foorumihan ainakin tuntuu toimivan... oli sivujen ulkonäkö sitten mikä tahansa :wink: :lol: :D 8O :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

On The Eight Day God Greated Harley-Davidson. 8)

Fuck The Eight Day - God Greated Harley First! :twisted:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Screaming Beagle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Screaming Beagle »

Allekirjoittaneen mielestä sivut ovat selvästi (tai näin pikkunousussakin) paremmat kuin edeltävät.

Aluksi oli hullua, kun foorumi lataantui vanhana (sininen ulkoasu), vaikka kotisivut toimivat jo uudessa ilmeessä.

Mutta nyt tuntuu Foorumikin olevan jo päivittynyt. Liekö sitten ulkoasu lataantunut hetken vielä oman koneen välimuistista.

Avatarin joutu lataamaan uudestaan, mutta eipä tuo iso vaiva ollut.
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Uusi amuliini-ilme on muuten ihan jees, mutta tekstiin sisälletyt linkit ei nyt erotu kovinkaan hyvin. Ennenhän linkit tuli sinisenä muuten mustan tekstin keskelle.

Smuige: Ei tällainen ateisti tee eroa noiden pitkätukkien välillä. Isä vai poika, e.v.v.k. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Vallu
Viesti:

Lopettakaa

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Rauha rauha hyvät herrat taikka lukko loksahtaa!
vallu
Sasa
Viesti:

Re: UUSITTU KOTISIVU

Viesti Kirjoittaja Sasa »

Ohoh! Kyllä hätkähdytti kun avasin sivut, ja piti hieraista silmiä, mutta siinä ne jökötti edelleen, joten ei vikaa silmissä. :D Arvosteluja ei pal tipu vielä, koska keskeneräistä työtä ei saa arvostella. Eikä mitään toiveita ole, oikein hyvältä vaikuttaa. 8) Kaikkeen tottuu ajallaan, ja vanhakin koira oppii kyllä uusille tavoille... :wink:
Uskonnosta ei muuta, mutta jos joku sen veden viiniksi... :D :P
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Saiskos tuohon alareunaan vielä nuo aiheen yläreunassa olevat:
Seuraava aihe ja Edellinen aihe napit, kiitos
Muuten ihan piristävää ja toimivaa
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
ajp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajp »

Tervehdys kaikille!

Mihin on hävinnyt linkit eri HD-liikkeisiin yms....? Ei tunnu löytyvän, vai onko vielä työn alla?
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Ihan jees...

MUTTA

Oli tullut sähköpostiin 14 tiedotetta uusista vastauksista topikkiin, yhtä lukuunottamatta samasta aiheesta... :roll:
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Moro,

Nuo "Katso uusin viesti" linkit ei aina tunnut vievän sinne viimeisiin viesteihin, joskus ei edes viimeiselle sivulle. Joskus taas toimii ihan OK.
Onko muilla samaa havaintoa?

Affe
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Pois kaikki valitus ja itku.
Nythän nää sivut vasta hienot onkin, ja nythän nää toimii niinkuin ennenkin.
:arrow: viis minuuttia sitten nää näytti vielä tosi tylsälle,
mutta nythän nää "jo kehtaa vaikka omakseen tunnustaa...."

Ja aiemmin moitttu ylläpitäjäkin sai mun varaosa ostoilmoitukseen loihdittua linkin jota en itse osannut laittaa, niin ettei mitään.

Myykää mulle lamput: :roll:
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=13002
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Jarppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

Hienot on uudet clubin sivut ja foorumi !!!

Varsinkin tuo Näyttelyssä.. kuva boxi oikeassa yläkulmassa,
ainakun painaa sivun päivitystä tai siirtyy sivuille niin uusi kuva kerhon showroomista ilmestyy boxiin.

Sweeeet !
T-mies

Aluekohtaiset tiedotteet

Viesti Kirjoittaja T-mies »

Mahtaisiko tämän suuren uudistusurakan lisäksi saada tuonne 'aluekohtaisiin tiedotteisiin' jossakin vaiheessa Chapter 0:lle oma ryhmänsä. Voisi tiedotella asioita sitäkin kautta 0-jäsenille. Kiitos jo etukäteen harkinnasta.
Vastaa Viestiin