UUSITTU KOTISIVU
Terve taas,
Webmassterit painaa hommia ja hommat etenee. Meille tuli perjantaina tiettyjen tietoteknisten juttujen vuoksi hiukan kiire avata sivut viikkoa ajateltua aiemmin. Sen takia keskeneräisyys paistaa monessa kohtaa, eli pyydän edelleen kärsivällisyytä lukijoilta. Sivut siis avattiin hiukan ennen aikojaan vaikka projektiin vierähti kolme kuukautta tekijöiden vapaa-aikaa. Tämä nyt näkyvä malli ei nimittäin suinkaan ollut ainoa vaihtoehto matkan varrella.
Edellisten sivujen ulkonäkö ja toiminnallisuus olivat noin 10 vuotta vanhat, joten ihan ilman virallista muutosvaatimusta päätimme maailman kolmanneksi suurimman riippumattoman H-D kerhon sivut uusia.
Kiitoksia kaikille kommenteista, antakaa tulla lisää, kaikki mielipiteet ovat tarpeen. Muutoksia kaiketi on jo tehty käyttäjien pyynnöstä.
Hommia tosiaan tehdään koko ajan että saadaan sivut valmiiksi, uskon että tarjoavat jatkossa huomattavasti enemmän infoa helpommassa muodossa kuin aikaisemmat.
Jussi
Webmassterit painaa hommia ja hommat etenee. Meille tuli perjantaina tiettyjen tietoteknisten juttujen vuoksi hiukan kiire avata sivut viikkoa ajateltua aiemmin. Sen takia keskeneräisyys paistaa monessa kohtaa, eli pyydän edelleen kärsivällisyytä lukijoilta. Sivut siis avattiin hiukan ennen aikojaan vaikka projektiin vierähti kolme kuukautta tekijöiden vapaa-aikaa. Tämä nyt näkyvä malli ei nimittäin suinkaan ollut ainoa vaihtoehto matkan varrella.
Edellisten sivujen ulkonäkö ja toiminnallisuus olivat noin 10 vuotta vanhat, joten ihan ilman virallista muutosvaatimusta päätimme maailman kolmanneksi suurimman riippumattoman H-D kerhon sivut uusia.
Kiitoksia kaikille kommenteista, antakaa tulla lisää, kaikki mielipiteet ovat tarpeen. Muutoksia kaiketi on jo tehty käyttäjien pyynnöstä.
Hommia tosiaan tehdään koko ajan että saadaan sivut valmiiksi, uskon että tarjoavat jatkossa huomattavasti enemmän infoa helpommassa muodossa kuin aikaisemmat.
Jussi
Viimeksi muokannut pressa, 10:43 26.04.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lääkitystä vaikee tarkistaa ku ei sitä vielä ole, varmaan pitäs, tulee vaan mielee esim jutut ralleista aikanaan, mistä affe vois kertoo enempi mut ei kai affekaan nii juntti oo ku mä en vanhoja kaivaa anteeksi, sori tyhmyyteeni mut joskus tulee mielee kaikella kunnioituksella et missä tässä ny oikeen mennään.
Nyt mennään jo aika pitkälle sivuraiteilla kun jumaluusoppeja jaellaan. Vaikken kirkkoon kuulukkaan, niin luulin, että ne opetuslapsoset oli Jeesuksella ¨hemuli kirjoitti:Kannattaisko tarkistaa lääkitys? Vaikka mulla alkaa pitkä tukka olemaankin niin ei nyt sentään kahtatoista opetuslasta ...lyhdet kirjoitti:...siis Hemuli, mua jotenki risoo ku joku kuvittelee ittensä jumalaksi...
Mutta tää Foorumihan ainakin tuntuu toimivan... oli sivujen ulkonäkö sitten mikä tahansa
On The Eight Day God Greated Harley-Davidson.
Fuck The Eight Day - God Greated Harley First!
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Screaming Beagle
- Viesti:
Allekirjoittaneen mielestä sivut ovat selvästi (tai näin pikkunousussakin) paremmat kuin edeltävät.
Aluksi oli hullua, kun foorumi lataantui vanhana (sininen ulkoasu), vaikka kotisivut toimivat jo uudessa ilmeessä.
Mutta nyt tuntuu Foorumikin olevan jo päivittynyt. Liekö sitten ulkoasu lataantunut hetken vielä oman koneen välimuistista.
Avatarin joutu lataamaan uudestaan, mutta eipä tuo iso vaiva ollut.
Aluksi oli hullua, kun foorumi lataantui vanhana (sininen ulkoasu), vaikka kotisivut toimivat jo uudessa ilmeessä.
Mutta nyt tuntuu Foorumikin olevan jo päivittynyt. Liekö sitten ulkoasu lataantunut hetken vielä oman koneen välimuistista.
Avatarin joutu lataamaan uudestaan, mutta eipä tuo iso vaiva ollut.
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
Lopettakaa
Rauha rauha hyvät herrat taikka lukko loksahtaa!
vallu
vallu
Re: UUSITTU KOTISIVU
Ohoh! Kyllä hätkähdytti kun avasin sivut, ja piti hieraista silmiä, mutta siinä ne jökötti edelleen, joten ei vikaa silmissä. Arvosteluja ei pal tipu vielä, koska keskeneräistä työtä ei saa arvostella. Eikä mitään toiveita ole, oikein hyvältä vaikuttaa. Kaikkeen tottuu ajallaan, ja vanhakin koira oppii kyllä uusille tavoille...
Uskonnosta ei muuta, mutta jos joku sen veden viiniksi...
Uskonnosta ei muuta, mutta jos joku sen veden viiniksi...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Pois kaikki valitus ja itku.
Nythän nää sivut vasta hienot onkin, ja nythän nää toimii niinkuin ennenkin.
viis minuuttia sitten nää näytti vielä tosi tylsälle,
mutta nythän nää "jo kehtaa vaikka omakseen tunnustaa...."
Ja aiemmin moitttu ylläpitäjäkin sai mun varaosa ostoilmoitukseen loihdittua linkin jota en itse osannut laittaa, niin ettei mitään.
Myykää mulle lamput:
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=13002
Nythän nää sivut vasta hienot onkin, ja nythän nää toimii niinkuin ennenkin.
viis minuuttia sitten nää näytti vielä tosi tylsälle,
mutta nythän nää "jo kehtaa vaikka omakseen tunnustaa...."
Ja aiemmin moitttu ylläpitäjäkin sai mun varaosa ostoilmoitukseen loihdittua linkin jota en itse osannut laittaa, niin ettei mitään.
Myykää mulle lamput:
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=13002
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Aluekohtaiset tiedotteet
Mahtaisiko tämän suuren uudistusurakan lisäksi saada tuonne 'aluekohtaisiin tiedotteisiin' jossakin vaiheessa Chapter 0:lle oma ryhmänsä. Voisi tiedotella asioita sitäkin kautta 0-jäsenille. Kiitos jo etukäteen harkinnasta.