Hurriganesta eetteriin
Hei Ilkimys!Ilkimys kirjoitti:WelluNo ethän Sä ollut vielä edes silloin syntynyt kun Hurriganesit oli vauhdissa!ja muistella vanhoi aikoi...
Me lapset odotellaankin sifonkihuivien kera sitä seuraavaa ohjelmaa mikä sieltä hurriganesin jälkeen tulee...
Nää on katsos porrastettu niin että vanhainkodin IltaTee rytmi ei mee sekaisin...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Hyvä Miikka
Veit sanat suustani. Ja ilkimykselle tiedoksi mie olin Ganes vani jo ku olin 8 vuotta ja tuli aekoinaan kerättyä kaekki lp:t siihen 1984 levvyyn asti. Tännään mie saen mittariini 38 vuotta. Etelleen uon ollu iki vani Remulle ja mulla on himassa sellasii juttuloi ganesista joita ei joka pojalla uokkaa
wellu
Veit sanat suustani. Ja ilkimykselle tiedoksi mie olin Ganes vani jo ku olin 8 vuotta ja tuli aekoinaan kerättyä kaekki lp:t siihen 1984 levvyyn asti. Tännään mie saen mittariini 38 vuotta. Etelleen uon ollu iki vani Remulle ja mulla on himassa sellasii juttuloi ganesista joita ei joka pojalla uokkaa
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Näinpä
Miikka
Ja Wellu
Näin on! Menis meinaan paatuneenkin DJ:n ilme muikeaksi ku pääsis maistaan sitä teetä! Pari kuppia kun hörpää niin rollaatorikin menee kurvissa kahdella pyörällä.Nää on katsos porrastettu niin että vanhainkodin IltaTee rytmi ei mee ...
Ja Wellu
Onnea vaan synttärin johdosta! Mulla tuli tänä kesänä kasaan 45 vuotta mopoharrastusta!Tännään mie saen mittariini 38 vuotta.