Jos ilmoittajan nimimerkissä ei sitä ole mukana, niin ei viitsi edes soitella jonkun pikkutavaran perään, jos arvelee sen olevan jossain noutomatkaa kauempana. Tai jos vaikka nahkarotsia ostaisi, niin tuskin sitäkään sovittamatta viitsii ostaa, jos se on jo alkuperäiselle ostajalle ollut postimyynnissä väärää kokoa... Ja monessa osassakin ennakkokatselmus voisi olla paikallaan, jolloin osan sijainti on tärkeää tietoa
Nyt osamyyntipalsta kuriin!
Ja vielä yksi mieliaiheeni - pankaa se paikkakunta mukaan, missä tavarat ovat!
Jos ilmoittajan nimimerkissä ei sitä ole mukana, niin ei viitsi edes soitella jonkun pikkutavaran perään, jos arvelee sen olevan jossain noutomatkaa kauempana. Tai jos vaikka nahkarotsia ostaisi, niin tuskin sitäkään sovittamatta viitsii ostaa, jos se on jo alkuperäiselle ostajalle ollut postimyynnissä väärää kokoa... Ja monessa osassakin ennakkokatselmus voisi olla paikallaan, jolloin osan sijainti on tärkeää tietoa
Linkitys
Linkitys esim nettimotoon on siinä mielessä kätevä, että sinne saa kuvat, taikka sieltä saa linkitettyä kuvia. (jos itsellä ei ole jotain kuvasivuja...)
Jollain foorumilla on käytäntönä jos laittaa linkin, niin silloin siihen ei voi vastata siellä foorumilla, aihe lukitaan, mutta ilmoitus säilyy.
Mutta sellanen ilmoitus jossa on vain esim nettimoton linkki, osoittaa ilmoituksen jättäjän laiskuutta.
Kyllä perustiedot pitäis laittaa.
Ja niinkuin aikaisemmin mainittu, infoa otsikkoon.
Jollain foorumilla on käytäntönä jos laittaa linkin, niin silloin siihen ei voi vastata siellä foorumilla, aihe lukitaan, mutta ilmoitus säilyy.
Mutta sellanen ilmoitus jossa on vain esim nettimoton linkki, osoittaa ilmoituksen jättäjän laiskuutta.
Kyllä perustiedot pitäis laittaa.
Ja niinkuin aikaisemmin mainittu, infoa otsikkoon.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Tuo "yritykset ilmoittavat" board jutska kuulostaa hyvälle idealle.ja miksei oma "yritykset ilmoittavat" board voisi olla hyvä
sinne voisi asiaan kuuluvat firmat jättää tarjouksia ja stuff
mutta mutta tosta banneri hommasta oon vähän eri mieltä. Jotenkin ei sytytä sellainen ajatus että foorumin reunat hyppivät silmille kuin joulukuusen valot, joihin nyt kumminkin ilmaantuis suurinpiirtein samat linkit mitä Hdcf:n linkki sivustolta löytyy. Ainakin itse osaa kaipaillessani lärään nuo kaikki varteenotettavat linkkisivun linkit lävitse ja katson että mistäs saa halvimmalla... without flashing.
-
OiLsLiNgEr
- Viesti:
Veit jalat suustani. Välkkymättömät sivut on katoavaa kansanperinnettä.mutta mutta tosta banneri hommasta oon vähän eri mieltä. Jotenkin ei sytytä sellainen ajatus että foorumin reunat hyppivät silmille kuin joulukuusen valot, joihin nyt kumminkin ilmaantuis suurinpiirtein samat linkit mitä Hdcf:n linkki sivustolta löytyy. Ainakin itse osaa kaipaillessani lärään nuo kaikki varteenotettavat linkkisivun linkit lävitse ja katson että mistäs saa halvimmalla... without flashing.
juuei
-
vikinger72
- Viesti:
ASIA JUTTUA EDELLÄ!!!!!
Hyvä Hemuli ja Smuige
alkoi todellakin korpeen
noi samat jobbarit jotka laittoi jokaisen osan erikseen myyntiin ja nostattaa joka päivä taas ylös päin.
jos on uutta osaa koko ajan myynnissä niin taitaa olla jokin firma takan, jolloin vois myydä osansa "firmansa" kautta!
jos ei asiakkaita muualta löydä niin kannattaa varmaan laitta firman ovelle jo lappu et "LOPETETTU"!
no toivotaan että tulee jokin järkevä homma tuohon!
HDCF voi tietenkin myydä tuota mainos tilaa kyseisille firmoille jotka foorumin kautta osiaan jobbaaaa!
-jani-
Hyvä Hemuli ja Smuige
alkoi todellakin korpeen
jos on uutta osaa koko ajan myynnissä niin taitaa olla jokin firma takan, jolloin vois myydä osansa "firmansa" kautta!
jos ei asiakkaita muualta löydä niin kannattaa varmaan laitta firman ovelle jo lappu et "LOPETETTU"!
no toivotaan että tulee jokin järkevä homma tuohon!
HDCF voi tietenkin myydä tuota mainos tilaa kyseisille firmoille jotka foorumin kautta osiaan jobbaaaa!
-jani-
- LuigiDiRiva
- Viesti:
Vastaan osaltani käytyyn/aiheuttamaani keskusteluun.
Ymmärrän kyllä yskän.
Itse ole aloittanut mp harrastuksen -60 luvulla jatkuen edelleen H-D:lla ja olen myös HDCF:n jäsen.
En siis ole kauppias.
Kun laitoin ilmoitukset, niin mietin miten ne saisi eroteltua selkeästi.
Täällähän ei ole erikseen kategorioita uusille ja käytetyille osille, eikä myöskään "alaosioita" esim. moottori, vaihdelaatikko/kytkin, sähkö, renkaat/vanteet, pakoputket, pikkukilkeet jne.
En tiedä onko tämä edes teknisesti mahdollista sivuilla, mutta ainakin olis jokaisen tosi helppoa löytää tarvitsemansa osa/osat.
Tein oman ilmoitukseni uudelleen yhdistäen kaikki samaan, toivottavasti nyt kelpaa herroille paremmin. Ainakin parhaani yritin!
Smuige voisi ainakin katsoa sen, kun sinulla noita ideoita ja ehdotuksia myös löytyy.
Hemulin kanssa olemme puhuneet asioista puhelimitse ja selvittäneet molemminpuoleiset väärinkäsitykset asian tiimoilta.
Kiitos Hemuli, että vastasit soittopyyntööni!
Evo Chopperille sanoisin osaltani, että en osta mitään osia eBay:stä, vaan suoraan dealerilta Jenkkilästä ja nämäkin osat tulivat itselleni, sekä kaverilleni.
Suunnitelmat vain muuttuivat ja laitoin osat myyntiin.
Veljeydestä ja ystävyydestä senverran, että jos sinä itse sitä edustat niin tilaan kauttasi omat osani ja saat kyllä sen kartsan röökiä, tai kossupullon vaivanpalkaksi.
Kyllä veljeyttä ja ystävyyttä on myös se että H-D harrastajilla, joilla ei ole itsellä mahdollisuutta syystä tai toisesta itse tilata osia ulkomailta tarjoutuu tilaisuus hankkia niitä tätäkautta halvemmalla kuin "herrakauppiaalta", vai etkö halua suoda tätä mahdollisuutta muille?
Paskanko väliä onko ne hankittu sinun käyttämästäsi ebaystä, vai mistä.
Daltonille:
Kirjoitat seuraavaa: e-bay trokareista sen verran että eikö oo hyvää että saa halpoja palikoita joskus kun tarvii?? mutta olis tietysti kivaa jos heiltä ei ostais mitään niin voisin jopa nostaa omat hinnat!
ja sitten ilmoituksessasi:
Kaikki Ultiman tuotteet HALVALLA!
Moottorit
laatikot
keulat
iskarit
penkit
startit
ym ym.....
soita tai laita s-posti ja kerro mitä tarvit!
MARKKINAN HALVIMMAT HINNAT!
050-4106628
tom_dahl@hotmail.com
Miten sinä voisit nostaa hintoja, kun itse niitä slumppaat?
Kantolanko tuotteita myyt?
Toivotankin lopuksi kaikille H-D harrastajille oikein mukavaa ajokauden odottelua.
Rakentavassa hengessä ja vielä anteeksi pyytäen aiheuttamaani sotkua.
Jyrki
Ps. En käsittele aihetta enää osaltani täällä.
Itse ole aloittanut mp harrastuksen -60 luvulla jatkuen edelleen H-D:lla ja olen myös HDCF:n jäsen.
En siis ole kauppias.
Kun laitoin ilmoitukset, niin mietin miten ne saisi eroteltua selkeästi.
Täällähän ei ole erikseen kategorioita uusille ja käytetyille osille, eikä myöskään "alaosioita" esim. moottori, vaihdelaatikko/kytkin, sähkö, renkaat/vanteet, pakoputket, pikkukilkeet jne.
En tiedä onko tämä edes teknisesti mahdollista sivuilla, mutta ainakin olis jokaisen tosi helppoa löytää tarvitsemansa osa/osat.
Tein oman ilmoitukseni uudelleen yhdistäen kaikki samaan, toivottavasti nyt kelpaa herroille paremmin. Ainakin parhaani yritin!
Smuige voisi ainakin katsoa sen, kun sinulla noita ideoita ja ehdotuksia myös löytyy.
Hemulin kanssa olemme puhuneet asioista puhelimitse ja selvittäneet molemminpuoleiset väärinkäsitykset asian tiimoilta.
Kiitos Hemuli, että vastasit soittopyyntööni!
Evo Chopperille sanoisin osaltani, että en osta mitään osia eBay:stä, vaan suoraan dealerilta Jenkkilästä ja nämäkin osat tulivat itselleni, sekä kaverilleni.
Veljeydestä ja ystävyydestä senverran, että jos sinä itse sitä edustat niin tilaan kauttasi omat osani ja saat kyllä sen kartsan röökiä, tai kossupullon vaivanpalkaksi.
Kyllä veljeyttä ja ystävyyttä on myös se että H-D harrastajilla, joilla ei ole itsellä mahdollisuutta syystä tai toisesta itse tilata osia ulkomailta tarjoutuu tilaisuus hankkia niitä tätäkautta halvemmalla kuin "herrakauppiaalta", vai etkö halua suoda tätä mahdollisuutta muille?
Daltonille:
Kirjoitat seuraavaa: e-bay trokareista sen verran että eikö oo hyvää että saa halpoja palikoita joskus kun tarvii?? mutta olis tietysti kivaa jos heiltä ei ostais mitään niin voisin jopa nostaa omat hinnat!
Moottorit
laatikot
keulat
iskarit
penkit
startit
ym ym.....
050-4106628
tom_dahl@hotmail.com
Toivotankin lopuksi kaikille H-D harrastajille oikein mukavaa ajokauden odottelua.
Jyrki
If I have to explain, YOU WOULDN'T UNDERSTAND!
- Jyrki -
- Jyrki -
-
Evo Chopper
Re: Vastaan osaltani käytyyn/aiheuttamaani keskusteluun.
Terve Jyrki!LuigiDiRiva kirjoitti: Evo Chopperille sanoisin osaltani, että en osta mitään osia eBay:stä, vaan suoraan dealerilta Jenkkilästä ja nämäkin osat tulivat itselleni, sekä kaverilleni.
Daltonille:
Moottorit
laatikot
keulat
iskarit
penkit
startit
ym ym.....
050-4106628
tom_dahl@hotmail.com
Jyrki
En minä ole mikään "tuomari", trokari, enkä Pelastusarmeijan työntekijä. Luit (tai ymmärsit) väärin kirjoitukseni: MINÄ en ole kenellekään tupakkiaskilla mitään osia hommaillut.
Kyseinen henkilö on jo vuosia sitten ajellut "korkeammilla moottoriteillä"... RIP
Uskoisin että tuonnempana mainitsemasi Dahlton pisnekset kyllä weljeydellisesti minun(kin) puolestani tekisi
Samaa mieltä olen myös siitä mitä kirjoitit Dahlton (/Kantola-mafia) trokaustouhuista: Taitaapa siellä joku Engeleyeskin olla kypäräkauppiaana...
Toivotan Sinulle Jyrki myös omalta osaltani hyvää jatkoa ja "nostan hattua" että otit asian esiin, eli "nostit kissan pöydälle".
Hra Dahltonin kommentteja en valitettavasti vieläkään tajua. Tajuaako joku muu?
Kuten sanottu
Kuten jo aiemmin kerroin niin nämä ilmoitteluhommelit ja niiden uudistamiset menee hallinnon käsittelyyn. Siispä odottelemme mitä tuleman pitää.
Mielestäni tämä aihe on kaluttu loppuun ja siksi poikki!
Vallu
Mielestäni tämä aihe on kaluttu loppuun ja siksi poikki!
Vallu