Muistaaks kukaan äkisti mitä lähinnnä millimetri kokoja noi lukitus mutterit olis.Sekä kampuran pää että kytkin paketin puoli.Kyl noin suurissa muttereissa pitää varmaan kuus kanttiset millisetkin jos ihan lähesk tulkoon kohille sattuu ja kyl kyl tuumamitatkin olis tietenkin hyvä tietää myös jos sais hylysyy lainaan noita tuumaisia on harvemmassa enää..Hyvä pulttipyssy on jo hankittuna.Lupara kirjoitti:Aukeaako tuo vasemmanpuoleinen pultti normisuuntaan eli vastapäivään? Kytkimen pultti aukesi helpohkon oloisesti myötäpäivään mutta tätä olen nyt jyskyttänyt auki niin, että kohta on joku stanan tenniskyynärpää tärinästäTiukassa tuntuu olevan ja alkaa usko menemään vaikkei nää uskonasioita olekaan. Niksipirkat ja kikkakuutoset tervetulleita. Etukäteen isokokoinen kiitos.
Evo softin enska
Re: Evo softin enska
Emännistä voin luopua mut merkistä en.
Samaan asiaan liittyen: Pulttipyssyllä lähti kivasti ko. pultit auki, mutta onko mitään näppituntumaa kuinka kireälle menee kun paukuttaa samalla pyssyllä kiinni?
Riippuu tietysti pyssystä, kompuran koosta jne., mutta jotenkin tuntuu että menetelmä on kätevimmästä päästä myös pultteja kiinnittäessä. Ei vaan ole hajuakaan millaiseen momenttiin mahtavat mennä? Kireälle, otaksuisin...
-T
Riippuu tietysti pyssystä, kompuran koosta jne., mutta jotenkin tuntuu että menetelmä on kätevimmästä päästä myös pultteja kiinnittäessä. Ei vaan ole hajuakaan millaiseen momenttiin mahtavat mennä? Kireälle, otaksuisin...
-T
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
M. Servo
Korjausoppaassa taitaa olla momentit mainittu mutta minä laitoin locktightia väliin ja pyssyllä kiinni - tuskin niitä liian tiukalle voi laittaa? Jos kaipaat tarkkoja lukuja niin laita yv:tä, voin ne käydä oppaasta tarkistamassa ja kirjata vaikka tähän.Tyko kirjoitti:Samaan asiaan liittyen: Pulttipyssyllä lähti kivasti ko. pultit auki, mutta onko mitään näppituntumaa kuinka kireälle menee kun paukuttaa samalla pyssyllä kiinni?
Loud pipes save lives.
Sattana: loppusuoralla vihdoinkin mutta mutta:
tyhjäkäynnillä enskakopan sisältä kuuluu outoa rahinaa - ihankuin ketju ottaisi johonkin kiinni. Kansi auki ja tsekkasin ettei mikään ota ketjuun kiinni (paitsi tietysti rattaat ja se kiristysmuovihässäkkä). Myöskään kopassa ei ole mitään ylimääräisiä skraiduja. Omituista asiassa (?) on se, että rahina on kovaäänisintä vapaalla mutta kun laittaa ykkösen silmään niin ääni vaimenee liki olemattomaksi (tai siis putkien ääni peittää sen kyllä). Mistä ihmeestä ääni voi tulla? Sen verran kuulooni luotan, että ääni tulee edestä - ei kytkimen suunnalta.
Smuige kirjoitti aiemmin: "Kummallista ääntä kyllä saattaa kuulua, kun tuo ketjun vaimennin tai staattori pääsevät koneen käydessä lonksumaan." Voisiko kyse olla tästä? Apua! Ahistaa saatana ja ajokelit on ikkunan takana. Minäpoika joudun olemaan kännissä.
edit: tarina jatkuu (?) tuolla http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=26294
tyhjäkäynnillä enskakopan sisältä kuuluu outoa rahinaa - ihankuin ketju ottaisi johonkin kiinni. Kansi auki ja tsekkasin ettei mikään ota ketjuun kiinni (paitsi tietysti rattaat ja se kiristysmuovihässäkkä). Myöskään kopassa ei ole mitään ylimääräisiä skraiduja. Omituista asiassa (?) on se, että rahina on kovaäänisintä vapaalla mutta kun laittaa ykkösen silmään niin ääni vaimenee liki olemattomaksi (tai siis putkien ääni peittää sen kyllä). Mistä ihmeestä ääni voi tulla? Sen verran kuulooni luotan, että ääni tulee edestä - ei kytkimen suunnalta.
Smuige kirjoitti aiemmin: "Kummallista ääntä kyllä saattaa kuulua, kun tuo ketjun vaimennin tai staattori pääsevät koneen käydessä lonksumaan." Voisiko kyse olla tästä? Apua! Ahistaa saatana ja ajokelit on ikkunan takana. Minäpoika joudun olemaan kännissä.
edit: tarina jatkuu (?) tuolla http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=26294
Loud pipes save lives.
Ihan noviisikysymys, mutta miten ton kytkinpaketin saa irti ja tuleeko yhdessä osassa? Mutteri auki mutta en saa irti....Tarviinko jonkin ulos vetäjän?
Kone -88 evo.
Kone -88 evo.
Ketunnahkaa sano! www.ketunkulma.fi
-88 taisi olla viimeinen vuosi jossa kytkinrumpu on kartiokiinnityksellä - tarvitset sopivan ulosvetäjän joka kiinnittyy rumpuun niillä neljällä ruuvilla millä kytkimen painelevy on normaalisti kiinni. Sitten ulosvetäjän keskellä olevalla ruuvilla painetaan laatikon akselia vasten kytkin irti - voi päästää kovankin paukauksen irrotessaan tai sitten ei.