Kyllä ainakin jo 80-luvun alussa osattiin tehdä eroa chopperin ja Bobberin välillä.Mopopoika -65 kirjoitti: Kysymys: Koska suomen moottoripyöräsanastoon pesiytyi sana "bobber"?
Jack
- aina Bobberilla -
Kyllä ainakin jo 80-luvun alussa osattiin tehdä eroa chopperin ja Bobberin välillä.Mopopoika -65 kirjoitti: Kysymys: Koska suomen moottoripyöräsanastoon pesiytyi sana "bobber"?
Rajansa kaikella! Ruma.smuige kirjoitti:Ol' Skool Chopper:
Tässäpä Wesalle rautapäächopperi
Mielestäni sun rakennelma on aika oikeaan osunut mielikuva "chopperista". 70-lukulaisesta.Miikka kirjoitti:Mitäs tähän nyt oikein sanois. Kukas sitä kissan häntää nostais jos ei kissa ite....
No kun oon rehellinen, niin mieltäni lämmittää tässä ketjussa kuvat mitä radikaaleimmista 70"s choppereista jotka ihan vähän kotiin päin vetäen todistavat vain sen että toi mun häksätin ei sittenkään ollut "ainut"...
Laittakaa ny Miikan pyörän kuva näkyville. On sen verran näyttävä ja kuvattu laite, että varmaan jollakin löytyy dokumenttia.Miikka kirjoitti:Mitäs tähän nyt oikein sanois. Kukas sitä kissan häntää nostais jos ei kissa ite....
No kun oon rehellinen, niin mieltäni lämmittää tässä ketjussa kuvat mitä radikaaleimmista 70"s choppereista jotka ihan vähän kotiin päin vetäen todistavat vain sen että toi mun häksätin ei sittenkään ollut "ainut"...
Kyllä kunnon hippipyörä on hieno!...
Kuvia en nyt osannut laittaa taaskaan tällä kertaa, mutta koitan huomenna...