Pyörän selkään nouseminen, kummalta puolelta?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

pete1268
Viesti:

Re: Pyörän selkään nouseminen, kummalta puolelta?

Viesti Kirjoittaja pete1268 »

Moi. Koska pyörässäni on vain kiksistartti niin pyörän kyytiin oikialta puolelta ja kyydistä pois vasemmalta tämä tyyli sopii mulle paremmin.
Miksi keinua jousilla, kun voi ajaa jäykällä!
Psycholasse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycholasse »

Eikös jossain vaiheessa ollut joku "taikausko" viesti ketju. Missä oli myös tää pyörän päälle nouseminen tapetilla. Mulla jotenkin kivikset muljahtaa jos hyppään oikealta puolelta pyörälle. Muutenkaan en oo taika uskonen mutta nousen aina siis pyörän päälle vasemmalta. Laitan oikean luistimen ensin jalkaan mutta sidon vasemman ensin, pakkomielteisesti käännän myös yleisessä vessassa vessapaperin niin että syöttö tulee ulospäin Ei seinän puolelta.

Lasse
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
T-mies

Viesti Kirjoittaja T-mies »

Minulle ainakin jäi vielä epäselväksi kummalta puolelta kiksipyörälliset joilla on miekka vasemmalla puolella nousevat pyörään?
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Minä taasen odottelen sitä bokserimainosta.

Jumpe
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Joutui oikein pähkäilemään ja kyllä mä taidan olla molempijalkainen eli nousen pyörän selkää siltä puolelta jossa satun olemaan.

Pois nousen pohkeita polttamatta tukijalan puolelle.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
pietari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pietari »

Minä taas hyppään takaa satulaan kunnon lännenmies meininkillä...ööh kukas sen sitte käyntiin polkaisee...
pitääkin miettiä uusiks,onneks on vielä talvea jälellä...meenki talliin harjoittelee komeita ja näyttäviä satulaanmenoja...
-Pietari-
Reissumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reissumies »

Vasemmalta ja välillä oikealta.
Samaan sarjaan kysymys kummalta puolen tankkaat mopoa ?

Nim.merkki talvi vetää höperöksi ?
Sen minkä nuorena oppii, niin vanhana unohtaa..
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:02 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

No on Teillä, nuoret poijjaat, ongelmia! Kun tähän ikään pääsette, niin ratkaisevaa on se, että ylipäätään pääsee pyörän selkään. Millä lailla tai miltä puolen, se on ihan sama!
Kuva LIFEMEMBER
Reissumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reissumies »

Vallu kirjoitti:No on Teillä, nuoret poijjaat, ongelmia! Kun tähän ikään pääsette, niin ratkaisevaa on se, että ylipäätään pääsee pyörän selkään. Millä lailla tai miltä puolen, se on ihan sama!

Niinpä, ajattelinpa vain laittaa joukkoon yhtä hullun kysymyksen mistä tämä koko juttu lähti liikenteeseen.
Mullekin on Vallu aivan sama miltä puolen ja miten kunhan kyytiin vaan pääsee :lol: :lol:
Sen minkä nuorena oppii, niin vanhana unohtaa..
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Reissumies kirjoitti: ajattelinpa vain laittaa joukkoon yhtä hullun kysymyksen mistä tämä koko juttu lähti liikenteeseen
No siitä kun joku huomasi, että eräässä TV-sarjassa sankarit nousivat pyörän selkään väärältä puolelta :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Tälle avattiin ihan oma ketjunsa. Älä älä nyt esitä lisä kysymyksiä tai joku avaa niidenki pohjalta uuden ketjun :twisted: :wink:
-Know your enemy-
ss454
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ss454 »

Tuossa SOA ketjussahan joku halusi pysyä aiheessa, tässä ketjussa tuskin sitä vaaraa on. Tankkauksen suhteen olen vähemmän "taikauskoinen" eli riippuen tilanteesta pyörä menee kummalle puolelle tahansa bensakioskia. Silloin kun ajeli keskituellisilla pyörillä asia oli vielä vähemmän kiusaava. Tankki tuli väännettyä täyteen aina keskituella. Ihanteellinen tankkaus on kuitenkin pyörän vasemmalta puolelta tapahtuva ja automaatin numeronsyöttökin mielellään samalla sivulla. Ei tarvitse pyöränpäälle nousemista varten kipitellä pitkiä matkoja. :wink:
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

ss454 kirjoitti:joku halusi pysyä aiheessa, tässä ketjussa tuskin sitä vaaraa on
Aivan oikein, sinähän sen väärän puolen näköjään huomasitkin ja tämän sivupolun vyöryn aiheutit :mrgreen: No mikäs tässä, hauska aihe ja ihmisten perustelut etenkin.

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että tukijalan puolelta nousen ja taidan itseasiassa tankatakin. On kai jotenkin helpompi lähestyä pyörää matalammalta puolelta :roll: Poikkeuksen tekevät tilanteet, jossa jommalla kummalla puolella on enemmän tilaa, silloin taas väljemmältä puolelta.

Mutta entäs sitten pysäköinti :roll: :?: Kaltevalla tietenkin keula ylöspäin, ettei tarvitse työntää ylämäkeen. Sivuttain vinossa rinteessä yleensä tukijalka ylärinteeseen, ellei edellinen kohta aiheuta ristiriitaa. Mutta miten ihmeessä tasamaalla, menettekö parkkiin keula vai perä edellä 8) :?: Itse pysäköin ihan satunnaisesti, ehkä riippuen siitä, olenko tullessa vai lähtiessä enemmän myöhässä :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
motoristiksisyntynyt

Viesti Kirjoittaja motoristiksisyntynyt »

Hevoisen selkään nouseminen, elikä selkään noustaan ulkopuolelta. Tämä on tiettävästi yleisin tapa.
Nim,merk,hevoseton poika.
北朝鮮軍事施設・工場施設・その他の施設
Vastaa Viestiin