Tiedoittaminen ???

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

wesa
Viesti:

Re: Tiedoittaminen ???

Viesti Kirjoittaja wesa »

Joe Cool kirjoitti:
En ole vastustanut tietotekniikkaa, mutta silti en näe tarpeelliseksi jakaa elämääni, nimeäni, kuviani ja kuulumisiani facebookissa. Myös nykyisessä tietoyhteiskunnassa yksilöllä on oikeus yksityisyyteensä :roll:
Nimenomaan "yksityisyys" on asia, josta FB antaa paljon mittavamman oheistuksen kuten esim. tämä H-DCF foorumi. Josten yksityisyyden menettämistä ei tapahdu sielläkään. Narut ovat tukevasti sinun käsissäsi! :wink:

http://www.facebook.com/#!/privacy/explanation.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Jäsenrekisteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jäsenrekisteri »

Micke kirjoitti:Rock rock kaikille . Luettuani näitä kirjuutuksia oon tullu siihen tulokseen et saadakseni tietoja tapahtumista ja retkista PITÄÄ mun liitty facebookkii , Halusin tai en ?? No elämä on .
t Ruma 8) 8) 8)
Väärin.
Jos asut Vantaalla ja Olet H-DCF:n jäsen ja siten myös Chapter 1 jäsen;
Sinulle on tänä vuonna lähetetty 2 Harrika - Lehteä ja Yksi Chapter 1 tiedote-kirje.
Tämän lisäksi voit itse ilmoittautua Tossulle ja pyytää häntä liittämään sinut Chapter 1 sähköpostilistalle.
Tossu on muistaakseni laittanut ainakin kaksi sähköpostitusta 2010.
Ja tietysti tuo aiemmin mainittu Chapter 1 tietopalsta näillä sivuilla.
Luulisi noilla kanavilla tiedon jo saavuttavan kohteensa ?
mjs
Jäsenkirjuri
jasenrekisteri(at)hdcf.fi
puh 040 732 1389

Kuva
Micke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micke »

JÄSENREKISTERI kirjoitti:
Micke kirjoitti: Rock rock kaikille . Luettuani näitä kirjuutuksia oon tullu siihen tulokseen et saadakseni tietoja tapahtumista ja retkista PITÄÄ mun liitty facebookkii , Halusin tai en ?? No elämä on .
t Ruma
Väärin.
Jos asut Vantaalla ja Olet H-DCF:n jäsen ja siten myös Chapter 1 jäsen;
Sinulle on tänä vuonna lähetetty 2 Harrika - Lehteä ja Yksi Chapter 1 tiedote-kirje.
Tämän lisäksi voit itse ilmoittautua Tossulle ja pyytää häntä liittämään sinut Chapter 1 sähköpostilistalle.
Tossu on muistaakseni laittanut ainakin kaksi sähköpostitusta 2010.
Ja tietysti tuo aiemmin mainittu Chapter 1 tietopalsta näillä sivuilla.
Luulisi noilla kanavilla tiedon jo saavuttavan kohteensa ?
ROCK ROCK. Pyydän SUURESTI ANTEEKSkirjoituksestani :oops: . ANTEEKSI!!!!
Tässä vaan osui omalle kohdalle semmonen tilanne et tuurasin Tossua kesän ekas Alastaron reissus Kamasa Toolssiin.
Lähtö läheni ja kaveri kyseli koska on lähtö bemskist . helppo neuvoo. Kato HDCFn sivuilt . No tulin himaa duunist ja päätin itekki tarkistaa klo ajan . Lehti - ei... Nämä sivut .....ei .....missä se tieto nyt olikaa :?:
jäsenkirjees . Jep !!!Jaettu kaikille . Nätti Perjantai ilta ja ajolenkin päätteeks Kaivarii kahville , Muutama tuttu paikalla ja tiedustelin ootteko tulos mukaa Alastaroon tulevana sunnuntaina . KOSKA ..ai ny vai ???? Kaivarista tuli 5 ihmistä(seitsemästä) retkelle mukaa . Toi jäsenkirje on hyvä mut jotenki tuntuu et se hävii ihmisil jemma nimiseen paikkaan tai päätyy roskiksee , ehkä muiden paperien välis ??? Tämähän on täysin oma vika jos ei säilytä kirjeitä mut uskon et aika moni seuraa tapahtumia juuri näiltä sivuilta ??
En väitä et näin on mut kuulin jälkeepäin et FBn sivuilla oli ollu juttuu tästä reissusta :?: :?: . Jos olen väärässä nii korjatkaa . Tää voi tuntuu monest et voi v.... mitä marmatteluu mut kun se osuu omalle kohdalle ja huomaat et on jäseniä jotka "tiedä" tapahtumasta nii jossain on ehkä katkos ???? No tää on mennyttä , Joka vanhoja muistelee sitä lekalla polvee . Taidan tulla Himokselt rullatuolis .
t . Ruma 8) 8) 8)
ANTEEKSI vielä
FLHT -96. 85hp/120Nm
Jäsenrekisteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jäsenrekisteri »

:D Jätetään Moukarit Himaan.
Olet siis törmännyt arkipäiväiseen asiaan. Tiedotettu on mutta kukaan ei ole vaan lukenut niitä tiedotteita ?
Voihan se olla niinkin että nykyään on niin paljon H-D tapahtumia että porukat ei enää kiinnostu ?
mjs
Jäsenkirjuri
jasenrekisteri(at)hdcf.fi
puh 040 732 1389

Kuva
AKIM 70
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AKIM 70 »

Olix ny niin että FB pelasti ja muutama ees pääsi matkaan.... :mrgreen: :mrgreen:
ja eiku menox
Micke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micke »

AKIM 70 kirjoitti:Olix ny niin että FB pelasti ja muutama ees pääsi matkaan.... :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D
FLHT -96. 85hp/120Nm
Timppa K.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa K. »

Täältä H-DCF:n sivuilta löytyy osio Hallitus tiedottaa. Käykääs kattomassa kuinka niitä luetaan.
Ja niin paljon kun sitä tiedotusta pyydettiin.
Tiedotus taitaa kaiken kaikkiaankin olla vaikea asia,jokaiselle sopivaa kanavaa ei tunnu löytyvän.
Komppaan Perttiä, vois vaikka kilauttaa kaverille jos ei jotain asiaa itse saa selvitettyä!
Jos se ei toimi, Kromaa se !
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Timppa K. kirjoitti:Täältä H-DCF:n sivuilta löytyy osio Hallitus tiedottaa. Käykääs kattomassa kuinka niitä luetaan.
Ja niin paljon kun sitä tiedotusta pyydettiin.
Tiedotus taitaa kaiken kaikkiaankin olla vaikea asia,jokaiselle sopivaa kanavaa ei tunnu löytyvän.
Komppaan Perttiä, vois vaikka kilauttaa kaverille jos ei jotain asiaa itse saa selvitettyä!
Ei kait niitä tiedotuksia tarvitse käydä yhtenään lukemassa, siis sitä samaa aihetta?
Chattailyt on erikseen, kun tulee uutta tuotetta jatkuvasti entisen perään... (ja enemmän lukukertoja)
Tiedottaminen on hyvästä, ei jää sitten jälkipuheille (niin paljoa) sijaa.
Micke kirjoitti:Tässä vaan osui omalle kohdalle semmonen tilanne et tuurasin Tossua kesän ekas Alastaron reissus Kamasa Toolssiin.
Lähtö läheni ja kaveri kyseli koska on lähtö bemskist . helppo neuvoo. Kato HDCFn sivuilt . No tulin himaa duunist ja päätin itekki tarkistaa klo ajan . Lehti - ei... Nämä sivut .....ei .....missä se tieto nyt olikaa
Nyt tossa Bembölestä lähdössä on varmaan käynyt jollakin pieni fiba jos ainoastaan lärvikirjassa on asiasta tiedotettu.

Yleisesti tästä tiedottamisesta.
Varsinaista tiedotusta on mielestäni turha hajottaa liian moneen paikkaan.
Lehti on hyvä tiedotuskanava monelle joka ei roiku netissä. Ja asia löytyy painetusta sanasta myöhemminkin, vaikka siellä mökillä puuceessä kynttilän valossa tavaten.

Toinen on tämä H-DCF virallinen kanava eli Kotisivu-Fuurumi paketti.
Tietenkin nuo viralliset tiedotukset voisi olla myös Kotisivulla, tai jopa ainoastaan siellä, kun noita tiedotuksia ei kuitenkaan ole tarkoitus kommentoida.
Ja H-DCF tiedotusvastaava voisi sitten laittaa chattipuolelle taikka member puolelle viestin, että taas on uutta tietoa ja linkki Kotisivun osioon.

No, tuo edelläoleva oli omaa pähkäilyäni, että mikä olisi kokonaisuutena käytännöllistä, joten sen voi jättää hölynpölynä huomioimatta... :mrgreen:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Yritetään ny kaikki vaan päästä tien päälle iliman että siihenki tarttoo tätä kompuutteria :lol:

Turvallisia kilometrejä kaikille! 8)
-90 FXR Super Glide
Naakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Naakka »

Niin...
Kyllä mä ainakin noihin virallisiin HDCF tapahtumiin olen osunut oikeaan aikaan ilman nettiäkin.>>>> Lehti ja chapter-tiedotteet.
Epävirallisemmat on tietenkin asia erikseen, ja ne lyhyellä varoitusajalla tapahtuvat lähdöt.
Yleensä kun käy omissa paikallisissa miiteissä, siellä kuulee tai kaveri kilauttaa...niistä saapi tiedon.

Tosin nettihörhönä olen näppituntumalla kaikesta mitä tapahtuu :wink:
...jos se vaan on netissä :lol:
Ilkimys

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

rehtori
käyppäs katsomassa Timppa K chatissa osioo bongattua tekstiä muualta...paljonko on lukijoita? ja tunnistatko nimimerkin henkipatto?...minä tunnistan

8O 8O 8O Saiskos saman suomeksi! Pisteitä on riittävästi, mutta sanoma ei aukea! Ja jos on jotain kahdenvälistä, niin lähetä vaikka yv.
Tiedottaminen on aihe!
Vastaa Viestiin