Älä sinä hinnasta huolehdi, ei sitä sun tarvi maksaa. Kyllä jokainen huolehtii itse oman projektinsa kustannuksista. Jotenkin vaikuttaa katellisen vinkumiselta, mieli tekis tehdäå itsekin, mutta ei osaa/raaski.Joe Cool kirjoitti:
Eihän se haittaa, että pyörän arvo laskee tuosta enemmän, mitä toteutus maksaa, kunhan saa tehdä itselleen mieleisen
TC:n Magneto kitti=Kicksi twincamiin?
Re: TC:n Magneto kitti=Kicksi twincamiin?
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Ei osaa eikä raaski eikä etenkään ymmärrä, joten ainoaksi mahdollisuudeksi jää se kauteudesta näin vihreänä seuraaminenmcjusa kirjoitti: ei osaa/raaski.
Ja eihän se meiltä muilta pois ole, joten antaa palaa vaan ja aina parempi, kun uusia turmellaan, eikä vanhoja - siitä pussihousukin on onnellinen
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
ma^ko:n vastaus ei minun mielestä ole arvostelua siitä että miksi tämän haluan vaan nimenomaan asiaa...Joe Cool kirjoitti:Tsot tsot, nyt varovasti, juuri tämä oli se herkkä kohta - idean toimivuutta ei saanut arvioida, ainoastaan kannustaa toteuksessama^ko kirjoitti: kannattaa ensin selvittää saatavan kiksikonstruktion toiminnallisuus.
Joten kannustetaan voimakkaasti - "ne jotka osaa, tekee mitä vaan, ne jotka ei, ryhtyy opettamaan"
Eihän se haittaa, että pyörän arvo laskee tuosta enemmän, mitä toteutus maksaa, kunhan saa tehdä itselleen mieleisen
Kiitos osalle asiallisista vastauksista.Nyt kun olen pari talvea Harrikan kanssa leikkinyt ja pikkuhiljaa alkaa jotain oppimaan niin minulle on tullu eri kriteerejä mitä haluan.Yksi niistä on kiksi,siinä ei varmaan ole mitään ihmeellistä?On vaan aikamoinen lovi lompakkoon jos sen TC:n haluan mutta katsellaan.Taitaa olla halvin ratkaisu tuo sytkän vaihtaminen ja sopivan kiksisetin osto.Jos nyt lähtisin ostamaan pyörää niin se olisi taatusti jäykkärunko ja valmiiksi kiksikäynnisteinen.Syytä tähän fiksaatioon en tiedä ja mun ei tarvikkaan tietää.Kait se on se ku pv:tä potki aikoinaan käymään.
Dyna FXD 2001 muutokset otteessa 30%
Niin ja vielä:Jos ja kun pyöräni vielä joskus vaihdan niin aion siirtyä kehityksessä takuuvarmasti taaksepäin.Harmi vaan kun rahat ei riitä kahden pärrän pitämiseen.
Dyna FXD 2001 muutokset otteessa 30%
Jep, ihan oikeasti - tsemppiä ja onnistumista vaan projektiin. Piti vaan vähän kuittailla, kun niin kovasti siitä etukäteen varoittelit. Ei vaan pysty olemaan kommentoimatta, jos vähänkin provosoidaanalpo666 kirjoitti:Niin ja vielä:Jos ja kun pyöräni vielä joskus vaihdan niin aion siirtyä kehityksessä takuuvarmasti taaksepäin.Harmi vaan kun rahat ei riitä kahden pärrän pitämiseen.
Itsellä yksi kiksipeli, tuo kuvan rautis ja kerran jo ollut jalka paketissa liian aikaisen sytkän takapotkun takia. Ostin sen, kun ed. omistaja oli 2 vko sairaalassa vedossa katkaistuaan molemmat sääriluunsa käynnistysyrityksessä omistettuaan pyörän 3 päivää. Mies ei enää halunnut nähdä teurastajapyörää silmissään sairaalasta päästyään. meni ja osti Hondan sähköstartilla.
Silti - on se jännää ja palkitsevaa kiksata sitä käyntiin. Käyttöpyörät käynnistän nappistartilla. Huomenna ehkä menen Bemböleenkin rautiksella, jos saan sen potkaistua käyntiin talviunilta
Joten seuraavaksi vaan aitoa kiksivehjettä kehiin, rautista, shovelia, pannua ja saa niitä pikkulättiäkin aika kohtuuhintaan.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Ite neuvoisin pitämään kiksittömänä sen tc:n, mutta kaikkea mitä mieleen tulee saa tehä. Mulla vaan on semmonen kuvitelma että joskus kun rahat riittää niin ostan sen pannun. Oon tässä pikkuhiljaa keränny siihen osia, onhan mulla jo mittari, takavalo ja "äänenvaimentimet" saattaa toki löytyä muutaki mitä en heti muistanu...
Mutta jos nyt meinaat tehä pyörästäs kiksipelin, ja vielä mangneetolla, niin onhan se rokkia. Päivität sitte tänne että miltä se tuntuu
Eemeli
Mutta jos nyt meinaat tehä pyörästäs kiksipelin, ja vielä mangneetolla, niin onhan se rokkia. Päivität sitte tänne että miltä se tuntuu
Eemeli
Sitten kun ja jos hommat se pannun, älä tee samaa virhettä kuin minä, laitoin pannuun Wisecon männät. Puristus nousee liian korkeaksi, paskamainen polkea käyntiin ja käyntiääni liian terävä. Ei lotkota leppoisasti, sielu kadoksissa. Tarvii varmaan jossain vaiheessa tehdä jotain.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
jepalpo666 kirjoitti:Niin ja vielä:Jos ja kun pyöräni vielä joskus vaihdan niin aion siirtyä kehityksessä takuuvarmasti taaksepäin.Harmi vaan kun rahat ei riitä kahden pärrän pitämiseen.
OT! Ja eiku Haltialaan.
Kaverilla on ruotsissa (muistaakseni 106cu) jäykkä (hui!) tsopperi (hui x2!) twincami, jossa morriksen mankku, SU ja kiksi. Laakin peli ja kulkee niin vitusti. Laatikko on vanhempi 5 vaihteinen.
Nothing beats cubic inches. Except turbo!
Rautapään kiksi ainakin kuluneilla puslilla korjataan parilla 9 millin pultilla polveen. Siis oikean pystyvirranjakajan (mm. 1959) rautiksessa. Uudemmat sivuposkikärjillä olevat rautikset on leluja.
Oikeassa rautiksessa on magneettorami kirjoitti:Rautapään kiksi ainakin kuluneilla puslilla korjataan parilla 9 millin pultilla polveen. Siis oikean pystyvirranjakajan (mm. 1959) rautiksessa. Uudemmat sivuposkikärjillä olevat rautikset on leluja.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Totta, siinä olet oikeassa. Se taitaa olla XLCH
Onhan ne kaikki kivoja.
Onhan ne kaikki kivoja.