CV-Keihin/suuttimet
-
panheadever
- Viestit: 137
- Liittynyt: 22:27 01.06.2012.
Re: CV-Keihin/suuttimet
CV Keihin säädöt on tutuksi tullut..ostin kuitenkin uuden CV Keihin Made in china. Hyvin toimii ajossa . Eikä vie paljon bensaa ( alle5 l. ) ainut ongelma on kylmä käynnistys. Siinä ei siedä kaasua yhtään. Ryypyllä pitää käyttää jonkin aikaa. Kaasua jos heti antaa niin sammuu, vaikka on ryyppy päällä. Isompi välialue suutin ei auta. Nyt on välikoko 46. Seosruuvi kuitenkin auki n. 3 kierrosta. Ajossa ei mitään nykimistä millään alueella. Neulaa nostin myös yhden ohuen prikan verran. Tuntuu niinkuin tyhjäkäynti kanava ois ahdas. Vai onko nää kopiot huonosti tehtyjä 
choppers since 1988
Re: CV-Keihin/suuttimet
Kun viisivuotiaat tekee urakalla pimeässä kellarissa, niin aina joskus saattaa tulla sutta.
Jos ei aivastele ajossa, opettele sen ryypyn kanssa lämmittelemään, niin pääset helpommalla.
Jos ei aivastele ajossa, opettele sen ryypyn kanssa lämmittelemään, niin pääset helpommalla.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
-
panheadever
- Viestit: 137
- Liittynyt: 22:27 01.06.2012.
Re: CV-Keihin/suuttimet
Avasin uteliaisuuttani Sportsterin huolto-oppaan. Piirroskaavioissa on piirrettynä eri määrä suuttimia kuin mitä noihin on on myytävänä. Rikastimelle on olevinaan oma suuttimensa.On kaaviossa polttoaineen puolella, eli suutinta kasvattamalla ryypyn annostelu kasvaisi. Samoin vähäisen kuorman (=low) alueelle ilmasuutin, jota muokkaamalla tod näk seosruuvin alueen saisi muutettua. Pienempi ilmasuutin, horii enemmän bensaa.
Mut ei noita suuttimia ole räjäytyskuvassa, elikkä ei vissiin ole saatavillakaan.
Mut ei noita suuttimia ole räjäytyskuvassa, elikkä ei vissiin ole saatavillakaan.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: CV-Keihin/suuttimet
On siellä suuttimet, ne ei vaan ole vahdettavissa. Tässä kuva CVK pohjasta (löytyi nopealla googlauksella):

Ilmansuodattimelta kun katsoo on nuo imupuolen suuttimetkin nähtävillä, niissä rei'issä on messinkiä kuristamassa. Kiinalaisissa saattaa olla nämä reiät vakioon verrattaessa eri kokoisia.
Yksi helposti korjattava vika kiinan kaasareissa on kalvon vaihto, monesti on tullut vastaan "Nokian kumisaappaan paksuisia" (lue liian jäykkiä) kalvoja jotka estää luistin nousun nopeutta, joka hankaloittaa säätöä. Alkuperäinen kumi ei ole kauhean kallis.

Ilmansuodattimelta kun katsoo on nuo imupuolen suuttimetkin nähtävillä, niissä rei'issä on messinkiä kuristamassa. Kiinalaisissa saattaa olla nämä reiät vakioon verrattaessa eri kokoisia.
Yksi helposti korjattava vika kiinan kaasareissa on kalvon vaihto, monesti on tullut vastaan "Nokian kumisaappaan paksuisia" (lue liian jäykkiä) kalvoja jotka estää luistin nousun nopeutta, joka hankaloittaa säätöä. Alkuperäinen kumi ei ole kauhean kallis.