Fournalesin iskarit alla, saas nähdä sitten ens kesänä millaiset nuo sitten on ajaa ja kuin ne kestää.hiekkanen kirjoitti:Vaihtoehdoista puheenollen. Jotkut kehuneet Works Performancen iskareita, jotka ovat ns. "narrow body" tyyppiä. Käyvät 84-99 evoaikakauden softailiin. Omassa 1988-mallisessani on ollut kaksi ajokautta ranskalaiset Fournalesin ilmasäätöiset takaiskarit. Ovat toimineet hyvin.
-86 Softail takaiskarit
Re: -86 Softail takaiskarit
Re: -86 Softail takaiskarit
Kestäneet on. Muisti heitti, kun muistelin kaksi vuotta olleen.Kolme vuottahan nuo on olleet. Elopainoa itellä satakakskymmentä ja risat eikä propleemeja. En kuitenkaan oo maavaran kanssa pelautunu äärimmäisen matalaksi. Talveksi pyörä laitettu "pukille" eli siis takapyörä ilmaan ja paineet sekä etu- että täkaventtiileistä noin kolmeen baariin. Kylmä talli missä pyörää säilytän (lämpimässä tallissa paineet voi jättää silleen).Keväällä taas noin 30/15 baaria. Kokeilemalla sopivat joustot.
- Pikku-Appari
- Viestit: 51
- Liittynyt: 00:06 31.01.2012.
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: -86 Softail takaiskarit
Mietin tuossa omaa löysää perä pohtiessani että mitenkä jos sinne jousen ja iskarin pään väliin löisi jonkunlaisen "prikan" tai holkin joka tekisi jouseen kovemman esijännityksen? Saisi jäykennettyä ettei pohjaisi kaks päällä tuossa madalletussa vehkeessä lokariin kiinni ???