Terve, uutena ukkona palstalla ajattelin osallistua tähän kun jotain on tuon evon kanssa tullut vuosien varrella touhuttua.
Mulla on vakiokokoinen evo, josta otettu noin kolme kiloa limpuista pois, puristukset 10,3 ja nokkana EV46. Alunperin toi kone oli täysin vakio ja siihen verrattuna en ole huomannu että alavääntö olis tippunut mitenkään merkittävästi.
Starttaaminen on kuitenkin koneelle tuskaa, vaikka dynaaminen on "inhimillinen"
-97 Evo koneen päivittäminen ?
- Veijo Esso
- Viestit: 1121
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: -97 Evo koneen päivittäminen ?
Vetoja ei niin paljon tarvita, että uhraisin helpon käynnistettävyyden. En ala päivittämään starttia tai lisäämään puolipuristimia, kun muutenkin menee reilusti enemmän rahaa kuin alunperin piti.
Taidan katsella puristukset johonkin 9,5:1 tienoille. Eiköhän sekin EV3:n kanssa menettele. Amerikan foorumeilla oli aika moni sanoi tuon toimivan ilman starttiongelmia.
Taidan katsella puristukset johonkin 9,5:1 tienoille. Eiköhän sekin EV3:n kanssa menettele. Amerikan foorumeilla oli aika moni sanoi tuon toimivan ilman starttiongelmia.
XL 883C -07 | FLSTF -98
- Veijo Esso
- Viestit: 1121
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: -97 Evo koneen päivittäminen ?
Tuolla toisessakin säikeessä mainitsin eli tulossa 9,5 ruttua ja EV27. Kansia vähän siistitään ja siinä kaikki. Keihinillä jatkossakin soppaa koneeseen ja putkistoksi tulee vähän avarrettu TC softin vakio, kun sellaisen löysin järkevään hintaan. Vähän täytyy fundeerata tuon putkiston käsittelyä, kun siihen tuntuu vaihtoehtoja löytyvän. Nyt siis vielä täysin orkkiskunnossa.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Re: -97 Evo koneen päivittäminen ?
Samainen kombinaatio on omassa Dynassa ja hyvin on pelittänyt.