Villi veikkaus, että lakan alla on kiillotettu alumiini.
Jos olisi kromi, ei sitä vartissa olisi saanut kuin pienille naarmuille.
Kiillotettu alumiini on siitä hyvä, että sen saa aina tavalla tai toisella nysvättyä kuntoon, mutta kromin kanssa tahtoo mennä ikä ja terveys, eikä hyvää tule sittenkään.
Jos on lakattu pinta, sen lakan kannattaa ensiksi poistaa jollakin maalinpoistoaineella. Sitten jatkaa kiillotustahnan kanssa lumpulla, niin hetken päästä on kuin peili.
Kromin maalaus
Re: Kromin maalaus
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- Veijo Esso
- Viestit: 1121
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: Kromin maalaus
Jatketaan aiheesta. Edellinen omistaja oli puhaltanut kromin mataksi jalkakontrolleista ja laittanut pulverin päälle. Puhalluksessa on vähän säästelty, joten jäi sileää pintaa moneen paikkaan, eikä maali pysynyt. Hioin loput kohdat mataksi ja maalasin jarrupuolen kuumakestolla. Vaihdepuolta tehdessä huomasin, että hyllyssä oli HD:n alkuperäistä ryppymaalia, joten sillä sitten vaihdepuoli. Saahan nähdä miten pysyy.
XL 883C -07 | FLSTF -98