FXR - less weight & more power
Re: FXR - less weight & more power
hyvältä näyttää mistä tilaat jarruletkut ?
Rubert Custom
@rubertcustom
@rubertcustom
Re: FXR - less weight & more power
Turussa "hydrauliletkut" saa teetettyä Orikedolla Lind-tek...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- -Harikka-
- Viestit: 4914
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: FXR - less weight & more power
Tuolta voipi tilata kåtåmaasta ihan värillisiäki
fi.helperformance.com
Phone +358 19 524 4728
SMS +358 40 029 2874
Email: hel@mittaletku.fi
HEL Performance Finland Porvoon Mittaletku OY
Teollisuustie 3
06150 PORVOO, Finland
Emilia ChromeTrain:ii molemmat 78.00€
Harley Davidson FXSTB Night Train Soft Tail (2000-2007) OEM Replacement Braided Brake Lines
Verstaalla ei oo kirkasta kutistesukkaa, laittavat mustaa kutistesukkaa banjo/teräspunosliitoksee,
suostuvat laittamaa itte lähetettyy kirkasta, Motonet:istä löytyvää 4 Connect Kutistesukka liimalla, 2:1 läpinäkyvä 10mm 3m 88-2077 14.90€
Kirkkaalla kutistesukalla välttää ton efektin, ajastaa ilma/vesi-kakki mennee muovipäällysteen/teräspunoksen vällii
Kuvat miun mopon etujarru letkusta, kutistesukka estänee ton epämääräsen ajan
fi.helperformance.com
Phone +358 19 524 4728
SMS +358 40 029 2874
Email: hel@mittaletku.fi
HEL Performance Finland Porvoon Mittaletku OY
Teollisuustie 3
06150 PORVOO, Finland
Emilia ChromeTrain:ii molemmat 78.00€
Harley Davidson FXSTB Night Train Soft Tail (2000-2007) OEM Replacement Braided Brake Lines
Verstaalla ei oo kirkasta kutistesukkaa, laittavat mustaa kutistesukkaa banjo/teräspunosliitoksee,
suostuvat laittamaa itte lähetettyy kirkasta, Motonet:istä löytyvää 4 Connect Kutistesukka liimalla, 2:1 läpinäkyvä 10mm 3m 88-2077 14.90€
Kirkkaalla kutistesukalla välttää ton efektin, ajastaa ilma/vesi-kakki mennee muovipäällysteen/teräspunoksen vällii
Kuvat miun mopon etujarru letkusta, kutistesukka estänee ton epämääräsen ajan
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: FXR - less weight & more power
Juntuselta pistin tilaten (MCS:n osia), Goodridgen kasattavat tulee, toivottavasti letkujen pituuksia mittaukset onnistu kerrasta JJ-partsilta oon tähän ja tuohon FXBB:hen jonkin verran osia tilaillu, hänen kanssaan homma toimii hyvin.
Samalla tulee S&S Super G:hen kaasuvaijereille korkeampi bracket. Oe-tyylisissä vaijereissa itse vaijeri on ns liian pitkä joten tuolla korkeammalla bracketilla asia hoituu. Laitetaan kuva vanhasta ja uudesta kunhan ne saan. Tankkikin kotiutu maalarilta, laitetaan tiiseriä myöhemmin
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94
Re: FXR - less weight & more power
HELlin letkut oli takaraivossa, mutta niin syvällä pään uumenissa ettei tullutkaan mieleen noita. Hyvä pitää mielessä kyllä muita projekteja ajatellen-Harikka- kirjoitti: 23:57 28.02.2022. Tuolta voipi tilata kåtåmaasta ihan värillisiäki
fi.helperformance.com
Phone +358 19 524 4728
SMS +358 40 029 2874
Email: hel@mittaletku.fi
HEL Performance Finland Porvoon Mittaletku OY
Teollisuustie 3
06150 PORVOO, Finland
Emilia ChromeTrain:ii molemmat 78.00€
Harley Davidson FXSTB Night Train Soft Tail (2000-2007) OEM Replacement Braided Brake Lines
Verstaalla ei oo kirkasta kutistesukkaa, laittavat mustaa kutistesukkaa banjo/teräspunosliitoksee,
suostuvat laittamaa itte lähetettyy kirkasta, Motonet:istä löytyvää 4 Connect Kutistesukka liimalla, 2:1 läpinäkyvä 10mm 3m 88-2077 14.90€
Kirkkaalla kutistesukalla välttää ton efektin, ajastaa ilma/vesi-kakki mennee muovipäällysteen/teräspunoksen vällii
Kuvat miun mopon etujarru letkusta, kutistesukka estänee ton epämääräsen ajan
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94
- Veijo Esso
- Viestit: 1121
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: FXR - less weight & more power
Goodridgen kasattavien etuna on, että ne voi purkaa ja käyttää uudelleen jos ei osunut heti kohdalle. Voi sitten ryhtyä rakentamaan uutta projektia yli jääneen letkun ympärillePyry kirjoitti: 08:48 01.03.2022. Juntuselta pistin tilaten (MCS:n osia), Goodridgen kasattavat tulee, toivottavasti letkujen pituuksia mittaukset onnistu kerrasta
XL 883C -07 | FLSTF -98
Re: FXR - less weight & more power
Jep eikä vie paljoa tilaa hyllyssä odottamassa seuraavaa projektiaVeijo Esso kirjoitti: 08:57 01.03.2022.Goodridgen kasattavien etuna on, että ne voi purkaa ja käyttää uudelleen jos ei osunut heti kohdalle. Voi sitten ryhtyä rakentamaan uutta projektia yli jääneen letkun ympärillePyry kirjoitti: 08:48 01.03.2022. Juntuselta pistin tilaten (MCS:n osia), Goodridgen kasattavat tulee, toivottavasti letkujen pituuksia mittaukset onnistu kerrasta
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94
Re: FXR - less weight & more power
Etujarruletkut ja -nippelit tuli, vaikuttais olevan kerrasta oikean mittaiset.
Kaasuvaijerien korkeampi bracket:
Alkuperäinen ilman korotuksia ja tämä uusi siis korotettuna.
Eilen hain Moorelta öljynpaineanturi (vanhassa koneessa oli analoginen mittari suoraan moottorin kyljessä, halusin merkkivalon nopeusmittarin viereen jota on helpompi seurata). Tänään otettu ekat savut pihalle, kaikki vaikuttaisi toimivan niinkun pitääkin. Joskus myöhemmin tulee videoo. Ekat metritkin tuli ajettua tallin ovelta takaisin nosturille.
Kiirettä tulee tänkin kanssa, projekteina tällä hetkellä tämä ja Ovaali-Kupla josta tehdään käytännössä uutta vastaava. Molemmat olisi mukava saada kesäksi ajoon nyt viikon tauko ropailuista, kelkat pakattu kärryyn ja Sprintteriin ja nokka kohti päälakea
Pieni teaser loppuun
Kaasuvaijerien korkeampi bracket:
Alkuperäinen ilman korotuksia ja tämä uusi siis korotettuna.
Eilen hain Moorelta öljynpaineanturi (vanhassa koneessa oli analoginen mittari suoraan moottorin kyljessä, halusin merkkivalon nopeusmittarin viereen jota on helpompi seurata). Tänään otettu ekat savut pihalle, kaikki vaikuttaisi toimivan niinkun pitääkin. Joskus myöhemmin tulee videoo. Ekat metritkin tuli ajettua tallin ovelta takaisin nosturille.
Kiirettä tulee tänkin kanssa, projekteina tällä hetkellä tämä ja Ovaali-Kupla josta tehdään käytännössä uutta vastaava. Molemmat olisi mukava saada kesäksi ajoon nyt viikon tauko ropailuista, kelkat pakattu kärryyn ja Sprintteriin ja nokka kohti päälakea
Pieni teaser loppuun
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94
Re: FXR - less weight & more power
Nonii, kevät se vaan tulee, ei oo tullu ite tehtyä mitää muuta viime postauksen jälkeen ku laitettua etulokari tänää kii. Onneks FXBB on kasassa ja valmiina ajoon, kunhan tallin pihatie ensin sulaa
Ja kuten razz3 sen sanoi, hiilikuitu toimii aina Maanantaina tuli tieto että osia lakattu, samalla sovittiin että muutamia osia on American Car Showssa nähtävillä (tekijä oli esillä Cosworth & RS clubin osastolla, joten siinä samalla oli sitten näitäkin):
Eli esillä oli etukate (lampun taustalevy vielä tuohon kiinni, joka ymmärtää kuidusta tekemisestä ymmärtää ettei tuota kappaletta pysty tekemään yhdellä muotilla), lokarit ja tankin paneeli. Osa osista tekijällä valmiina, muutama vielä myöhemmin jää tehtäväksi.
Lokarit ja tankin paneelin otin matkaan ACS:stä, etulokarin paino 202,2grammaa. Täytyy punnita kaikki vanhat ja uudet osat ihan mielenkiinnosta, laitan tännekin listan painoista. Eihän nää ny mitää ratavehkeitä oo mutta onhan se mukava nähdä kuinka laihdutuskuuri on iskenyt
Ja kuten razz3 sen sanoi, hiilikuitu toimii aina Maanantaina tuli tieto että osia lakattu, samalla sovittiin että muutamia osia on American Car Showssa nähtävillä (tekijä oli esillä Cosworth & RS clubin osastolla, joten siinä samalla oli sitten näitäkin):
Eli esillä oli etukate (lampun taustalevy vielä tuohon kiinni, joka ymmärtää kuidusta tekemisestä ymmärtää ettei tuota kappaletta pysty tekemään yhdellä muotilla), lokarit ja tankin paneeli. Osa osista tekijällä valmiina, muutama vielä myöhemmin jää tehtäväksi.
Lokarit ja tankin paneelin otin matkaan ACS:stä, etulokarin paino 202,2grammaa. Täytyy punnita kaikki vanhat ja uudet osat ihan mielenkiinnosta, laitan tännekin listan painoista. Eihän nää ny mitää ratavehkeitä oo mutta onhan se mukava nähdä kuinka laihdutuskuuri on iskenyt
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94
Re: FXR - less weight & more power
Komeata jälkeä
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Re: FXR - less weight & more power
Ne on tehtaalla shimmanneet ajo-ominaisuudet kaikilla pienillä yksityiskohdilla kohdalleen.KariFS kirjoitti: 23:31 17.04.2022. Komeata jälkeä
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: FXR - less weight & more power
toi postaus pitäs sensuroida ! on sen luokan pornoa että !!
Rubert Custom
@rubertcustom
@rubertcustom
Re: FXR - less weight & more power
Laitetaan tänneki vähän puolivalmistekuvia. Toukokuun alussa oli kova polte päästä sisäänajaan moottoria, joten lipallinen oe-style etuvalo kiinni siksi aikaa kun kate oli vielä työnalla.
Tuon näköisellä tuli ajettua 420km. Loimaalla kävin 14.5. kaverin kans katsomas Harley Wheelies Finlandin jätkien vetoja V Twin Cityn pihalla, näyttävästi vetää
Ekan 60km jälkeen vaihdoin öljyt ja suotimen moottoriin, kaikki ok. Nyt tosiaan tuo reilu 400km ajettu, kaikki edelleen ok eikä yhtään pulttia&mutteria tiettävästi ole irronnut
Keulaa ihmettelin että onpa löllö, oli jo viime vuonna. Otin korkit auki ja mittasin esijännityksen, siellä oli 35mm lyhyemmät holkit ku mitä pitäs olla Kait senkin olis voinu talvella mitata, sorvasin pommista uudet, pidemmät holkit ja samalla vaihdoin korkit säädettäviin.
Nyt on etukate laitettu paikalleen, lower fairingit on jo lakkaa vaille valmiit. Seuraavaksi öljyjen vaihto ja keskiviikkona nokka kohti Super Rallia (tuli lauantaina varattua laivaliput )
Koitetaan lisätä kuvaa vielä ennen reissuun lähtöä
Tuon näköisellä tuli ajettua 420km. Loimaalla kävin 14.5. kaverin kans katsomas Harley Wheelies Finlandin jätkien vetoja V Twin Cityn pihalla, näyttävästi vetää
Ekan 60km jälkeen vaihdoin öljyt ja suotimen moottoriin, kaikki ok. Nyt tosiaan tuo reilu 400km ajettu, kaikki edelleen ok eikä yhtään pulttia&mutteria tiettävästi ole irronnut
Keulaa ihmettelin että onpa löllö, oli jo viime vuonna. Otin korkit auki ja mittasin esijännityksen, siellä oli 35mm lyhyemmät holkit ku mitä pitäs olla Kait senkin olis voinu talvella mitata, sorvasin pommista uudet, pidemmät holkit ja samalla vaihdoin korkit säädettäviin.
Nyt on etukate laitettu paikalleen, lower fairingit on jo lakkaa vaille valmiit. Seuraavaksi öljyjen vaihto ja keskiviikkona nokka kohti Super Rallia (tuli lauantaina varattua laivaliput )
Koitetaan lisätä kuvaa vielä ennen reissuun lähtöä
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94
Re: FXR - less weight & more power
Tuli punnittua kaikki osat, eihän muuten saada tietää tarkkaa hyödyn määrääKariFS kirjoitti: 23:31 17.04.2022. Komeata jälkeä
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
Etulokari oli peltinen tarvike, etukatteet lasikuitu tarvikkeet, sivukolmiot muoviset tarvikkeet, muut alkuperäisiä. Uusien lower fairingien paino tosiaan puuttuu vielä mutta kyllä se keveni. Vähän harmittaa kun moottoreita en punninnut.
FXBB ’18
FXR ’94
FXR ’94