Harley vaatteita Kiinasta
-
Rautahauli
Re: Harley vaatteita Kiinasta
Kuka niitä rahoja pitää niin kauan että ostaja kertoo takin saaneensa? Ja miksi edes kertoisi.
Mulla on PayPaliin liitetty debiittitili ja siltä lähtee rahat liki välittömästi ostoksen jälkeen. Tosin en ole mitään takkeja tilaillut.
No tokikaan en voi sadan prosentin varmuudella taata puljun toimintaa, mutta siis ko. sivustolle kiinajäbät voi perustaa nk. "kaupan" jossa aliexpress toimii välittäjänä. Sen kautta kulkee rahat kauppiaille. Rahat saapi takaisin ellei tuotetta tule. Kysykseesi vastaus siis on, että Aliexpress ei välitä rahoja kauppiaalle, ennenkuin tuote on saapunut suomeen.Rautahauli kirjoitti:Kuka niitä rahoja pitää niin kauan että ostaja kertoo takin saaneensa? Ja miksi edes kertoisi.Mulla on PayPaliin liitetty debiittitili ja siltä lähtee rahat liki välittömästi ostoksen jälkeen. Tosin en ole mitään takkeja tilaillut.
Ko. ominaisuudesta voi lukea tuosta: http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- 2010 Sportster 1200N Nightster -
Tuos alibabasta ei ole kokemuksia, mutta yksi uudehko huijausmuoto on näillä olemattomien pyörien ja autojen myyjillä kertoa, että ebay takaa kaupan, lähetät vain rahat ja ebay huolehtii, että voit rauhassa tutustua tuotteeseen 2 viikkoa ja jos et ole tyytyväinen, voit vielä palauttaa pyörän. Ja jos hyväksyt toimituksen, ebay maksaa vasta sitten rahat myyjän tilille.ScorpZZ kirjoitti:aliexpress toimii välittäjänä. Sen kautta kulkee rahat kauppiaille. Rahat saapi takaisin ellei tuotetta tule.Rautahauli kirjoitti:Kuka niitä rahoja pitää niin kauan että ostaja kertoo takin saaneensa? Ja miksi edes kertoisi.![]()
Ja luonnollisesti aidon tuntuinen linkki, http://www.ebay-it-team.zzz" onclick="window.open(this.href);return false; tai jotain. Sain tällaisen tarjouksen ostaa 2011 malli uudenkarhea Ultra Saksasta hintaan 11 000 euroa ilman riskiä
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Nojuu, eiköhän tuon sun esimerkin nyt kuka tahansa näe huijaukseksi. Alibaba/Aliexpress on yksi vanhimmista ebayn kaltaisista paikoista. Mikäli nyt kuitenkin epäilyttää niin voit käydä lukemassa testitilauksen ja miten luotettavasti se tuli perille täältä:Joe Cool kirjoitti: Tuos alibabasta ei ole kokemuksia, mutta yksi uudehko huijausmuoto on näillä olemattomien pyörien ja autojen myyjillä kertoa, että ebay takaa kaupan, lähetät vain rahat ja ebay huolehtii, että voit rauhassa tutustua tuotteeseen 2 viikkoa ja jos et ole tyytyväinen, voit vielä palauttaa pyörän. Ja jos hyväksyt toimituksen, ebay maksaa vasta sitten rahat myyjän tilille.
Ja luonnollisesti aidon tuntuinen linkki, http://www.ebay-it-team.zzz" onclick="window.open(this.href);return false; tai jotain. Sain tällaisen tarjouksen ostaa 2011 malli uudenkarhea Ultra Saksasta hintaan 11 000 euroa ilman riskiä![]()
Taisin menettä elämäni kaupat
http://www.verkkoshoppailu.com/2011/08/09/aliexpress/" onclick="window.open(this.href);return false;
edit.
Mutta tosiaan otin riskin kommenteista huolimatta ja pistin tilaten, katotaan päätyykö tosiaan koskaan omiin kätösiin.
Varmaankin tulee, ei tuo ole samassa sarjassa tuon pyörähuijauksen kanssa - mutta tuo rahan säilytys lähinnä pani kirjoittamaan tuon kommentin. Rahaa lupaa moni säilyttää ja toiset jopa säilyttävät/takaavat sen luvatusti. En siis heitä epäilyksen synkkää varjoa tuohon, vaikka en ole itse kokeillutkaan. Paypalia olen ainoastaan käyttänyt tai sitten suoraan luottokorttia.ScorpZZ kirjoitti:Nojuu, eiköhän tuon sun esimerkin nyt kuka tahansa näe huijaukseksi. Alibaba/Aliexpress on yksi vanhimmista ebayn kaltaisista paikoista. Mutta tosiaan otin riskin kommenteista huolimatta ja pistin tilaten, katotaan päätyykö tosiaan koskaan omiin kätösiin.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Jep. Toivotaan parasta. Visalla maksoin minäkinJoe Cool kirjoitti:Varmaankin tulee, ei tuo ole samassa sarjassa tuon pyörähuijauksen kanssa - mutta tuo rahan säilytys lähinnä pani kirjoittamaan tuon kommentin. Rahaa lupaa moni säilyttää ja toiset jopa säilyttävät/takaavat sen luvatusti. En siis heitä epäilyksen synkkää varjoa tuohon, vaikka en ole itse kokeillutkaan. Paypalia olen ainoastaan käyttänyt tai sitten suoraan luottokorttia.ScorpZZ kirjoitti:Nojuu, eiköhän tuon sun esimerkin nyt kuka tahansa näe huijaukseksi. Alibaba/Aliexpress on yksi vanhimmista ebayn kaltaisista paikoista. Mutta tosiaan otin riskin kommenteista huolimatta ja pistin tilaten, katotaan päätyykö tosiaan koskaan omiin kätösiin.
moro. mä tilasin takin tuolta aliexpressiltä noin vuosi sitten.
torstai päivä tilasin,perjantaina tuli s-postia että takki lähetetty ja
maanantaina oli takki kotiovella.
visalla maksoin minäkin.
torstai päivä tilasin,perjantaina tuli s-postia että takki lähetetty ja
maanantaina oli takki kotiovella.
visalla maksoin minäkin.
FXSTI Softail 2005
Aiempiin viesteihini vastaten.
Takki saapui tänään työpaikalle, ja on tosiaan laadukasta työtä. Oli täysin kuvauksen mukainen ja istuu päälle juuri taulukoiden mukaisesti. En tiedä sopiiko täällä suositella tilaamaan kiinasta, mutta kyllä tuolta ihan laadukkaan takin sai.
Tilasin takin täältä:
http://www.aliexpress.com/store/514490" onclick="window.open(this.href);return false;
Maksuvälineinä kävi ihan luottokortti ja DHL kuljetti työpaikalle viikossa. Postikulut 0€ eikä jäänyt tulliin. Takille tuli hintaa 167€:a.
Takki saapui tänään työpaikalle, ja on tosiaan laadukasta työtä. Oli täysin kuvauksen mukainen ja istuu päälle juuri taulukoiden mukaisesti. En tiedä sopiiko täällä suositella tilaamaan kiinasta, mutta kyllä tuolta ihan laadukkaan takin sai.
Tilasin takin täältä:
http://www.aliexpress.com/store/514490" onclick="window.open(this.href);return false;
Maksuvälineinä kävi ihan luottokortti ja DHL kuljetti työpaikalle viikossa. Postikulut 0€ eikä jäänyt tulliin. Takille tuli hintaa 167€:a.
Onko muilla koot ollu sitä mitä pitää? Itse ajattelin tota element takkia tilata.
3kk Shanghaissa pyörineenä ja sieltä 3laukullista vaatteita tuoneena tiedän että ne koot on ihan mitä sattuu ja kun pesuun laittaa niin voi tapahtua ihan mitä vaan....

3kk Shanghaissa pyörineenä ja sieltä 3laukullista vaatteita tuoneena tiedän että ne koot on ihan mitä sattuu ja kun pesuun laittaa niin voi tapahtua ihan mitä vaan....
Sporster 1200cc vm95
Itse tilasin nahkatakin, repun ja muuta pientä tuolta: http://popgarment.com/en/index.asp
Kyselin "Wendyltä" ensin takin kokoa, kun kaipasin normaalista pidempiä hihoja. No sellaista heiltä ei valitettavasti löytynyt mutta tilasin silti ja takki on Suomessa koittamaani kokoa vastaava ja laadukas. Nahka on vahvaa ja muutenkin kaikki niin kuin pitää.. Vein takin ompelijalle Suomessa ja nyt on hiukka pidempää hihaa (resorilla pidennetty, nahkaan siis ei koskettu) ja takin selkämystä ja kokonaishintaan nähden oon todella tyytyväinen..
Reppu on myös laadukasta tavaraa ja pakettikin tuli muutamassa päivässä perille, joten ainakin omasta kokemuksesta voin suositella tuolta tilaamista. Ainakin tuo Wendy vastailee oikeen sujuvalla englannilla myös..
Paypal ei heillä käy mutta western unionilla hoitu maksu ihan kätevästi.. WU ottaa palvelustaan korvauksen mutta ei tilaukselle laatuun nähden silti mielestäni kauheasti hintaa tullut..
Kyselin "Wendyltä" ensin takin kokoa, kun kaipasin normaalista pidempiä hihoja. No sellaista heiltä ei valitettavasti löytynyt mutta tilasin silti ja takki on Suomessa koittamaani kokoa vastaava ja laadukas. Nahka on vahvaa ja muutenkin kaikki niin kuin pitää.. Vein takin ompelijalle Suomessa ja nyt on hiukka pidempää hihaa (resorilla pidennetty, nahkaan siis ei koskettu) ja takin selkämystä ja kokonaishintaan nähden oon todella tyytyväinen..
Reppu on myös laadukasta tavaraa ja pakettikin tuli muutamassa päivässä perille, joten ainakin omasta kokemuksesta voin suositella tuolta tilaamista. Ainakin tuo Wendy vastailee oikeen sujuvalla englannilla myös..
Paypal ei heillä käy mutta western unionilla hoitu maksu ihan kätevästi.. WU ottaa palvelustaan korvauksen mutta ei tilaukselle laatuun nähden silti mielestäni kauheasti hintaa tullut..
Eikö kukaan ole tosiaan löytänyt sitä Kingjacket-firmaa uudestaan ja en nyt tarkoita sitä kiinankielistä sivua jonka joku tänne linkkas. Oli mun mielestä halvin ja PayPal ja Visa kävi, englanninkieli ei ole hallussa ainakaan sujuvasti joten en ainakaan soittelemaan ala, googlella voin yrittää käännellä tekstejä.
HD Ultra Limited -21
Laita meiliä -> Zhu Mary [ gjacketmaster@gmail.com ]Lassi kirjoitti:Eikö kukaan ole tosiaan löytänyt sitä Kingjacket-firmaa uudestaan ja en nyt tarkoita sitä kiinankielistä sivua jonka joku tänne linkkas. Oli mun mielestä halvin ja PayPal ja Visa kävi, englanninkieli ei ole hallussa ainakaan sujuvasti joten en ainakaan soittelemaan ala, googlella voin yrittää käännellä tekstejä.
XL1200S -98 ja FLHP -16
Ite tilasin avaimenperän suomalaiselta harley myyjältä.oletin et aitoo jenkki tavaraa jes takana luki CHINA et silleen.eli varmaankin aivan sama mistä ostaa ko.merkkiä veikkaan et valmistusmaa on sama.
Juu tää on tätä...itse ostin pari vuotta sitten aidon Harley kromiosan ja siinäkin luki takana että "made in China" 
Street Glide -14, Forty Eight -13
Mitenkähän kauan menee ennenkuin harrikan tarrasta ja ohjekirjasta saa lukea että pyörä on "Made in China".
Ja CVO-pyörissä lukisi vielä kuka sen on kasanut, esim Hung-Lee 6-v.

Ja CVO-pyörissä lukisi vielä kuka sen on kasanut, esim Hung-Lee 6-v.
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.