FLH 1979 Museo projeti **MIELENKIINTOINEN KETJU PILALLA*****

Omat projektit. "Talleissa tapahtuu". Erilaiset DIY "tee se itse" vinkit, erikoiset taikka toimivat ratkaisut jne

Valvojat: Pertti, pressa

jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Kaasarin suuttimet ilmeisesti tukossa. Huomenna Keihin pöydälle ja päreiksi.

Päästiin naisista ja painajaisista.. https://www.youtube.com/watch?v=lypXYe_GMuA" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Pave.
Viestit: 1215
Liittynyt: 19:08 05.10.2012.
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja Pave. »

jensen kirjoitti:Vika paikallistettu. Otin putsarin pois ja kaasarin. Käytin kiihdytyspumpun irti. Ei ollut kiihdytyspumpussa pensaa. Herkistelin ja kokosin mutta ei käy. Kaadoin kaasariin ryypyn ja heti starttasi ja kävi mitä oli soppaa. On mahdollista että suuttimet on hartsittuneet paskasta pensasta. Huomenna otan kaasarin taas pöydälle ja rassaan oiken kunnolla.

VN pyörästä otin tulpat. Tässä on elektroninen sytytys ja sinne ei ollut päässyt vettä.
Olisko bensahana?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Pertti
Viestit: 6037
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Pensahanaa minäkin epäilisin, tai tyhjää tankkia.
Tietysti, jos letkusta tulee, sitten seuraavana olisi neulaventtiili kun kerran kaasari oli kuiva.
moderattori

Romu rauhoittaa!
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Neulaventtiili juuttunut. Purin kaasarin ja pohjassa ei ollut yhtään pensaa. Muuten kaasari oli puhdas.
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Taas pelittää ja käy hienosti. Ilmanpaineella ja crc spraitilla puhdistin ja öljysin. Imusarja täytyy vielä tiivistää kun sieltä haukkoo ilmaa ja tusauttelee kun antaa kierroksia ja tulpat on vanhat moneen kertaan puhdistetut jämät. En tiiä saako tulppia Pellosta? Jos ei niin täytyy taas tilata.

Syttöboxi täytyy ajatuksen kanssa asentaa kun yhden kerran katosi kipinä kun huonosti sen paikalle tukin. Otin sen ulos niin taas alkoi toimia.
Avatar
Pave.
Viestit: 1215
Liittynyt: 19:08 05.10.2012.
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Laita kunnon tulpat... älä ainakaan NGKn tulppia... minua viisaammat on niin sanoneet että eivät aina toimi näissä maamoottoreissa!
No hyvä että vika löytyi!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Imusarjaan panin mönjät. Sytön kokosin. Ei tartte starttia kuin hipaista niin syttyy ja käy hienosti. Parani tyhjäkäynti. https://www.youtube.com/watch?v=d_XJmM6 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Uudet tulpat tarttee.

Ilmanputsarin kiinnitysruuvia pikkusen etummaista panen alemmaksi niin putsari on sitten jetsulleen suorassa.
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Tämmösen entisöintiä suunnittelen. https://www.youtube.com/watch?v=hU_dcC3pvcU" onclick="window.open(this.href);return false;
Pertti
Viestit: 6037
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja Pertti »

jensen kirjoitti:Tämmösen entisöintiä suunnittelen. https://www.youtube.com/watch?v=hU_dcC3pvcU" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo onkin merkkinä sellainen, ettei se tällä meidän Harrikkasivustolla menesty.
VMPK tai Finbikers on sille oikea osoite.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4914
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Pertti kirjoitti: Tuo onkin merkkinä sellainen, ettei se tällä meidän Harrikkasivustolla menesty.
VMPK tai Finbikers on sille oikea osoite.
Miun rajottuneem mieli-puoli-pitteen mukkaa, ton rojektin kulun voipi ihan hyvi näyttää täällä :roll:
Onpaha jottai oikeeta ROJEKTI luettavaa näitten 'vaihoin putket, pittääkö ostella jottai menovesi-pakkauksia' yms.
Tää palsta on alkanu kärsiä kirjottelun vähyyestä :?
Ku LärviKirjaa on niin ihanan tendikästä laitella kaikkee, ennen kaikkea noppeesti. Sieltä niitä julkasuja ei viikon päästä löyvä, ilman suunnatonta vaivaa :twisted:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Pertti
Viestit: 6037
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja Pertti »

-Harikka- kirjoitti:
Pertti kirjoitti: Tuo onkin merkkinä sellainen, ettei se tällä meidän Harrikkasivustolla menesty.
VMPK tai Finbikers on sille oikea osoite.
Miun rajottuneem mieli-puoli-pitteen mukkaa, ton rojektin kulun voipi ihan hyvi näyttää täällä :roll:
Onpaha jottai oikeeta ROJEKTI luettavaa näitten 'vaihoin putket, pittääkö ostella jottai menovesi-pakkauksia' yms.
Tää palsta on alkanu kärsiä kirjottelun vähyyestä :?
Ku LärviKirjaa on niin ihanan tendikästä laitella kaikkee, ennen kaikkea noppeesti. Sieltä niitä julkasuja ei viikon päästä löyvä, ilman suunnatonta vaivaa :twisted:
Säännöissä vaan on näin ja joku siitä kumminkin herneet vetää, jos IC....

Muista, että olet Harley-Davidson -merkkikerhon Foorumilla
Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa.
Viestiketju voidaan ylläpidon toimesta lukita jos sen jatkamiselle ei näytä enää olevan edellytyksiä, esimerkiksi keskustelun haarautuessa liian kauaksi alkuperäisestä aiheesta.
moderattori

Romu rauhoittaa!
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Homma ok.. Sama muillakin merkkifoorumeilla. Mie vuosia sitten linkitin videon Shovelhead videon Kawasaki foorumille. Kaikki ne huomaa ja kun annoin kierroksia niin takajalkatappi putosi suoraan niin yksi vääräleuka alkoi vitsailla että tuo automaattisesti alas putoava jalkatappi on hieno. AAPJ.

Shovelhead projekti alkaa olla finaalissa.
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Nyt tuli selväksi että miksi kylmänä ei halua startata? Muovinen imun vipu rikki. Enpähän usko että niitä saa mistään Akselinpää oli rautaa ja migillä tuikkasin prikan siihen kiinni ja migin langalla nyt tomii. Ainoa vika oli että kootessa ilmanputsarin pohja ei enää mahtunut paikalle kun uusi imuvipu tarvii isomman kolon.

Alkaa nämä ruspat vituttaa. Ois pitänyt ostaa tuoreempi pyörä kun jo ennestään oli vanhoja paskoja. Välistä tuntuu kuin töissä kävis mutta ilman palkkaa. Ja aina pitää ostaa kalliita osia. Romu pelle.
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4914
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Jensen, etteepäi sano mummo SUOSSA :wink:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
jensen
Viestit: 1042
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: FLH 1979 Museo projeti

Viesti Kirjoittaja jensen »

Romuja pajoittanut. Nyt toimii minun imuviritys. Mutta ei se saa pensaa. POOO POOO kun yrittää kääntä kaasua. Imupäällä vastaa kaasuun. Imusarjan tiiviste vuotaa. Tilasin Keihiniin korjausarjan. Samalla tulee uuden sytytystulpat. Toiseen Shoveliin oli tullut jarruvika. GPZ jarrustalula alkoi vuotamaan. Asensin Shoveliin Hondan 2 mäntäisen jarrusatulan johon vaihdoin männät ja tiivisteet. Tuli tehokas ja hyvä jarru.

Sekasiitos Evoa kans laittelin ja se häiritsevä krääk krääk ei kuulunutkaan hihnasta tai hihnapyörästä vaan jarrusta. Korjasin sen. Huomenna vielä enska auki. Tarkistan kytkimen ja kirin enskaketjun ja uudet öljyt. Sitten on 2 romua taas kunnossa=monen ruspan taktiikka.. :mrgreen:
Lukittu