H-D nahkatakki netin kautta
- Leader Dog
En ole vieläkään tilannut mutta kohta ... mutta ennen sitä olis taas lisäkysymyksiä Osaisko joku sanoa kannattaako tilata suojia samalla Jenkeistä. Näyttäisi sopivan tällaiset suojat: 98071-05VR & 98071-02VR (Light veight body armor & Standard impact armor). 20$ & 20$. Vai saako suomesta vastaavia suojia samaan hintaan .. tai halvemmalla? Entä onko nämä valinnaiset vaiko toinen olkapäähän ja toinen kyynärpäähän. Entä saako H-D takin sisään suojaa selkärangalle - ja mikäköhän se on? Entä mikä hitto on munuaisvyö?
..vai eikö tosimiehet käytä suojia.. Tosin ei mulla o kyllä aikomusta kaatua, joten siinämielessä turhat kapistukset
..vai eikö tosimiehet käytä suojia.. Tosin ei mulla o kyllä aikomusta kaatua, joten siinämielessä turhat kapistukset
Dyna Street Bob -07
En tunne suojastandardeja, mutta itse ottaisin nuo h-d:n suojat, sopivat ainakin takin taskuihin.Osaisko joku sanoa kannattaako tilata suojia samalla Jenkeistä. Näyttäisi sopivan tällaiset suojat: 98071-05VR & 98071-02VR (Light veight body armor & Standard impact armor). 20$ & 20$. Vai saako suomesta vastaavia suojia samaan hintaan .. tai halvemmalla?
Vaikea sanoa, mutta näyttäisi siltä et toinen on mallia standard ja toinen light weight eli olisivat ikäänkuin korvaavia. Mutta tarvitaanko noita sitten yksi vai kaksi paria onkin toinen juttu...Entä onko nämä valinnaiset vaiko toinen olkapäähän ja toinen kyynärpäähän.
Kaipa tuo riippuu takista, luulisin et useimpiin ei saa mut kaipa H-D:llakin jotain malleja on joihin saa. Selkäsuojia on erilaisia, esim. mun halvarssonin takin selkäsuoja on tällainen:Entä saako H-D takin sisään suojaa selkärangalle - ja mikäköhän se on?
Mä olin aiemmin sen verta kova jätkä etten tarvinnut suojia, mut sitten ensimmäisen mällin jälkeen mielipide muuttui. Silloinkaan en itse aikonut ajaa kolaria (olin kyytiläinen) eikä aikonut kyseisen mopon kuskikaan, mut kun se autoilijan perkele aikoi ja ajoikin..vai eikö tosimiehet käytä suojia.. Tosin ei mulla o kyllä aikomusta kaatua, joten siinämielessä turhat kapistukset
Mut jokainen päättää itse käyttääkö suojia vai ei.
Viva Knievel!
- Pil Kollins
Jaaha
Ollaan jo aika kaukana alkuperäisestä kysymyksestä/aiheesta...Joe Cool kirjoitti:
No mites tämä juuri eilen painosta saamani HD Racing-takki, painettuna pyörän väriin ja tietenkin samoin teipattu kypärä
Nimim. Jos elvistellään, elvistellään sitten kunnolla
Ja kopiothan on kopioita, piraatit piraatteja ja Suomessakin on Graceland
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
äh... jotenkin tuo jenkkilippu tökkii... yksi maailman hmmm.."pösilöisimmistä" kansakunnista.
En paljon liputtelisi sen puolesta. Toinen mikä pistää silmään on takin väri.Valkoinen.
Tuolla kun vetäsee oikein kunnolla savuttavan kuorma-auton ohi... pääsee pyykille heti.
Mutta komee on.. ei voi kieltää... oli kopio tai ei. Ja käy pyörän kanssa yhteen hyvin.
edit.. nii ja kypärä kans o komee...
En paljon liputtelisi sen puolesta. Toinen mikä pistää silmään on takin väri.Valkoinen.
Tuolla kun vetäsee oikein kunnolla savuttavan kuorma-auton ohi... pääsee pyykille heti.
Mutta komee on.. ei voi kieltää... oli kopio tai ei. Ja käy pyörän kanssa yhteen hyvin.
edit.. nii ja kypärä kans o komee...
"Vielä on öljyä jäljellä...."
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
http://www.ismopenttinen.fi/rautapaa
Rojekti:
http://www.ismopenttinen.fi/shovel
jep
mä oon semmoinen sotkija, että valkoinen takki olisi
hyvännäköinen kahdestatoista puoleen päivään.
komea on, täytyy myöntää.
-eeko
hyvännäköinen kahdestatoista puoleen päivään.
komea on, täytyy myöntää.
-eeko
Re: Jaaha
Kauas on menty, polvesi tuosta "pitääkö se HD-logo olla niin isolla jne" sivupolusta. Mutta tämä rotsi on rehti piraatti ja idea koko rotsin tekoon lähti siitä, kun ebayssä oli myynnissä "aito valkoinen 70's HD racing takki" tuolla samalla ykkösellä ja muilla vielä mauttomammilla krumeluureilla koristeltuna. Kokeilin googlata, että onko tuollaisesta rotsista mitään tietoa, mutta ei niin missään. Kun vielä sen myytävän rotsin mallikin vaikutti olevan enemmän 80-luvulta, joten päättelin ko. rotsin olleen yhtä aito, kuin Ruonansuun mukaan Eestissä valmistetut melkein aidot piraatti-Jussipaidatsmuige kirjoitti: Ollaan jo aika kaukana alkuperäisestä kysymyksestä/aiheesta...
Ja kopiothan on kopioita, piraatit piraatteja ja Suomessakin on Graceland
No sitten etsin valkoisen 70's henkisen rotsin ja ylipuhuin tutun printaamaan ja prässäämään siihen värkkäämäni alun perin pyörän teippausta varten tekemäni koristekuvat - ja kas, tässä sitä ollaan Meikäläinen kun on yleensä yltiökäytännöllinen kaikessa mahdollisessa, niin tässä tapauksessa piti antaa elvistelylle tämän verran periksi. Rotsi on edes vielä henkarissa ollessaan valkoinen Tuskin kovin kauaa sen pukemisen jälkeen, mutta sittenhän se näyttää nopeasti vielä 70-lukuisemmalta öljytahroineen kaikkineen
No ehkei siitä ajotakiksi ole Bemböleä pidemmille reissuille, mutta tunnistattehan minut sitten siellä ainakin - ehkä tämä on nyt sitten se peräänkuulutettu baaritakki Eikä tässä vielä kaikki - haussa on valkoinen farkkupaita ja valkoinen t-paita sen alle - ykkösiä printattiin nimittäin arkki täyteen
-
Helkutin hyvältä näyttää tuo kyseinen kokonaisuus, (takkikin toimii, ainakin sisätiloissa, niin ja varmaan sielä keilahallissa, hä hää). Kyllä vaan, itsekin pidän siis selkeistä kokonaisuuksista ja linjoista. Jos jotain tehdään, niin tehdään se sitten täysillä, mutta ilman tuota kyseistä pyörää...sylettäis!Joe Cool kirjoitti:No mites tämä juuri eilen painosta saamani HD Racing-takki, painettuna pyörän väriin ja tietenkin samoin teipattu kypäräTiger Antero kirjoitti:Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...
Nimim. Jos elvistellään, elvistellään sitten kunnolla
Re: Jaaha
Ja vielä valkoiset haalarit H-D:n logolla huoltopäiviä varten...Joe Cool kirjoitti:...Eikä tässä vielä kaikki - haussa on valkoinen farkkupaita ja valkoinen t-paita sen alle - ykkösiä printattiin nimittäin arkki täyteen
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;