H-D nahkatakki netin kautta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Leader Dog

Viesti Kirjoittaja Leader Dog »

Tuotii vaimolle Torgue takki Canadasta H-D liikkeestä,takki on yhtä jämy kuin omani Speed takki ja vaimoni mielestä torguekin on kamalan painava .
Morgan

Viesti Kirjoittaja Morgan »

En ole vieläkään tilannut mutta kohta :-) ... mutta ennen sitä olis taas lisäkysymyksiä :oops: Osaisko joku sanoa kannattaako tilata suojia samalla Jenkeistä. Näyttäisi sopivan tällaiset suojat: 98071-05VR & 98071-02VR (Light veight body armor & Standard impact armor). 20$ & 20$. Vai saako suomesta vastaavia suojia samaan hintaan .. tai halvemmalla? Entä onko nämä valinnaiset vaiko toinen olkapäähän ja toinen kyynärpäähän. Entä saako H-D takin sisään suojaa selkärangalle - ja mikäköhän se on? Entä mikä hitto on munuaisvyö? :roll:

..vai eikö tosimiehet käytä suojia.. :D Tosin ei mulla o kyllä aikomusta kaatua, joten siinämielessä turhat kapistukset :wink:
Dyna Street Bob -07
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Kuka käyttää suojia ja kuka ei...

Tässä yksi kuva Munuaisvyöstä!
T. Timo Konttinen
Fxsts03
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Osaisko joku sanoa kannattaako tilata suojia samalla Jenkeistä. Näyttäisi sopivan tällaiset suojat: 98071-05VR & 98071-02VR (Light veight body armor & Standard impact armor). 20$ & 20$. Vai saako suomesta vastaavia suojia samaan hintaan .. tai halvemmalla?
En tunne suojastandardeja, mutta itse ottaisin nuo h-d:n suojat, sopivat ainakin takin taskuihin.
Entä onko nämä valinnaiset vaiko toinen olkapäähän ja toinen kyynärpäähän.
Vaikea sanoa, mutta näyttäisi siltä et toinen on mallia standard ja toinen light weight eli olisivat ikäänkuin korvaavia. Mutta tarvitaanko noita sitten yksi vai kaksi paria onkin toinen juttu...
Entä saako H-D takin sisään suojaa selkärangalle - ja mikäköhän se on?
Kaipa tuo riippuu takista, luulisin et useimpiin ei saa mut kaipa H-D:llakin jotain malleja on joihin saa. Selkäsuojia on erilaisia, esim. mun halvarssonin takin selkäsuoja on tällainen:
Kuva
..vai eikö tosimiehet käytä suojia.. Tosin ei mulla o kyllä aikomusta kaatua, joten siinämielessä turhat kapistukset
Mä olin aiemmin sen verta kova jätkä etten tarvinnut suojia, mut sitten ensimmäisen mällin jälkeen mielipide muuttui. Silloinkaan en itse aikonut ajaa kolaria (olin kyytiläinen) eikä aikonut kyseisen mopon kuskikaan, mut kun se autoilijan perkele aikoi ja ajoikin :evil:

Mut jokainen päättää itse käyttääkö suojia vai ei.
Viva Knievel!
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Tiger Antero kirjoitti:Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...
No mites tämä juuri eilen painosta saamani HD Racing-takki, painettuna pyörän väriin ja tietenkin samoin teipattu kypärä :mrgreen:

Kuva

Nimim. Jos elvistellään, elvistellään sitten kunnolla :mrgreen: :mrgreen:
htc

Viesti Kirjoittaja htc »

Joe Cool kirjoitti:No mites tämä
Just noin se menee! Kun kerran ryhdytään, niin ryhdytään sit kunnolla eikä ruveta maitoilemaan mäessä!!!
Pil Kollins

Viesti Kirjoittaja Pil Kollins »

htc kirjoitti:
Joe Cool kirjoitti:No mites tämä
Just noin se menee! Kun kerran ryhdytään, niin ryhdytään sit kunnolla eikä ruveta maitoilemaan mäessä!!!
Un vakin öveliviböl :D :D :D
883c

Viesti Kirjoittaja 883c »

upea pyörä ja upeat varusteet,
kyllä noiden kanssa kelpaakin hiukan elvistellä :)

miikka
smuige
Viesti:

Jaaha

Viesti Kirjoittaja smuige »

Joe Cool kirjoitti:
No mites tämä juuri eilen painosta saamani HD Racing-takki, painettuna pyörän väriin ja tietenkin samoin teipattu kypärä :mrgreen:
Ollaan jo aika kaukana alkuperäisestä kysymyksestä/aiheesta... 8)

Ja kopiothan on kopioita, piraatit piraatteja ja Suomessakin on Graceland :roll:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
issakka

Viesti Kirjoittaja issakka »

äh... jotenkin tuo jenkkilippu tökkii... yksi maailman hmmm.."pösilöisimmistä" kansakunnista.

En paljon liputtelisi sen puolesta. Toinen mikä pistää silmään on takin väri.Valkoinen.

Tuolla kun vetäsee oikein kunnolla savuttavan kuorma-auton ohi... pääsee pyykille heti.

Mutta komee on.. ei voi kieltää... oli kopio tai ei. Ja käy pyörän kanssa yhteen hyvin.

edit.. nii ja kypärä kans o komee... :lol:
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Very cool.... :D

-Päkä-
eeko
Viesti:

jep

Viesti Kirjoittaja eeko »

mä oon semmoinen sotkija, että valkoinen takki olisi
hyvännäköinen kahdestatoista puoleen päivään.
komea on, täytyy myöntää.
-eeko
Joe Cool
Viesti:

Re: Jaaha

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

smuige kirjoitti: Ollaan jo aika kaukana alkuperäisestä kysymyksestä/aiheesta... 8)
Ja kopiothan on kopioita, piraatit piraatteja ja Suomessakin on Graceland :roll:
Kauas on menty, polvesi tuosta "pitääkö se HD-logo olla niin isolla jne" sivupolusta. Mutta tämä rotsi on rehti piraatti ja idea koko rotsin tekoon lähti siitä, kun ebayssä oli myynnissä "aito valkoinen 70's HD racing takki" tuolla samalla ykkösellä ja muilla vielä mauttomammilla krumeluureilla koristeltuna. Kokeilin googlata, että onko tuollaisesta rotsista mitään tietoa, mutta ei niin missään. Kun vielä sen myytävän rotsin mallikin vaikutti olevan enemmän 80-luvulta, joten päättelin ko. rotsin olleen yhtä aito, kuin Ruonansuun mukaan Eestissä valmistetut melkein aidot piraatti-Jussipaidat :lol:

No sitten etsin valkoisen 70's henkisen rotsin ja ylipuhuin tutun printaamaan ja prässäämään siihen värkkäämäni alun perin pyörän teippausta varten tekemäni koristekuvat - ja kas, tässä sitä ollaan 8) Meikäläinen kun on yleensä yltiökäytännöllinen kaikessa mahdollisessa, niin tässä tapauksessa piti antaa elvistelylle tämän verran periksi. Rotsi on edes vielä henkarissa ollessaan valkoinen :P Tuskin kovin kauaa sen pukemisen jälkeen, mutta sittenhän se näyttää nopeasti vielä 70-lukuisemmalta öljytahroineen kaikkineen :mrgreen:

No ehkei siitä ajotakiksi ole Bemböleä pidemmille reissuille, mutta tunnistattehan minut sitten siellä ainakin - ehkä tämä on nyt sitten se peräänkuulutettu baaritakki :mrgreen: Eikä tässä vielä kaikki - haussa on valkoinen farkkupaita ja valkoinen t-paita sen alle - ykkösiä printattiin nimittäin arkki täyteen 8)
Tiger Antero

Viesti Kirjoittaja Tiger Antero »

Joe Cool kirjoitti:
Tiger Antero kirjoitti:Pitääkö kaikkki olla aina H.D. tavaraa ja isoilla logoilla, alkaa joskus sylettää...

Helkutin hyvältä näyttää tuo kyseinen kokonaisuus, (takkikin toimii, ainakin sisätiloissa, niin ja varmaan sielä keilahallissa, hä hää). Kyllä vaan, itsekin pidän siis selkeistä kokonaisuuksista ja linjoista. Jos jotain tehdään, niin tehdään se sitten täysillä, mutta ilman tuota kyseistä pyörää...sylettäis!
JiiVee
Viesti:

Re: Jaaha

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Joe Cool kirjoitti:...Eikä tässä vielä kaikki - haussa on valkoinen farkkupaita ja valkoinen t-paita sen alle - ykkösiä printattiin nimittäin arkki täyteen 8)
Ja vielä valkoiset haalarit H-D:n logolla huoltopäiviä varten...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin