"se johtuu siitä että moottoripyöräillessä tulee niin hyvälle tuulelle että naamalle leviää kestohymy. Ja moni kun käyttää avokypärää niin itikat liimaantuvat tehokkaasti etuhampaisiin."
Ah, niinpä tietysti : D Kas kun en heti tullut ajatelleeks :'D
Mä yritän aina kattella sieltä takaa mun isän ilmettä siitä peilistä (oon mä sen pari kertaa nähny). Sillä ei oo kyllä kestohymystä tietookaan : DD
Sen suu on aina pelkkänä viivana. Mä oon kyllä varma, et sitten kun ei oo kyytiläisiä, niin se vauhti voi olla toisenlainen ja ilmekin toinen :'DD
Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa
Olisko
Katariina
Sellanen nääs syö miestä ja vetää muodon tiukaksi!

Johtuisko toi siitä, että Sä olet tullut äitiisi ja annat koko ajan ajo-ohjeita. Varo tota! Hiljennä! Väistä! Jarruta! Ei niin kovaa! etc. etc.Sillä ei oo kyllä kestohymystä tietookaan : DD
Sen suu on aina pelkkänä viivana.
Sellanen nääs syö miestä ja vetää muodon tiukaksi!
Re: Olisko
Enkä ole :'D Mä oon aina hiljaa. Mä en ikinä avaa suutani.Ilkimys kirjoitti:Johtuisko toi siitä, että Sä olet tullut äitiisi ja annat koko ajan ajo-ohjeita. Varo tota! Hiljennä! Väistä! Jarruta! Ei niin kovaa! etc. etc.
Sellanen nääs syö miestä ja vetää muodon tiukaksi!![]()
![]()
Ainoo, mitä toimitan siellä takana, on mun kestohymy : DD
Ennemminkin mun pitäis kiljuu, että kovempaa : D Mun mielestä se vauhti on kun pappaetanalla tai sit mä vaan kuvittelen.
Kyllä mä uskon, että "sellanen syö miestä" : D
Muakin ärsyttää, kun pikkusisko on mun kyydissä mönkijällä ja ajan kaasu pohjassa (teen noin aina), niin se kiljuu siellä "Kata! Hidasta! Mä kerron isälle! Hidastat nyt heti!!" -____-
- Kata