jalkatuki matalaan Dynaan
-
- Viestit: 1635
- Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
- Paikkakunta: heinola
- Viesti:
Re: jalkatuki matalaan Dynaan
kattelin jossain pyörässä näytti olevan joku tappi n.45ast. kulmassa jalka tapissa??,, onko niissä joku anturi mikä vilauttaa ku kallistus alkaa olla punasella,,??,,
- Choppers_forever
- Viestit: 1727
- Liittynyt: 10:28 05.05.2004.
- Paikkakunta: Helsinki
Re: jalkatuki matalaan Dynaan
Eli perusvirhe: ajaa kuin autoa. Ei kait koskaan ole opetettu stongan "työntöliikettä"-Harikka- kirjoitti:Kalivorniassa asuessa, näki yllättävän paljo jenkkejä jotka osas aijjaa suoraa ja loivia mutkia. Sitte ku tuli vähä jyrkempää mutkaa, jarrut kiinni ja pyörö suorassa hiljaa etteepäi.ma^ko kirjoitti:Niin tai näin, niin ehkä olis kannattanut opetalla edes ihan alkeet moottoripyörällä tapahtuvasta kaarreajosta ennenkuin läks leikkimään.
Vastaavia ajosuoritteita näkke myös Suåmessa, merkkii & mallii kattomatta
Shovel Kopteri ja Buell S1
Re: jalkatuki matalaan Dynaan
Oleellisin virhe tuos oli, et se syydäs fillari kallistumaa vastaan, eli lisäs kallistustarvetta siirtämällä itseään ja sitä myöten painopistettä tangentin suuntaan. Siihen et radalla nojaillaan mahd paljon siäkanttiin, suorastaan roikutaan on syynä et mitä enempi saa painopistettä kaarteen sisäpuolelle, sitä vähemmän täytyy mopoo lyödä lintalleen siin vekissä. Aika surkea esitys lajissa "prätkän kaarreajo" oli tuon videon sisältö.Choppers_forever kirjoitti:Eli perusvirhe: ajaa kuin autoa. Ei kait koskaan ole opetettu stongan "työntöliikettä"
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: jalkatuki matalaan Dynaan
ma^ko kirjoitti:Oleellisin virhe tuos oli, et se syydäs fillari kallistumaa vastaan, eli lisäs kallistustarvetta siirtämällä itseään ja sitä myöten painopistettä tangentin suuntaan. Siihen et radalla nojaillaan mahd paljon siäkanttiin, suorastaan roikutaan on syynä et mitä enempi saa painopistettä kaarteen sisäpuolelle, sitä vähemmän täytyy mopoo lyödä lintalleen siin vekissä. Aika surkea esitys lajissa "prätkän kaarreajo" oli tuon videon sisältö.Choppers_forever kirjoitti:Eli perusvirhe: ajaa kuin autoa. Ei kait koskaan ole opetettu stongan "työntöliikettä"
Lyhyesti sanottuna kanttauksesta siis kyse remunmurteella ilmaistuna.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
- Choppers_forever
- Viestit: 1727
- Liittynyt: 10:28 05.05.2004.
- Paikkakunta: Helsinki
Re: jalkatuki matalaan Dynaan
hiekkanen kirjoitti:ma^ko kirjoitti:Oleellisin virhe tuos oli, et se syydäs fillari kallistumaa vastaan, eli lisäs kallistustarvetta siirtämällä itseään ja sitä myöten painopistettä tangentin suuntaan. Siihen et radalla nojaillaan mahd paljon siäkanttiin, suorastaan roikutaan on syynä et mitä enempi saa painopistettä kaarteen sisäpuolelle, sitä vähemmän täytyy mopoo lyödä lintalleen siin vekissä. Aika surkea esitys lajissa "prätkän kaarreajo" oli tuon videon sisältö.Choppers_forever kirjoitti:Eli perusvirhe: ajaa kuin autoa. Ei kait koskaan ole opetettu stongan "työntöliikettä"
Lyhyesti sanottuna kanttauksesta siis kyse remunmurteella ilmaistuna.
Shovel Kopteri ja Buell S1