Ryyppyvaijerista halkeaa kiinnityksen tienoilta jotakin eikä siihen enää jää sen vertaa kitkaa, että pysyisi itsekseen päällä -> lämmityskäytössä joko istuskellaan käsi hanikalla tai sitten on se pyykkipoika, minkä saa nupin varteen.Pertti kirjoitti: 09:04 06.11.2023.Kylläpä onkin vastutanu kaasarin kanssa...JKKo kirjoitti: 21:58 05.11.2023. Oon ajanut 135 tuhatta ruisku-Dynalla ilman minkäänlaista huoltoa polttoainelaitteisiin. Kaasarimalliseen Sportsteriin piti laittaa puolilla kilsoilla pari neulaventtiiliä, yksi bensaletkun liitin, ainakin yksi ryyppyvaijeri. Olihan tuo XL vanhempi, mutta eilisen tekniikka ainakin mulla kaipasi huomiota.
Tietokoneen päähän ei tarvitse kaasarikonetta laittaa, joten huoltoon ei tarvitse viedä sen takia, jos pystyy huoltamaan itse. En tuota kaasarikonetta mitenkään erityisesti hypetä, mutta yksinkertaisuus minua viehättää. Ruisku tuo kumminkin sähköllä toimivia lisäpalikoita jonkin verran sijoitettaviksi jo muutenkin pieneen tilaan.
Jos ryypyn käyttö muodostuu Harrikassa ongelmaksi, ei kovin kauas kotitallista kannata lähteä...
Hyvä kaasari se oli, kertoi ostaja palautteessaan.